Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksityisiä ultria Tampereella?

14.12.2006 |

Missä Tampereella kannattaisi mennä yksityiselle ultraan? Paljonko maksaa eri paikoissa ja onko käytössä 3d tai 4d ultralaitteita?

Raskausviikkoja 11 nyt. Ei päästy kunnallisen ultraan kun ovat joululomilla

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle oma gynekologini suositteli Tampereen gynekologikeskusta. Siellä on kuulemma parhaat vehkeet ja hyvät lääkärit. Hinnoista en tiedä, mutta itse olen menossa noiden suositusten perusteella np-ultraan kyseiseen paikkaan.

*greetas rv9*

Vierailija
2/6 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Koskiklinikalla ja Gynekologi- ja urologikeskuksessa tehdään ultria ja viimeksi mainitussa on tuo 4d ultrakin. Sieltä kyselin hintoja, tavan ultra maksaa n. 80e kelakorv. jälkeen ja 4d:stä jää maksettavaa vielä n.200e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kokemusta vain tuosta Gynegologikeskuksesta, ja onneksi hyviä sellaisia :) Lääkärit ovat todellakin ammattitaitoisia ja osaavia ja sieltä taitaa nykyään jo löytyä 3D-laitteetkin. Itse kävin tässä raskaudessa varhaisraskauden ultrassa siellä ja maksettavaa jäi kelan korvausten jälkeen vähän reilut 60¿. Samoin edellisessä raskaudessa sekä np- ultra että rakenneultra tehtiin siellä.

Yksityisesti pääsee myös Koskiklinikalle, enkä siitäkään paikasta mitään negatiivista ole kuullut.

Misti rv 10+6

Vierailija
4/6 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä lääkärillä/lääkäreillä kävit tuolla gynekologikeskuksessa? Suositteletko ketään erityisesti? Kertoivatko sinulle vauvan sukupuolen vai tahdoitko sitä edes tietää? Olen menossa sinne joskus rv 28-29 varmistamaan vauvan sukupuolen, kun rakenneultran veikkaus oli niin epävarma. Kiva siis olis jos kohdalle sattuis sellainen lääkäri joka sen suostuu myös kertomaan...

Luna ja " Aarre" rv 24+6

Vierailija
5/6 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen raskauden aikana käynyt vain Eero Varilalla. Todella pätevä ja hyvä lääkäri. Viime raskaudessa hän olisi kyllä sukupuolen kertonut, jos vauva vain olisi ollut sellaisessa asennossa, että sen olisi nähnyt. Yritti useammasta " kuvakulmasta" sitä tutkia, mutta kun ei näkynyt niin ei näkynyt :)

Eli ainakin Varilaa voin lämpimästi suositella.

Vierailija
6/6 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki yksityisellä kertovat sukupuolen jos sen näkevät. Kyllä maksava asiakas saa mitä tilaa. Eero Varila on töissä myös Väestöliitossa, siellä ultrat on halvempia, alkuraskauden ultrasta omavastuu reilut 50e, muusta ultrasta sitten enemmän, normihinnat tais olla 80e ja 100e ja siis niistä miinus kela-korvaus.

Gynekologikeskuksessa on siis 4d-vehkeet. Niitä ultria siellä tekee kaksi lääkäriä. Niistä Pertti Kirkinen on ainakin kokenut sairaalalääkäri. Itselläni ei tosin ole hänestä tai 4d:stä kokemusta. Hesassa sais 4d:n lähes puolet halvemmalla...

Noi löytyy kaikki netistä ...