Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koolla on väliä.

Vierailija
21.07.2023 |

Noin, nyt olen sanonut sen. En voi avata enempää, koska kommenttia ei julkaistaisi.

Kommentit (109)

Vierailija
61/109 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeehän sen Venäjän presidentistäkin: pieni mikä pieni ja siksi kauhea pätemisen tarve.

Vierailija
62/109 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäämies kirjoitti:

Suomalaisten miesten kullin keskipituus seisokissa on alle 14 senttiä tutkimusten mukaan.

Kuvittelin tosiaan olevan pitemmän :)

Tässä on tultu toimeen koko ikäni ja naisetkin olleet suhteellisen tyytyväisiä 18-19 sentin pituiseen kaluuni ja 14 sentin ympärysmitalla seisokissa.

Viimeiset 22 vuotta yhden naisen mies.

Vai on mahtimelalla tultu toimeen. 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/109 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sentti-insinöörit vauhdissa taas. Suurin osa miehiä.

Vierailija
64/109 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä jollain koolla lopulta on koska meistä kukin on sitä mitä on. Me emme voi vaikuttaa tiettyihin asioihin. Ja uskoisin että kaikki ovat tyytyväisiä itseensä. Se että koosta pitää ihan keskustelu avata kertoo sen että jostain on nyt pulaa?.

Minä en katso naisten perseitä tai tissejä tai oikeiin muutakaan erikseen.

Kokonaisuus on se mikä ratkaisee. Jos osaa puhua on kaikinpuolin hyvä ihminen , niin mitä väliä sillä on minkä kokoiset rinnat yms sillä on?. Tietääkseni ei mitään.

Minua vain harmittaa naisten puolesta se että AIKA monella tuntuu olevan sellainen olen ruma,olen lihava. kukaan ei halua minua meininki. Tuo jos mikä on raskasta kuunnella. En ymmärrä jos ihmiset pariutuu niin miksi siinä vuosien saatossa pitää rueta epäilemään omaa kauneuttaan sun muuta. Tuo on asia jota en naisissa tajua.

No sitä väliä, että se vaikuttaa naisen yhdyntänautintoon. Pitäisikö naisen luopua yhdyntänautinnosta miehen takia??

Vierailija
65/109 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väität siis tosissasi että sentillä kahdella on väliä jonkun yhdyntä nautinnon kanssa?. Oletko aivan tosissasi.

Voin sanoa että pelkkä penis ei riitä hyvään seksiin se on karu tosiasia.

Miehen pitää osata käyttää kieltä,sormia ja ylipäätään mielikuvitusta.

Ei se sinunkaan pilisi tunnu siellä naisen sisällä oikein miltään (ainakaan viimeistään synnytyksen jälkeen) vaikka osa tulee tuntoherkemmäksi. Mutta nyt tarkoitan sitä että ei siellä emätinkäytävässä ole mitään hotspotteja. Ne tuntemukset tulee enempi esim:: Klitoriksesta. Esim 

Ihan usealta naiselta kysytty. Kumpi tuntuu paremmalta penis pillussa. vai sormet klitoriksella. Niin kyllä klitta on parempi sormin.

Vierailija
66/109 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka suomalaisten kalut olisi keskimäärin 10senttisiä tai mitä ne nyt ovatkaan niin kyllä 99% parisuhteessa elävistä on tyytyväisiä miehensä varustukseen. Osalla on jopa suurperhe.

Kyllä jos ei miehellä ole muutakuin tuntemukset mielessä niin miksi se ei olisi  parisuhteessa tekovaginan kanssa?.

Uskon että naisillekkin kokonaisuus on se tärkein. Se että mies huomioi, kuuntelee on avoin ja rehellinen muistaa merkkipäivinä. Järjestää yllätyksiä. Ostaa kivoja vaatteita silloin tällöin suklaata esim on tärkeämpää pariutumisen kannalta kun pentti 18cm ä-ö 45 suoraan nautalammen maalaiskylältä, kysyy naiselta suanko murujasta sinuu?. Röh Röh voisitko harkhita naimhisiin menoo?..

Naista jos haluaa tyydyttää niin se vaatii mieheltä elinikäisen oppitunnin juuri sen yhden ja ainoan kanssa.

Koska naiset eivät ole samanlaisia , se mikä tykkää xxxxx jutusta ei välttämättä toinen halua edes kokeilla.

Ei pidä pitää naisia helppoina. Se on fakta.

Vierailija
67/109 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset naiset ovat yhdyntäkeskeisiä ja heille kalun koolla on väliä. Vaikuttaa heidän yhdyntäorgasmien saantiin, niin fyysisesti kuin henkisesti. Iso näyttää pelottavalta ja kiihoittavalta, nainen tietää, että se voi tehdä kipeää mutta samalla voi tuntua taivaalliselta. Nainen tietää että siinä on musertavaa kaiken avaavaa voimaa, mitä ei voi vastustaa ja jolle voi vain antautua. Tieto ja fyysisyys vaikuttavat molemmat aivoihin ja sitä kautta orgasmeihin.

Vaikka mies olisi miten taitava suuseksin antaja ja sormettaja, niin nainen pitää silti yhdyntää tärkeimpänä. Ei toki luovu edellistäkään nautinnoista ennen yhdyntää.

Tämä on oma kokemukseni.

Vierailija
68/109 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on. Piukka tuntuu paljon paremmalta kun väljä.

Vierailija
69/109 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on eri kokoisia niinkuin miehetkin. Itsellä on useampi tekopenis ja huomannut että 20/5,5cm sopii parhaiten.

Vierailija
70/109 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on vaimon kanssa juteltu moneenkin kertaan tämän 20v yhdessäolon aikana. Mulla on 18cm pituutta ja 13,5cm ympärysmittaa, eli jonkin verran keskiarvon yläpuolella. Vaimo on aina sitä mieltä, että koolla ei mitään väliä. Panohommissa kuitenkin hyvin usein huokailee miten hyvältä tuntuu kun on niin iso. Yleensä ei pohjia myöten mistään asennosta oikeastaan pysty panemaan, menee liian syvään kuulemma. Poikkeuksena, jos hän on jo kerran tullut, tai ei meinaa jostain syystä tulla. Silloin pyytää että varovasti työnnyn juurta myöten sisään ja liikutan oikeastaan vaan lantiota siten ettei kulli juurikaan edestakas liiku. Näin hän saa hyvinkin pian ja orkku on helvetin raju. Viimeksi oli takaapäin näin, kun ei meinannut saada uutta orkkua, niin tukeva ote vyötäröltä ja kulli varovasti niin syvälle, kun mahdollista ja hän tuli lähes samantien.

Eli on sillä koolla jotain väliä hänenkin kannaltaan, koska ei tuollainenkaan välttämättä onnistuisi, jos olisi 5cm lyhyempi.

Vierailija
71/109 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä on vaimon kanssa juteltu moneenkin kertaan tämän 20v yhdessäolon aikana. Mulla on 18cm pituutta ja 13,5cm ympärysmittaa, eli jonkin verran keskiarvon yläpuolella. Vaimo on aina sitä mieltä, että koolla ei mitään väliä. Panohommissa kuitenkin hyvin usein huokailee miten hyvältä tuntuu kun on niin iso. Yleensä ei pohjia myöten mistään asennosta oikeastaan pysty panemaan, menee liian syvään kuulemma. Poikkeuksena, jos hän on jo kerran tullut, tai ei meinaa jostain syystä tulla. Silloin pyytää että varovasti työnnyn juurta myöten sisään ja liikutan oikeastaan vaan lantiota siten ettei kulli juurikaan edestakas liiku. Näin hän saa hyvinkin pian ja orkku on helvetin raju. Viimeksi oli takaapäin näin, kun ei meinannut saada uutta orkkua, niin tukeva ote vyötäröltä ja kulli varovasti niin syvälle, kun mahdollista ja hän tuli lähes samantien.

Eli on sillä koolla jotain väliä hänenkin kannaltaan, koska ei tuollainenkaan välttämättä onnistuisi, jos olisi 5cm lyhyempi.

Meillä on naitu samoin koko ikä, joskaan ei ole koskaan voinut takaa työntää loppuun asti, eikä ole vaimo tullutkaan takaa koskaan.  Itsellä myös vaimolle vähän liian pitkä ja iso. Mutta käytännössä kaikki orgasmit niin, että ujutettu kalu tyveä myöten sisään ja hierottu siellä pillunpohjaa.  Vaimo itse opetti tekniikan kietoalla jalat ympärilleni ja lukitsemalla paikalleen kalu tyveä myöten sisällä.

Vierailija
72/109 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä jollain koolla lopulta on koska meistä kukin on sitä mitä on. Me emme voi vaikuttaa tiettyihin asioihin. Ja uskoisin että kaikki ovat tyytyväisiä itseensä. Se että koosta pitää ihan keskustelu avata kertoo sen että jostain on nyt pulaa?.

Minä en katso naisten perseitä tai tissejä tai oikeiin muutakaan erikseen.

Kokonaisuus on se mikä ratkaisee. Jos osaa puhua on kaikinpuolin hyvä ihminen , niin mitä väliä sillä on minkä kokoiset rinnat yms sillä on?. Tietääkseni ei mitään.

Minua vain harmittaa naisten puolesta se että AIKA monella tuntuu olevan sellainen olen ruma,olen lihava. kukaan ei halua minua meininki. Tuo jos mikä on raskasta kuunnella. En ymmärrä jos ihmiset pariutuu niin miksi siinä vuosien saatossa pitää rueta epäilemään omaa kauneuttaan sun muuta. Tuo on asia jota en naisissa tajua.

Koolla on sitä väliä, että minä naisena aion myös saada seksissä tarpeeni tyydytettyä.

Vierailija
73/109 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te naisetkin lietsotte näitä peniksenmittaajia. On myös naisia jotka tykkää pienestä. Minusta paras on keskimittainen tai siitä vähän pienempi, kapea ja kova. Isot on useammin vähän lössöjä ja vaikka se tuo omanlaistaan nautintoa, niin sellainen kova ja pieni on taivas. Mutta en väitä että kaikki maailman naiset ovat samanlaisia. Älkää te ison munan ystävätkään väittäkö kaikkien naisten puolesta mitään.

Vierailija
74/109 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali ja vikkelä on paras. Ei nousta jumbo kulleista saa ollaku variullaan ettei sattuisi.

Vierailija
75/109 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan ikuisesti sen kun eron jälkeen lähdin ensimmäistä kertaa erään miehen mukaan. Miehellä oli todella iso ja siltä se myös tuntui. Upea kokemus.

Vierailija
76/109 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain naisilla on ihan käsittämättömän löysä vagina.

Usein tähän yhdistyy laiska luonteenlaatu ja huonot elämäntavat.

Ihan käsittämätöntä koaka asialle voi tehdä jotain. Jotkut jopa nauttivat pillulihastensa treenaamisesta.

Vierailija
77/109 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isossa on ihan oikeasti myös ongelmia. Ei siinä voi nainen liikkua eikä puristella kunnolla, kun ei ole yhtään tilaa, voi vain maata ns pillu levällään. Se varmaan vastaa monen käsitystä mahtavasta seksistä ja on tietysti tavallaan kiihottavaa olla sillä tavalla kynnettävänä, mutta voin kyllä sanoa, että siinä jää aika monet kivat temput tekemättä ja kokematta. Jos on seksuaalinen ihminen ja hyvää tuntoa siellä alakerrassa, niin nautinto on taattu vehkeiden koosta ja muodosta riippumatta.

Vierailija
78/109 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isossa on ihan oikeasti myös ongelmia. Ei siinä voi nainen liikkua eikä puristella kunnolla, kun ei ole yhtään tilaa, voi vain maata ns pillu levällään. Se varmaan vastaa monen käsitystä mahtavasta seksistä ja on tietysti tavallaan kiihottavaa olla sillä tavalla kynnettävänä, mutta voin kyllä sanoa, että siinä jää aika monet kivat temput tekemättä ja kokematta. Jos on seksuaalinen ihminen ja hyvää tuntoa siellä alakerrassa, niin nautinto on taattu vehkeiden koosta ja muodosta riippumatta.

Eipä tuo ole vaimon puristelua ja liikkumista häirinnyt. Enimmät orgasmit on itse vatkannut ja myllyttänyt itselleen. Ei toki ole voinut tai edes halunnut liikuttaa kullia edestakaisin, vaan sisällä syvällä vatkaten. Tällä saanut parhaan paineen sekä pillun pohjalle, että pillun etuosaan ja klitorikseen. Hänen orgasminsa on vaatineen aina sekä että. 

Vierailija
79/109 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillain naisilla on ihan käsittämättömän löysä vagina.

Usein tähän yhdistyy laiska luonteenlaatu ja huonot elämäntavat.

Ihan käsittämätöntä koaka asialle voi tehdä jotain. Jotkut jopa nauttivat pillulihastensa treenaamisesta.

Ei emätintä saa lyhyemmäksi. Minulla on tiukka emätin mutta silti tarvitsen pitkän peniksen.

Vierailija
80/109 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuo ole vaimon puristelua ja liikkumista häirinnyt. Enimmät orgasmit on itse vatkannut ja myllyttänyt itselleen. Ei toki ole voinut tai edes halunnut liikuttaa kullia edestakaisin, vaan sisällä syvällä vatkaten. Tällä saanut parhaan paineen sekä pillun pohjalle, että pillun etuosaan ja klitorikseen. Hänen orgasminsa on vaatineen aina sekä että. 

Kuulostaa ihanalta ja varmasti on sitä. Et voi kuitenkaan tietää millaista liikehdintää nainen harrastaisi toisenlaisen kanssa. Isoa voi juuri tuolla tavoin hieroa ja vatkata syvällä ja se tuntuu ihanalta, mutta tavallisen kokoisessa emättimessä ei ole oikein tilaa sille, että voisi sohia ja tikata täsmäiskulla ja villiintyä oikein kunnolla.