Treffeillä satojen naisten kanssa, yksikään ei nappaa
Olen käynyt treffeillä satojen, ellei miltei tuhansien naisten kanssa. Kuulemma oon kauhean komea ja kiva, mutta en tarpeeksi kiinnostava. Mistä tällainen voi oikeastaan johtua? Alkaa tuntua siltä etten enää jaksa tuhlata aikaani oikean naisen etsimiseen. Yleensä ekojen treffien jälkeen tulee viesti "hei oli mukavaa ja olet kiva, mutta luulen että toisia treffejä ei tule"
Olen työssäkäyvä, korkeakoulun käynyt, 186 cm pitkä ja urheilullinen. Lisäksi harrastan valokuvausta. Miksi en kelpaa?
M 27
Kommentit (38)
Ap, katso peiliin. Tai tule kaapista.
Vierailija kirjoitti:
Olet liian komea ja liian älykäs naisille? Naiset tuntevat epävarmuutta, pelkäävät jäädä sinun varjoon ja pelkäävät, että lähdet heti toisen matkaan? Nainen päätyy valitsemaan hieman rumemman, hieman tyhmemmän etteivät itse jää varjoon? Vähän niin kuin työnantajatkin, eivät valitse sitä parhainta kun pelkäävät jäädä työntekijän varjoon vaan valitavat huonomman.
Juupajuu :D
AP
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata tyytyä suominaisiin. Esim. japanilaiset naiset arvostavat suomalaisia miehiä toisin kuin ne siellä Suomessa.
Suominaiset ovat ronkelia, eivät halua sitoutua ja osalla huono itsetunto.
Vierailija kirjoitti:
Ap, katso peiliin. Tai tule kaapista.
En voi. Peili on kaapin sisällä.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan nämä miehet omasta mielestään on luojan lahjoja kaikille maailman naisille.
Olen kaukana täydellisestä, mutta yritän silti pysyä positiivisena ja nähdä kaikki hyvät puoleni.
Huonoista puolista sen verran että olen ehkä vähän tylsä. En käy esim festareissa, enkä muutenkaan viihdy hirveästi yöelämässä.AP
Tässä se ehkä on. Jos annat itsestäsi tylsän vaikutelman ja tylsällä tarkoitan nyt sitä, että torppaat monia vaikkapa sinulle ehdotettuja tekemisiä heti vähän sellaisella ei kiinnosta -mentaliteetilla antamatta uusille jutuille mahdollisuutta, niin ehkä siitä tulee vähän sellainen vastahankainen vaikutelma. Kaikki ei tykkää esim. festareilla käymisestä ja se on ihan ok, mutta oletko kovin ehdoton näiden suhteen? En minäkään lähtökohtaisesti innostu kaikista asioista, mutta olen kuitenkin valmis kokeilemaan ja antamaan mahdollisuuden asioille, joita toinen pitää mielenkiintoisina. Eli yritän olla avoin uusillekin asioille.
En ole ap, mutta en minäkään pidä festareista. Enkä anna edes mahdollisuutta. Se on ajanhaaskausta. Mutta voisin lähteä kokeilemaan jotain liikunnallista uutta lajia.
Ei kaikelle tarvitse antaa mahdollisuutta, jos tuntee itsensä ja tietää ettei nappaa yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Koska sinä haet reikää, panopuuta, objektia ja halveksut ja vihaat naisia. Sen näkee, haistaa ja kuulee.
No, tuliko nyt parempi olo?
Treffeillä ainakin ä kolme aihetta jotka tappaa mielenkiinnon. Exän kamaluus. Woken kamaluus. Miksi naiset blaa blaa alfat blaa blaa betabucks blaa blaa.
Jos aloitus on tosi, niin harmi, ettei ole tärpännyt. Suurin osa ihmisistä on tavallisia ja etsivät toista tavallista kumppaniksi. Hakeudutko systemaattisesti sellaisten naisten kanssa treffeille, että yhteistä ei ole tarpeeksi. Muuta hieman kriteerejä. Ja olisitko itse kelpuuttanut osan naisista. Oletko kovin vaativa. Korostatko ulkoisia ominaisuuksia liikaa. Tai koulutusta, varallisuutta. Ota seuraavat treffit rennosti ilman paineita jatkosta. Nauti vain treffihetkestä, uudesta ihmisestä.
Osaatko keskustella kiinnostavasti, syvällisesti ja aidosti? Ihminen pelkkänä täydellisenä ominaisuuspakettina ei riittäisi minulle. Pitäisi olla henkisesti yhteistä aaltopituutta. Se juttu on läsnäolossa, lämmössä ja vuorovaikutuksessa, ei siinä, että antaa salonkikelposia vastauksia kysymyksiin ja näyttää hyvältä ja tekee elämässään oikeita asioita. Nekin on hyviä asioita kyllä, mutta persoona ratkaisee.
Miksi edellinen suhde loppui? Siitä saa varmasti osviittaa. Ihmettelen usein miesten kykenemättömyyttä itsereflektion. Jos nyt naisena eroaisin ja pitäisi ruveta deittailemaan, niin kyllä minulla olisi hyvä käsitys siitä mitkä olisivat omat haasteeni.
Plussaa on jos et käy festareilla ja baareissa, mutta olet pitkä. Tykkään lyhyimmistä miehistä.
N.21, 160 cm pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan nämä miehet omasta mielestään on luojan lahjoja kaikille maailman naisille.
Olen kaukana täydellisestä, mutta yritän silti pysyä positiivisena ja nähdä kaikki hyvät puoleni.
Huonoista puolista sen verran että olen ehkä vähän tylsä. En käy esim festareissa, enkä muutenkaan viihdy hirveästi yöelämässä.AP
Tässä se ehkä on. Jos annat itsestäsi tylsän vaikutelman ja tylsällä tarkoitan nyt sitä, että torppaat monia vaikkapa sinulle ehdotettuja tekemisiä heti vähän sellaisella ei kiinnosta -mentaliteetilla antamatta uusille jutuille mahdollisuutta, niin ehkä siitä tulee vähän sellainen vastahankainen vaikutelma. Kaikki ei tykkää esim. festareilla käymisestä ja se on ihan ok, mutta oletko kovin ehdoton näiden suhteen? En minäkään lähtökohtaisesti innostu kaikista asioista, mutta olen kuitenkin valmis kokeilemaan ja antamaan mahdollisuuden asioille, joita toinen pitää mielenkiintoisina. Eli yritän olla avoin uusillekin asioille.
Tämä on mullekin turn-off. Siis se, että joku luettelee asioita, joita ei tykkää tehdä. Varsinkin, jos sanoo jotain tyyliin "en kauheesti tykkää olla ihmisten seurassa".
Tuhat treffiä kolmessa vuodessa. Tasaisen vauhdin taulukolla kuudet treffit viikossa. Vielä siinä on varaa kiristää tahtia. Itse kyllä valitsisin sinuna tuhannen ja yhden illan treffeille miehen naisen sijaan.
Ai kamala, pakit sadoilta naisilta? Etkä ole missään vaiheessa ajatellut lopettaa? Mulla olisi jo muutamien pakkien jälkeen itsetunto niin murskana että eläisin ihan suosiolla yksin loppuelämäni. N
Tuollainen deittailutahti kertoo että lähdet treffeille tosi matalalla kynnyksellä ilman panostusta, joten helppo sitten matalalla kynnyksellä myös antaa sinulle pakit.
Kävin itsekin aikanaan treffeillä miesten kanssa joista näki että tekevät sitä rutiinilla ja automaattiohjauksella, ja olihan se sitten mielessä koko treffien ajan että olen vain yksi kymmenestä muusta samalla viikolla.
Eikä sillä oikein ole väliä mitkä oli noiden miesten syyt sarjadeittailla. Tuli vaan muovinen vaikutelma heistä.
Ei voi pitää paikkaansa, ettei sadoista naisista yksikään ole ollut kiinnostava.
Jatka sinnikkäästi etsimistä, kunnes miljoona treffiä täyttyy. Silloin olet käynyt miltei viidesosan Suomen kanssa treffeillä!
Asennetta mies! Nyt ryhtiä!
En määrittelisi itseäni kiltiksi. Olen ehkä ystävällinen ja kohtelias kyllä, mutta rajani osaan pitää.
AP