Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffeillä satojen naisten kanssa, yksikään ei nappaa

Vierailija
21.07.2023 |

Olen käynyt treffeillä satojen, ellei miltei tuhansien naisten kanssa. Kuulemma oon kauhean komea ja kiva, mutta en tarpeeksi kiinnostava. Mistä tällainen voi oikeastaan johtua? Alkaa tuntua siltä etten enää jaksa tuhlata aikaani oikean naisen etsimiseen. Yleensä ekojen treffien jälkeen tulee viesti "hei oli mukavaa ja olet kiva, mutta luulen että toisia treffejä ei tule"
Olen työssäkäyvä, korkeakoulun käynyt, 186 cm pitkä ja urheilullinen. Lisäksi harrastan valokuvausta. Miksi en kelpaa?

M 27

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha on näihin kyselyihin listata omat parhaat puolet kun treffeille pääsysi ei riipu niistä vaan huonoista puolistasi.

Vierailija
2/38 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan nämä miehet omasta mielestään on luojan lahjoja kaikille maailman naisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tarpeeksi hauska ja mielenkiintoinen. 

Ulkoiset speksit häviää aina miehelle, joka saa naiset nauramaan ja viihtymään. Näin se vain on. 

Vierailija
4/38 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä odotat naiselta?

Vierailija
5/38 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelusi ei ole riittävän omaperäistä. 

Vierailija
6/38 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan nämä miehet omasta mielestään on luojan lahjoja kaikille maailman naisille.

Olen kaukana täydellisestä, mutta yritän silti pysyä positiivisena ja nähdä kaikki hyvät puoleni.

Huonoista puolista sen verran että olen ehkä vähän tylsä. En käy esim festareissa, enkä muutenkaan viihdy hirveästi yöelämässä.

AP

Vierailija
7/38 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen kysymys, autismin kirjo tai onko joku esittänyt epäilyn siitä?

Vierailija
8/38 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffaile vähän vanhempia naisia. Jo 30-35v viitsivät tutustua paremmin. Nuoret olettavat heti jotain 'elämäni rakkaus' -fiilistä.

Vierailija
9/38 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät naiset tykkää fiksuista ja hauskoista. Oletko kumpaakaan?

Vierailija
10/38 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen kysymys, autismin kirjo tai onko joku esittänyt epäilyn siitä?

Ei ole, olen myös seurustellut ennen. Viime suhteeni päättyi kolme vuotta sitten.

AP

Vierailija
11/38 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sinä haet reikää, panopuuta, objektia ja halveksut ja vihaat naisia. Sen näkee, haistaa ja kuulee.

Vierailija
12/38 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kaukana täydellisestä, mutta yritän silti pysyä positiivisena ja nähdä kaikki hyvät puoleni.

Huonoista puolista sen verran että olen ehkä vähän tylsä. En käy esim festareissa, enkä muutenkaan viihdy hirveästi yöelämässä.

AP

Kuulostaa hyvältä ootkohan tavannut vääräntyyppisiä naisia?

Vierailija
13/38 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku asia mikä on totaalinen turn off. Henki haisee, epäsiisti parta tms.

Vierailija
14/38 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie treffeille sellainen joka tykkää sinusta.

Naiset tietävät 30 sekunnissa kaiken kuksittavan arvoisen sinusta.

Vierailija
15/38 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kiltti mies??

Vierailija
16/38 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeistomielipiteitä?

Vierailija
17/38 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska sinä haet reikää, panopuuta, objektia ja halveksut ja vihaat naisia. Sen näkee, haistaa ja kuulee.

Ja sinä haet huomiota. Saako sitä netistä?

AP

Vierailija
18/38 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Tässä se ehkä on. Jos annat itsestäsi tylsän vaikutelman ja tylsällä tarkoitan nyt sitä, että torppaat monia vaikkapa sinulle ehdotettuja tekemisiä heti vähän sellaisella ei kiinnosta -mentaliteetilla antamatta uusille jutuille mahdollisuutta, niin ehkä siitä tulee vähän sellainen vastahankainen vaikutelma. Kaikki ei tykkää esim. festareilla käymisestä ja se on ihan ok, mutta oletko kovin ehdoton näiden suhteen? En minäkään lähtökohtaisesti innostu kaikista asioista, mutta olen kuitenkin valmis kokeilemaan ja antamaan mahdollisuuden asioille, joita toinen pitää mielenkiintoisina. Eli yritän olla avoin uusillekin asioille.

Vierailija
19/38 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tyytyä suominaisiin. Esim. japanilaiset naiset arvostavat suomalaisia miehiä toisin kuin ne siellä Suomessa.

Vierailija
20/38 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian komea ja liian älykäs naisille? Naiset tuntevat epävarmuutta, pelkäävät jäädä sinun varjoon ja pelkäävät, että lähdet heti toisen matkaan? Nainen päätyy valitsemaan hieman rumemman, hieman tyhmemmän etteivät itse jää varjoon? Vähän niin kuin työnantajatkin, eivät valitse sitä parhainta kun pelkäävät jäädä työntekijän varjoon vaan valitavat huonomman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi