Minkä maan tai kaupungin viehätystä matkailukohteena et ole koskaan ymmärtänyt?
Kommentit (218)
Mulle Kroatia/Dubrovnik on ollut isoin pettymys, myöskään Turkista en pitänyt. Turkissa en ole koskaan ollut noissa ns. lomakylissä (Alanya yms) vaan pienemmissä satamakaupungeissa, missä on saanut purjeveneen yöksi vieraslaituriin. En tiedä, onko näissä sitten osunut poikkeuksellisen vanhoillisia/uskonnollisia paikkoja, mutta missään muussa maassa en ole saanut naisena yhtä huonoa kohtelua.
Kroatiassa on upea luonto, se pitää kuitenkin todeta.
Samaa mieltä Berliinistä. Suuri ja sekava.Joulumarkkinat toki kivat ja kauniit.
Thaimaa ja ne maat sielläpäin. Mitä hienoa?
Vierailija kirjoitti:
Ukraina
Puhuttiin matkailukohteista, matkustaako joku sinne tai onko koskaan matkustanut?
Arvasin, että Berliini mainitaan. :D
Berliinissä on laaja klubirtarjonta sekä monenlaista UG-menoa. Ei sellaista löydä muualta Euroopasta. Lontoo toki on toinen lähellä, mutta ei se ole sama. Ymmäräär, että jos klubit ei kiinnosta, Berliinistä on vaikea saada mitään irti. Ne DDR-betonirakennukset tuovat hienot puitteet klubitoiminnalle.
En ymmärrä matkakohteita joihin matkustetaan viikoksi tai kahdeksi lentämällä useita tunteja, ainoana päämääränä maata rannalla auringossa.
Japani, Intia, Venäjä, Kiina. En menis mistään hinnasta noihin.
Berliini on ihan kiva sellaisellekin, joka ei klubeista välitä! Olen 2 kertaa ollut ja menen tänä syksynä taas!
Kreikka, Espanja, Turkki...henkilökohtaisesti tylsempiä matkakohteita en vois keksiä.
Lappi. Juoppoja näkee myös Sörnäisissä.
Pariisi. Likainen saastainen meluinen sekava kaupunki, jonka romatisointia en ole koskaan ymmärtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukraina
Puhuttiin matkailukohteista, matkustaako joku sinne tai onko koskaan matkustanut?
Olen matkustanut pariinkin kertaan. Käynyt mm. Tsernobylissä.
Vierailija kirjoitti:
Pariisi. Likainen saastainen meluinen sekava kaupunki, jonka romatisointia en ole koskaan ymmärtänyt.
Riippuu missä alueissa viipyy
Vierailija kirjoitti:
Japani, Intia, Venäjä, Kiina. En menis mistään hinnasta noihin.
Japani ei kyllä kuulu tuohon joukkoon millään tavalla.
Kroatia on kuin köyhän miehen Italia
Berliini. En ymmärrä, miksi sitä hehkutetaan.