Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koolla on väliä.

Vierailija
21.07.2023 |

Noin, nyt olen sanonut sen. En voi avata enempää, koska kommenttia ei julkaistaisi.

Kommentit (109)

Vierailija
101/109 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli kalun koosta puhetta tänään vaimon kanssa, kun leikkasin paksua kesäkurpitsaa. Ympäysmittaa varmaan n. 20cm. Sanoin vaimolle, että jollekin naiselle jolle nyrkki mahtuu on tämä ihan passeli. Että täytyyhän niille  hevosenkokoisillekin miehille löytyä sopiva.  Siitä tuli mieleen sanonta, että koolla on väliä. Totesin vaimolle, että jokaisella pillulle on paras sopivin koko, eikä isoin. ja että pilluja on ihan yhtä paljon erikokoisia kuin kullejakin. Sanoin, että jo Kama Sutrassa oli jaettu pillut ja kalut kolmeen kokoryhmää ja huonoin vaihtoehto ollut kahden ääripään kohtaaminen. Ei ole kummallekaan kivaa. 

Meni jonkun aikaa ja asia oli jäänyt vaimoa häiritsemään. Kysyi, että mitenkä kun olen aina valittanut, että hänen pillunsa on liian pieni ja tiukka. Myönsin olevan ja tuntuneen aina liian hyvältä, eikä mitenkään ole kestänyt pitkään laukeamatta. Totesin siihen, että onneksi ollut tarpeeksi syvä, eikä vain joku 15cm syvä, muuten olisi ollut iso ongelma. Totesin myös ettei ole häntä näyttänyt häiristevän, vaikka kaluni onkin ollut vähän liian iso. Myönsi, että joutunut aina varomaan, ettei ole tökkinyt pahasti. Sanoin, että hyvin on näyttänyt kelpaavan, kun aina ottanut tyveä myöten ja pitänyt siellä orgasmiin asti. Sanoin, että  pillu on  ilmeisesti ollut ihan yhtä riippuvainen kullistani kuin mitä kullini hänen pillustaan. Myönsi näin olleen. Sanoin nyt senkin, että kuvittelin nuorena yhdynnän olevan enemmän sisään ulos liikettä, mutta hän aina  kaappasi ja lukitsi minut  pihteihin jaloillaan kaluni tyveä myöten sisällä ja sitten vain kirnuttiiin orgasmiin asti pillu kullia mankeloiden. Vaimo naurahti, kun sanoin, ettei minulta paljoa kyselty, enkä voinut inahtaakaan ennen kuin orgasmit oli ohi. Naurahti siitäkin kun sanoin, että hänen pillunsa ollut sellainen träppi, että kun se on kalun sisäänsä imaissut, niin ei ole laskenut pois ennenkuin lypsetty tyhjäksi. 

Vaikka seksistä aina keskustetu, niin nyt tuli käytyä vihdoin vähän tarkemmin läpi. On toki ollut itsellä tiedossa jo kauan sitten, mutta ilmeisesti vaimo ei ollut ajatellut niin syvällisesti. Mutta eipä ainakaan enää epäile, ettenkö olisi ollut tyytyväinen hänen pilluunsa. Olen aina sanonut rakastaneeni hänen pilluaan, mutta ehkä nyt tuli vielä konkreettisemmin syykin siihen.  Eli meidän vehkeet ovat sopineen keskenään, vaikka vähän eriparia ovatkin. Vaimo ollut aina vähän masokisti, joten vähän liian iso antanut sopivasti kuritusta pillulle. 

Kiitos tästä täydentävästä raportista.

Palstalla lienee taas lukijat vaihtuneet?

Vierailija
102/109 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli kalun koosta puhetta tänään vaimon kanssa, kun leikkasin paksua kesäkurpitsaa. Ympäysmittaa varmaan n. 20cm. Sanoin vaimolle, että jollekin naiselle jolle nyrkki mahtuu on tämä ihan passeli. Että täytyyhän niille  hevosenkokoisillekin miehille löytyä sopiva.  Siitä tuli mieleen sanonta, että koolla on väliä. Totesin vaimolle, että jokaisella pillulle on paras sopivin koko, eikä isoin. ja että pilluja on ihan yhtä paljon erikokoisia kuin kullejakin. Sanoin, että jo Kama Sutrassa oli jaettu pillut ja kalut kolmeen kokoryhmää ja huonoin vaihtoehto ollut kahden ääripään kohtaaminen. Ei ole kummallekaan kivaa. 

Meni jonkun aikaa ja asia oli jäänyt vaimoa häiritsemään. Kysyi, että mitenkä kun olen aina valittanut, että hänen pillunsa on liian pieni ja tiukka. Myönsin olevan ja tuntuneen aina liian hyvältä, eikä mitenkään ole kestänyt pitkään laukeamatta. Totesin siihen, että onneksi ollut tarpeeksi syvä, eikä vain joku 15cm syvä, muuten olisi ollut iso ongelma. Totesin myös ettei ole häntä näyttänyt häiristevän, vaikka kaluni onkin ollut vähän liian iso. Myönsi, että joutunut aina varomaan, ettei ole tökkinyt pahasti. Sanoin, että hyvin on näyttänyt kelpaavan, kun aina ottanut tyveä myöten ja pitänyt siellä orgasmiin asti. Sanoin, että  pillu on  ilmeisesti ollut ihan yhtä riippuvainen kullistani kuin mitä kullini hänen pillustaan. Myönsi näin olleen. Sanoin nyt senkin, että kuvittelin nuorena yhdynnän olevan enemmän sisään ulos liikettä, mutta hän aina  kaappasi ja lukitsi minut  pihteihin jaloillaan kaluni tyveä myöten sisällä ja sitten vain kirnuttiiin orgasmiin asti pillu kullia mankeloiden. Vaimo naurahti, kun sanoin, ettei minulta paljoa kyselty, enkä voinut inahtaakaan ennen kuin orgasmit oli ohi. Naurahti siitäkin kun sanoin, että hänen pillunsa ollut sellainen träppi, että kun se on kalun sisäänsä imaissut, niin ei ole laskenut pois ennenkuin lypsetty tyhjäksi. 

Vaikka seksistä aina keskustetu, niin nyt tuli käytyä vihdoin vähän tarkemmin läpi. On toki ollut itsellä tiedossa jo kauan sitten, mutta ilmeisesti vaimo ei ollut ajatellut niin syvällisesti. Mutta eipä ainakaan enää epäile, ettenkö olisi ollut tyytyväinen hänen pilluunsa. Olen aina sanonut rakastaneeni hänen pilluaan, mutta ehkä nyt tuli vielä konkreettisemmin syykin siihen.  Eli meidän vehkeet ovat sopineen keskenään, vaikka vähän eriparia ovatkin. Vaimo ollut aina vähän masokisti, joten vähän liian iso antanut sopivasti kuritusta pillulle. 

Kiitos tästä täydentävästä raportista.

Palstalla lienee taas lukijat vaihtuneet?

Mitä taas valitat. Kerron vain tänään vaimon kanssa käymäni aiheeseen liittyvän keskustelun. Meillä ei ole vaimon kanssa mitään tabuja tai asioita, mistä ei voida keskustella. Kaikki on ollut aina avointa  ja molemmat huolehdittu toistemme tyydyttämisestä ja hyvinvoinnista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/109 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Varsinkin paksu pitää olla. Se on se millä on merkitystä.

T. Pirkko Iso-p1llu

Vierailija
104/109 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeijassa yhdellä kundilla oli hirveä sladdi. Yleensä miehillä on pienet munat, ohuet tikut jöpöttää. Jos miehellä on matala ääni, niin sillä on todennäköisesti iso kulli. Tarkoittaa, että sikiö on kohdussa altistunut äidin testosteronille.

Vierailija
105/109 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse joskus vaimolle sanonut, että hitto kun tuo vehje olisi vähän isompi... Siihen vaimo sitten todistelemaan, että se on just sopiva.

No tietenkään hän ei halua minun mieltäni pahoittaa.

Sattuu vaan olemaan niin, että hän on ennen suhteemme alkua paneskellut entisen työkaverini kanssa. Työkaverini aikoinaan kertoi, kuinka oli saanut kunnon kyydit, nainen oli käynyt niin kuumana, että oli raapinut sen selän verinaarmuille. Olen myös kyseisen kaverin kanssa ollut saunassa, joten tiedän myös, että kokoero on melkoinen, vaikka ei tietenkään seisokissa ollut.

Mutta ei vaimoni ole koskaan minun kanssani ollut sängyssä niin kiihkoissaan, että olisi minua raapinut. Kovin on hillitympää menoa kaiken kaikkiaan.

Mistä lie johtuu...? :)

Vierailija
106/109 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse joskus vaimolle sanonut, että hitto kun tuo vehje olisi vähän isompi... Siihen vaimo sitten todistelemaan, että se on just sopiva.

No tietenkään hän ei halua minun mieltäni pahoittaa.

Sattuu vaan olemaan niin, että hän on ennen suhteemme alkua paneskellut entisen työkaverini kanssa. Työkaverini aikoinaan kertoi, kuinka oli saanut kunnon kyydit, nainen oli käynyt niin kuumana, että oli raapinut sen selän verinaarmuille. Olen myös kyseisen kaverin kanssa ollut saunassa, joten tiedän myös, että kokoero on melkoinen, vaikka ei tietenkään seisokissa ollut.

Mutta ei vaimoni ole koskaan minun kanssani ollut sängyssä niin kiihkoissaan, että olisi minua raapinut. Kovin on hillitympää menoa kaiken kaikkiaan.

Mistä lie johtuu...? :)

Et osaa tyydyttää naistasi kunnolla. Siitähän se vaan johtuu.

Vierailija
107/109 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koolla niin väliä, kunhan ei ole alle 20 senttinen

Vierailija
108/109 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutenkin palstalla on jatkuvasti näitä ihmisiä jotka miettii omia senttejään. Ajatelkaapa nyt oikeasti aikuiset vai lapset(kohan) kuitenkin?.

Ei ole väliä sillä pikkupilillä mikä pökistä löytyy, se sama taikakalu (vuorten) halkaisija joka talvella hyvä että näkyy kuselle mentäessä.

Koska jokaiselle on jotakin tarjolla. Jokainen mies jos omaa perushyvät käytöstavat sun muut, löytää kyllä itselleen sopivan naisen (naisen jolla ei ole jalkoväli mielessä ensimmäisenä). Ja jokainen keskiverto pippeli löytää myös oman parinsa. Luonto on suunniteltu silleen. On olemassa pareja, ja epäpareja.

tästähän jo vanhatkin kirjat kirjoitti.

Ei penis ole onnistuneen seksin edellytys. Ikävä kyllä. Miehillä vain on kova luulo siitä että se kaikki naisen (ulospäin) näyttämä nautinto johtuisi siitä peniksestä ehei. ja ei.

Kyllä nainen nauttii suudelmista, kosketuksesta, koko siitä hetkestä itsessään. Se miehen elin ei nyt sattumoisin vain ole se avain siihen onnistuneeseen kokonaisuuteen, ei edes 10% koko touhusta.

Parhaiten naisen saa pyörimään sormin. Ja sormien mitoista tuskin tulee tapeltua samanlailla. Siinä ei pituus ratkaise, vain se sormien käyttäjä. Lisäksi jos omaa keskiverto hyvän vartalon, ja on katseenkestävä. Niin naista viedään.

Höpöhöpö. Naisenkin kanssa voi suudella, pyöritellä sormia yms. Jos olen miehen kanssa, niin todellakin haluan sitä kalua ihan kunnolla.

Vierailija
109/109 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onkin, aivojen koolla nimittäin. Älykkyys, erityisesti tunneälykkyys on oikein puoleensavetävää.

N30+