Onko Whirlpool huono kodinkonemerkki?
Kommentit (42)
Mulla on 25 v vanha mikroaaltouuni ja edelleen toimii
Miten kuljetustuen saa irti päältä täytettävästä pyykunpesukoneesta?
Meillä Whirlpool-pesukone nyt 12-vuotias ja hyvin pelittää, ei ole ollut ongelmia. Sitä ennen Philips Whirlpool -kone, joka oli meillä 14 vuotta ja hajosi muutossa, kun itse sähellettiin se rikki. Oman kokemukseni mukaan siis ihan kestävä merkki.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 25 v vanha mikroaaltouuni ja edelleen toimii
samoin meillä ja pakastearkku on siltä vuodelta, kun Vöölpool korvasi Philips-merkin.
Juuri tsekkattiin mittrilla laitteen kulutus ja ei kuluta juuri lainkaan sähköä, mutta ruuat säilyy hyvin.
Whirlpool on parempi kuin candy, zanussi, samsung tai lg, mutta selvästi huonompi kuin Siemens, AEG tai Miele. Bosch on siinä välissä.
PETTYNYT: Pesukone vuosi vedet lattialle luukun tiivisteistä muutaman kuukauden käytön jälkeen, josta tuli mittava vesivahinko. Takuu ei korvaa kaikkia vahinkoja ja haittoja ja ns. "Asiakaspalvelu" ei korviaan lotkauta asiassa. ÄLÄ KOSKAAN OSTA WHIRLPOOLIN KONEITA!
Whirlpool awe6100 toimii kuten pyykkikoneelta odotetaan, kunnes jälleen kerran jättää lämmittämättä veden. Ongelma alkoi jo ensimmäisenä vuonna. Nestemäiset pyykkiaineet eivät puhdista konetta, joten vähäiselläkin pyykkimäärällä joutuu tekemään kahden kuukauden välein 90-asteen pesun valkopyykkipulverilla. Yksinkertaisesti pyykkikoneen ei pitäisi olla näin herkkä, joten epäilen huonoa suunnittelua.
huonot kokemukset. Ikinä en sekaannu enää Whirlpooleihin.
Vierailija kirjoitti:
mutta itse olen tosi tyytyväinen Whirlpoolin tiskikoneeseen. On hiljainen kuin mikä.
Meidän kone ei huuhtele kunnolla, astioihin jää pesuainetta. Pesun jälkeen pyöritän ohjelman ilman aineita, niin tulee puhdasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mutta itse olen tosi tyytyväinen Whirlpoolin tiskikoneeseen. On hiljainen kuin mikä.
Meidän kone ei huuhtele kunnolla, astioihin jää pesuainetta. Pesun jälkeen pyöritän ohjelman ilman aineita, niin tulee puhdasta.
Olethan täyttänyt sen huuhteluaine säiliön astianpesukoneeseen tarkoitetulla suolalla? Se oli jokin vedenpehmennin juttu, joka pitää olla nykykoneissa aina kunnossa.
Meillä Whirlpool astianpesukone, olemme olleet siihen tyytyväisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olethan täyttänyt sen huuhteluaine säiliön astianpesukoneeseen tarkoitetulla suolalla? Se oli jokin vedenpehmennin juttu, joka pitää olla nykykoneissa aina kunnossa.
Suomessa ei tarvitse erikoissuolaa käyttää. Sekin vaikuttaa vaan kalkin kerääntymiin, ei siis pesuainejäämiin.
Kannattaa tarkastaa, että ne roskasiivilät on puhtaat ja että suihkuvarret pystyvät pyörimään kunnolla koneessa kun korit kiinni.
Tai sitten peset liian lyhyellä ohjelmalla jos varsinkin pesutabletti käytössä. Ei ehdi pesuaineet liueta tarpeeksi.
Usko tai älä, Suomessa lisätään kalkkia veteen, koska se suojelee vesiputkia. Toisekseen täällä on alueita, joilla on luonnostaan paljon kalkkia vedessä ja vedenpehmentimiä tarvitaan. Asiahan selviää siitä, jos esim. kylpyhuoneen kaakelit kalkkiutuvat lyhyessä ajassa.
Vierailija kirjoitti:
huonot kokemukset. Ikinä en sekaannu enää Whirlpooleihin.
Sama juttu! Kierrän kaukaa.
Maahantuojan asiakaspalvelu on myös täysin ala-arvoista.
Iso pettymys kokonaisuudessaan, onneksi löytyy runsaasti parempia merkkejä 😀
Mulla on Whirlpoolin tiskikone ja olen siihen tyytyväinen. Ostin sen lähinnä valmistajan ilmoittamien speksien perusteella eli se on hiljainen. Ei haittaa yhtään panna kone pyörimään yöllä, vaikka nukun keittiön viereisessä huoneessa.
Mikä nyt kellekin hyvä on? Ohjelmien kesto alle puolesta tunnista kolmeen tuntiin.
Vierailija kirjoitti:
Lukemalla käyttöohjeesta, miten kuljetustuki irrotetaan. Jos olet hukannut sen, googleta käyttöohje koneen arvokilvestä löytyvän mallinumeron perusteella tai katso, löytyykö käyttis myyjän verkkosivulla olevalla linkillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukemalla käyttöohjeesta, miten kuljetustuki irrotetaan. Jos olet hukannut sen, googleta käyttöohje koneen arvokilvestä löytyvän mallinumeron perusteella tai katso, löytyykö käyttis myyjän verkkosivulla olevalla linkillä.
Ei taida enää auttaa, kun kysymys on 6 vuotta vanha.
En ymmärrä miksi näitä ikivanhoja ketjuja pitää jatkuvasti nostaa etusivulle. ketä kiinnostaa onko joku merkki ollut kymmenen vuotta sitten hyvä vai huono
Whirlpool-astianpesukone hajosi alle 2 vuodessa. Todella halvan oloinen muutenkin, en ollenkaan ihmettele asiaa. Takuukin on just sen 2 vuotta. Kas kummaa.
On