Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltalehti julkaisi Riikka Purran, nimimerkki "riikan" kaikki kirjoitukset, yhteensä yli 160000 merkkiä

Vierailija
21.07.2023 |

Iltalehti on koonnut ja lukenut kaikki nimimerkki riikan kirjoitukset vuodelta 2008. Kirjoitusten yhteispituus on yli 160 000 merkkiä, joka vastaa tekstimitaltaan puolta pienoisromaanin käsikirjoituksesta

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/2b71f6f7-b6c9-444c-9bea-fdd19936d…

Kommentit (4150)

Vierailija
781/4150 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Purra kaivoi itse oman hautansa. Ei hänellä ole enää asiaa kansainväliseen politiikkaan. Myötähäpeä on valtava, kun hän joutuu tapaamaan ulkomaisia poliitikkoja.

Voi olla, mutta suurin osa jutuista oli kyllä ihan totisinta totta, vaikka kuinka vääntäisi parhain päin.

Vierailija
782/4150 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen "mies" pystyy olemaan tuollaisen kanssa?!

Älykkö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/4150 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ihmetyttää nyt se ettei kukaan auta Riikka Purraa!

Omatkin on hiljaa somessa. Niinkuin omatkin olisi päättänyt tuupata Riikan rekan alle.

Uskon että ilmapiiri perussuomalaisissakin paranee heti kun Purra on laitettu sivuun. Olisko niin ettei Purra ole hoksannut aikojen muuttuneen...

Oikeinko sä tosissaa luulet että Purra väistyy. Kuule tämä jos mikä lujittaa peruäänestäjien rivejä ja sataa ropisemalla tolkun laariin.

Tyhmiä olette, vahvistatte vain persujen kannatusta liikkuvissa äänestäjissä.

Aika sairas pitää olla, jos tämä vahvistaa sitoutumista. Persut on r o s k a s a k k i a, yhteiskunnan syöpä.

Vierailija
784/4150 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

H omopoika Aaro 20 vee nenärenkaineen luovutti adressin vihreälle kielinaisille. Tuliko Aaro suoraan navetasta. Kuule Aaro poika, Siperia opettaa. Abdi vie sinunkin Nike thunderisi vielä joku kaunis päivä jalastasi. Ennen sitä joudut nuolemaan abdin vanhoja lenkkareita.

😄 Hyvinkin mahdollista.

Vierailija
785/4150 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä täytyy sanoa että on järkyttävää luettavaa nuo Purran tekstit ottaen huomioon että hän on ollut ihan aikuinen ihminen ne kirjoittaessa kielenkäyttökin on pahempaa kuin teineillä vihaa,katkeruutta ja kaunaa täynnä koko ihminen

Halla-Aho ja Purra vaikuttavat pohjimmiltaan nihilisteiltä. Teoreettista älyä olisi ryhtyä mihin vain ja he ovat tehneet tietoisen valinnan.

Vierailija
786/4150 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä historian isoin ajojahti ? Mennyt aika överiksi. Kirjoitus on vanha. Hallituksen pitäisi alkaa hoitaa oikeita asioita. 

Liimanhaistelija vihersossuilla ei pää kestä persuministeriä koska asumistuki katkolla, sitten ei rahaa liimaan.

Vierailija
787/4150 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omatkin on hiljaa somessa. Niinkuin omatkin olisi päättänyt tuupata Riikan rekan alle.

Uskon että ilmapiiri perussuomalaisissakin paranee heti kun Purra on laitettu sivuun. Olisko niin ettei Purra ole hoksannut aikojen muuttuneen...

Oikeinko sä tosissaa luulet että Purra väistyy. Kuule tämä jos mikä lujittaa peruäänestäjien rivejä ja sataa ropisemalla tolkun laariin.

Aika sairas pitää olla, jos tämä vahvistaa sitoutumista. Persut on r o s k a s a k k i a, yhteiskunnan syöpä.

P💩skanmarjat. M atut ja s uvakit h evon v ittuun!

Vierailija
788/4150 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä historian isoin ajojahti ? Mennyt aika överiksi. Kirjoitus on vanha. Hallituksen pitäisi alkaa hoitaa oikeita asioita. 

Hallitus lomailee, mutta ministeriöissä on lakiesitykset työn alla. Syksyllä esitykset tulevat eduskunnan käsittelyyn. (alkaen syksyllä)

Vierailija
789/4150 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietyllä tapaa te vassarit tuotte hyvin paljon iloa mun elämään. Aina kun miettii omaa elämää ja sen epäkohtia ja on tyytymättömyyttä, niin kun tulen tähän ketjuun, niin tajuan, että teillä täytyy olla asiat todella paljon huonommin, kun näitä teidän tekstejä lukee. Verta valuu silmistä

Mä aina luulin, että ylilaudas ollaan sekaisin, mutta nyt on kyllä vauvapalstallakin lähtenyt homma oikein kunnolla lapasesta. Eihän tämä ole enää mikään keskustelupalsta vaan samanlaista ulinaa kuin yliksellä.

Normaalit ihmiset ei muuten näitä teidän tekstejä edes lue eli voitte jatkaa keskustelua toki keskenänne, mutta ette te mitään saa sillä aikaan. Ehkä tämä on sitten teidän tapanne sitten terapioida itseänne.

Kyllä se on tullut huomattua, että vasemmalla puolella on todella paljon ääriajattelua myös mukana. Mitähän ne normaalit ihmiset vasemmalla ajattelee. Olette äärimmäisen pelottavia ihmisiä ja ilmeisesti hyvin vihaisia 620000 PS äänestäjälle ja tämä viha on ilmeisesti teidän mukaan "oikeutettua" vihaa. 

PS. Ylikselläkin on hyviä keskusteluketjuja, mutta niin kuin täälläkin, niin roskaa mahtuu paljon mukaan. 

Ei jää kelleen epäselväksi missä leirissä vauvapalstan modet on. laitappa jotain ritiikkiä sossuista tai mariinista niin ei pitkään säije vanhene.

Ei ole tuulesta temmattu väite että suomen toimittajat ja valtamedia liputtaa äärivasemmistoa, näitä esimerkkejä löytyy loputtomasti.

Vierailija
790/4150 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että semmoinen kaikkien luottamusta nauttiva ministeri

Purra on ylivoimaisesti paras mitä tässä ajassa on tarjolla suomen talouden pelastamiseksi, julkisella loisivat vihersosialistit kun ei luo työpaikkoja niin pitää leikata menoja.

Luuleeko se rautanaama A Tamminen että keräämällä vihersosialistien ja p a k o laisten nimiä saa Purran lopettamaan hyväpalkkasen työn, melekonen pelle.

Kuvittelette että some äänestyksellä vaihdetaan ministereitä jos politiikka ei satu miellyttämään. haistelkaa lisää liimaa niin kestätte elämän.

Mitään ette voi, ja mitään ette maha.

Ei kuvitella.

Hän loukkaa montaa suomalaista vähemmistöä. Ei sellaista ministeriä voi olla tasa-arvoisessa sivistysmaassa.

Riikka Purran ajatusmaailma ei sovi ministerin valaan. Hän ei pysty edustamaan koko kansaa. Hänen pitäisi jo itse älytä erota sopimattomana tehtäväänsä. Eihän tuo tajua, että on epäpätevä. Odota vaan, potkut tuosta vielä tulee.

Adresssin allekirjoittaminen on vaan hauska pikku lisä.

Vierailija
791/4150 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Purra kaivoi itse oman hautansa. Ei hänellä ole enää asiaa kansainväliseen politiikkaan. Myötähäpeä on valtava, kun hän joutuu tapaamaan ulkomaisia poliitikkoja.

Kuule kyllä ne maailmalla enemmän arvostaa lujaa luonnetta ja kunnon asennetta ja oman maan etujen ajamista. Viime vuosien suomalaiset madot ne ovat olleet myötähäpeän kohteena, kohteliaasti euroopassa hymyilivät tyrkky sannalle, joka tärkeänä heilutti käsiä ja "osallistui" tärkeisiin keskusteluihin, mutta kaikki sille kävi, mitä ikinä keksivät sannalle ehdottaa.

Vierailija
792/4150 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet perussuomalaisia äänestäneet on nyt vihaisia. Mitään muutosta parempaa ei tullut ja persut paljastui salaliittoteorioita ja valheita suoltavaksi puolueeksi. Sitä on sitten pyydetty anteeksi oikein joukoilla.

Helvetin akat! Purrat ja Rantaset

Vierailija
793/4150 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vih_rvas_sarit ovat POHJAS_KKIA, yhteiskunnan syöpä.

Vierailija
794/4150 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus yrittää kynsin hampain pitää kiinni hallituksen pysymisestä kasassa jotta se saisi edes omat tavoitteensa läpi. Mitään muuta syytä kokoomuksella ei ole pysyä samassa hallituksessa persujen kanssa. Ja kyllähän Marin oli pyhimys jos verrataan Purraan. Persut yrittävät puolustautua epätoivoisesti että Marin sitä ja Marin tätä. Järjestivät viime kaudella itse sellaisen ajojahdin ettei siinä ollut mitään järkeä eikä totuuden mukaisia perusteita. Nyt sitten itketään ja syytetään kaikkia muita kun itse tekevät ja sanovat mitä sattuu. Niin juu kansanedustajan pitäisi muuten olla nuhteeton ja hyvämaineinen Suomen kansalainen ja en sanoisi Purran täyttävän nuo edellytykset.

Vierailija
795/4150 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti noi riikan kirjoitukset käännetään eri kielille, saadaanko täältä apua siihen ?

Vierailija
796/4150 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan nykyään työtään tekeviä m aahanmuuttajia aivan eri lailla kuin 15 vuotta sitten. He ovat nopeita oppimaan, teräviä, ja positiivinen asenne. Tämän huomattuani olen alkanut arvostamaan heitä. Ovat ehkä suomalaisempia kuin suomalaiset itse. Suomalaiset ovat aina arvostaneet työn tekijöitä, oli heidän syntymäkotinsa missä maassa tahansa.

R asismia on ollut paljon vielä 15 vuotta sitten, mutta vähentynyt niin että onko sitä oikeastaan lainkaan enää vaikka muuta uutisoidaan.

Vierailija
797/4150 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet perussuomalaisia äänestäneet on nyt vihaisia. Mitään muutosta parempaa ei tullut ja persut paljastui salaliittoteorioita ja valheita suoltavaksi puolueeksi. Sitä on sitten pyydetty anteeksi oikein joukoilla.

Helvetin akat! Purrat ja Rantaset

Miten ne muutokset voi vielä näkyä kun hallitus ollut kasassa kuukauden ja ne lomailee. Uskomaton toi vihervasureiden järjenjuoksu. Kaikki ei käy hetkessä.

Vierailija
798/4150 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo Purran tekstit on ihan järkyttäviä. Jatkuvaa kiroilua, nimittelyä, ivaa. Miten voi nainen kirjoittaa noin?

Purra ei ole mielipiteissään mikään takinkääntäjä ja täsmälleen samat ajatukset sillä on varmasti vieläkin.

Tekstit on niin rajuja tämän päivän maailmassa että sen takia jopa persut itse eivät Purraa auta. Tämmöistä tekstiä jos itse kirjoittaisin niin varmasti saisin viranomaiset seuraamaan tekemisiäni.

Tahdikkuudella ja diplomatialla täytyy maata johtaa, Purran ajatusmaailma ei siihen sovi millään.

Vierailija
799/4150 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nuo Iltasanomien toimittajat merkkien määrän (yli 160 000) laskivat. Silleenkö että yy, kaa, koo...?

Voi että Kalevi. Nykyään on sellaisia tekstinkäsittelyohjelmia.

Vierailija
800/4150 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaa tuommoisellekin apinalle kuin purra on syntynyt kaksi äpä rää, onneksi monta saastaista persupenikkaa kuoli tuon kuvottavan otuksen kohtuun. Toivotaan, erittäin nää pojatkin kuolee mahdollisimman pian.

Sanopa muuta, koko saastainen persuperhe voisi kuolla, mielellään jo tänään.

Tässä näemme esimerkin vasemmistovihreiden kaksinaismoraalista. Pöyristytään toisten tekemänä siitä, mitä itse tekee monin verroin pahemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi