Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä väitettä, että helsinkiläiset olisivat ylimielisiä

Vierailija
21.07.2023 |

Tunnen monia stadilaisia, kaikki ovat todella mukavia eikä kukaan ole ylimielinen.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinkiläiset on keskimäärin aika rentoa sakkia, eikä siellä ole mitään nurkkakuntaista meininkiä samalla tavalla kuin joissakin maaseutukaupungeissa. 

Vierailija
42/51 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolisoni eräs sukulainen, joka asuu muualla Suomessa, tekee aina aivan valtavan numeron meistä ns. hesalaisista. Aina selittää, että te hesalaiset sitä ja tätä, mitenkäs te viitsitte siellä Hesassa asua, itse en koskaan voisi asua Hesassa, on se Hesa kyllä kamala paikka. . . Joku kerta vielä räjähdän! Helsinki on minun synnyinkaupunkini enkä ole ikinä haukkunut hänelle hänen kotikaupunkiaan, vaikka en voisi ikinä kuvitella asuvani siellä.

Minulla on samoja kokemuksia serkuistani. Koko ajan haukkuvat Helsinkiä, jopa siinä määrin että se alkaa kuulostaa pakkomielteiseltä ja sairaalta. En ymmärrä mikä ongelma se heille on. Minä en koskaan arvostele heidän kotipaikkakuntaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinkiläisistä suurin joukko on junantuomia. Aidot stadilaiset on vähissä ja kliffoja.

Vierailija
44/51 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitkö sen treffailu-uutisen? Joku helsinkiläinen kertoo ettei voisi tapailla vantaalaista. Pitää olla helsinkiläinen, ja vieläpä kantakaupunkilainen, koska tämä asuinpaikkana yhdistyy "suvaitsevaisuuteen".

Se oli kyllä huvittava näkemys ristiriitaisuudessaan.

Vierailija
45/51 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittava pikkumuisto helsinkiläisestä: Nettitreffeillä törmäsin Helsingissä koko elämänsä asuneeseen mieheen. Tuli puheeksi se, että mies oli opiskellut lukiossa latinaa. Kerroin, että niin minäkin opiskelin latinaa pienessä maalaislukiossa Pohjanmaalla. Mies ei meinannut uskoa että maalla oli ollut mahdollista valita lukiossa latinaa.

Vierailija
46/51 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lantavarpaiden vakio höpötyksiähän tuo on. Seuraavaksi kertovat kysymättä että Helsinki on niin pieni kaupunki kun ovat jo Tukholmassakin käyneet :D

Niinhän se on. Globaalina kosmopoliittina ja lantavarpaana olen onnellinen, että Heseen ei ole oikeastaan mitään tarvetta mennä. Se on lähinnä vihtumainen ylisuureksi paisunut kalastajakylä kallioisella niemellä, joka ei sovellu nykyaikaiseen urbaaniin elämään. Tältä maalta matkustaakin mielummin suoraan Vantaalle joka on Suomen portti maailmalle ja sieltähän lentää helposti mihin tahansa merkillepantavampaan paikkaan.

Hese on Hesburger.

Vierailija
47/51 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lantavarpaiden vakio höpötyksiähän tuo on. Seuraavaksi kertovat kysymättä että Helsinki on niin pieni kaupunki kun ovat jo Tukholmassakin käyneet :D

Niinhän se on. Globaalina kosmopoliittina ja lantavarpaana olen onnellinen, että Heseen ei ole oikeastaan mitään tarvetta mennä. Se on lähinnä vihtumainen ylisuureksi paisunut kalastajakylä kallioisella niemellä, joka ei sovellu nykyaikaiseen urbaaniin elämään. Tältä maalta matkustaakin mielummin suoraan Vantaalle joka on Suomen portti maailmalle ja sieltähän lentää helposti mihin tahansa merkillepantavampaan paikkaan.

Hese on Hesburger.

Hesalainen bongattu.

Vierailija
48/51 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsägäl skabaan tsongan skrubaa, skruudaan bolasti skebaa.

Vierailija
49/51 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks ei tarvii enää asua hesoissa.

Vierailija
50/51 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että ihan globaalina kosmopoliitttina 😀

Tekstistäsi paistaa huono kansallinen itsetunto.

Vierailija
51/51 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hese on Hesburger.

Hesalainen bongattu.

Justiinsa, hese on hesburger.

T. Ei helsinkiläinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän