Iltalehti julkaisi Riikka Purran, nimimerkki "riikan" kaikki kirjoitukset, yhteensä yli 160000 merkkiä
Iltalehti on koonnut ja lukenut kaikki nimimerkki riikan kirjoitukset vuodelta 2008. Kirjoitusten yhteispituus on yli 160 000 merkkiä, joka vastaa tekstimitaltaan puolta pienoisromaanin käsikirjoituksesta
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/2b71f6f7-b6c9-444c-9bea-fdd19936d…
Kommentit (4181)
Vierailija kirjoitti:
Teksteissä kulkee silmittömän vihan rinnalla vahva seksuaalinen, fyysinen vire. Pimppiä, rintoja, kikkeleitä, flirttailua, iskemistä. Psykologeille miettimistä.
No kylläpä naisella on outo sielunmaisema.
Nolouden huippu: Riikkka valitti Helsingin Sanomista JSN:oon. Riikka naurettiin pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Onko Riikalla jo diagnosoitu mt-ongelma vai diagnosoimaton? Muu ei noita kirjoituksia selitä.
Nii ,kertoiko joskus itse käyneensä terapeutilla.
Hyi mitä tekstiä. Annoin nuorten luettavaksi .niin olvat kauhuissaan.
Kun nuo lukee niin tuo lunteen sairaus vahvistuu.
Aivan käsittämätöntä tekstiä.
Kuulkaas nyt. Melko yleistä on ollut jo vuosikausia että jonkin nimissä julkaistaan jotain some tilejä.
Vaikka olisi kuva ja reaaliaikaista tietoa niin ei takaa, että on henkilön oma postaus,
Vinkki: Paljon tietoa voidaan saada jo
pelkästää. hakkeroimalla viestit ja puhelimet. Älkää olko ääliöitä siis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan järkyttävää kaikkinensa tämä Riikan menneisyys
Ja nykyisyys
Riikka saksii sosialismin saastan irti Suomesta. <3
Riikka keskittyy ennätysvelkojen nostamiseen.
Sai Suomen talouden kasvu-urille!
Riikka oli jo silloin kaikessa oikeassa!
Vierailija kirjoitti:
Aivan käsittämätöntä tekstiä.
Ja sanaakaan et lukenut, elätti.
Hyvin kirjoittaa, niin kuin moni muukin puolueessaan.
12. Seuraa tarkoittamaani huomattavasti pidempi jaaritus, pardon. Aiheena uudet jäsenet, puolueet ja erilaiset maailmat.Olen samaa mieltä muutaman edellä olijan kanssa siitä, että Perussuomalaisten junttimaisuus on vahva este omalle äänestämiselle. Paitsi että näen junttiuden ihan reaalisena tosiseikkana, kuvittelen myös puolueen nimenomaisen imagon olevan itselleni vääränlainen. Kaikesta valtavasta fiksuudestani ja läpitunkevasta rationaalisuudestani huolimatta taidan olla imagon orja! Olisiko vikani tässä sitten se, että edustan väärää sukupuolta vai se, etten ole konservatiivinen vai se, etten syö lihaa vai se, että siippa on Hesarissa? Vai mennäänkö vielä kauemmaksi sinne, että kasvoin kulttuurivasemmistolaisessa yleisradio-kodissa? Saadaanko me erilaisetkin kuitenkin olla maahanmuuttokriittisiä? Saadaanko mekin ajatella omilla aivoillamme? Uskaltaako henkilökohtaiseen edistymiseen uskova liberaali individualisti, jota voi luonnehtia myös elitistiseksi ja mm. koulutusfasistiksi, koputella ovia mamukriittisten, pääasiassa vhm-ihmisten ovia? Kysymystä voi ajatella retorisena tai sitten ei. Mitäköhän helvettiä sitä taas sitten äänestäisi?!Olen kolmikymppinen. Olen äänestänyt useimmiten vihreitä (ampukaa vaan). Toisinaan myös kokoomusta. Yksi hairahdus jopa demareihin on tapahtunut asia, jota on hyvin vaikeaa antaa itselleen anteeksi. Olen merkittävällä tavalla siis volatiili äänestäjä, puoluetoimistojen analyytikkojen vaikea mutta kiihottava suosikkitapaus. Edustuksellisessa demokratiassa voi ajatella joko äänestävänsä itsensä kaltaista ehdokasta tai sitten sellaista, joka on parempi kuin itse (paremmalla tarkoitan esim. suurempaa asiantuntevuutta tietyissä asioissa, ei välttämättä mitään normatiivisempaa). Varmasti olen tällä tavalla ajatellen identifioitunut vahvimmin vihreisiin ehdokkaisiin, VAIKKA en kehenkään ehdokkaaseen enkä varsinkaan puolueeseen sinällään, läheskään niin paljon kuin varsinainen puolue- tai ideologiasitoutuneisuus edellyttäisi. Joskus tuntui siltäkin, että ydinvoimaa kannattavana ekonomistisesti ajattelevana vihreänä, joka suosii vähäisempää valtioholhousta, ei ollut mitään paikkaa tuossakaan joukossa. Ihan ilman että maahanmuutosta tai monikulttuurisuudesta otetaan edes ensimmäistä väitettä!
-riikka
Vierailija kirjoitti:
Hyvin kirjoittaa, niin kuin moni muukin puolueessaan.
Totta.
Riikka keskittyy ennätysvelkojen nostamiseen.