Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ikisinkku, oletko saanut ilkeitä kommentteja sinkkuudestasi?

Vierailija
20.07.2023 |

Olen itse saanut aika ajoin monia ilkeitä kommentteja ikisinkkuudestani. Monella parisuhteessa elävällä on kummallinen tapa "näpäyttää" ja alkaa päteä asioissa. Yleensä pyrin etten osallistu ollenkaan mihinkään keskusteluihin, jotka sivuavat parisuhdetta, avioliittoa, perhettä jne...

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tähän saakka ikipoika, t neitsyt 40v. En olle kuitenkaan ottannut selvää olenko inkel ehdottomasti kaikille Suomen vapaille naisille, mutta en taida jaksaakaan lähteä selvittämään onko simmoista kekä ei pärjäisi minutta loppuikäänsä ja jota ilman toisaalta minä en jaksaisi loppuikää. Liian kova vaiva, helponpi olla ykssin ja driimailla kaikenlaisestta

Vierailija
22/37 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku neljän lapsen alkoholisti-isä kerran haukkui, että miksi minulla ei ole miestä ja lapsia ja oli sitä mieltä, että minussa on pakko olla jotain vikaa. Yritti kovasti päästä sänkyyn samalla. Olisi tehnyt mieli sanoa, että kato nyt vähän peiliin - juuri sun kaltaiset on se syy, miksi ei ole koskaan kiinnostanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut tähän saakka ikipoika, t neitsyt 40v. En olle kuitenkaan ottannut selvää olenko inkel ehdottomasti kaikille Suomen vapaille naisille, mutta en taida jaksaakaan lähteä selvittämään onko simmoista kekä ei pärjäisi minutta loppuikäänsä ja jota ilman toisaalta minä en jaksaisi loppuikää. Liian kova vaiva, helponpi olla ykssin ja driimailla kaikenlaisestta

Toisaalta en ole kysynnyt vielä yhdeltäkään, että alkasiks olee (tai miten se nyt täytyisi tokaista). Olen sekä täyshetero että täysi aseksuaali samanaikaisesti. Kutalaisen spyykjettä tressaava tila on tää mutta minkäs teet

Vierailija
24/37 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen.

Nyt en useampaan vuoteen, mutta aikoinani kuulin paljonkin kommenttia.

Mm noin 10 v sitten (olen nyt 33 v) isäni keksi, että parisuhde on jonkinlainen ihmisyyden mittari.

Ja minä sinkkuna olin "vanhapiika" jo silloin.

Voi jestas, jos palstalla tietäisitte MITEN isäni sen sanan sanoi ja millä ilmeillä..

En ollut edes kakkosluokan kansalainen, vaan ihan epäihminen.

Välit olisivat katkenneet, jos pikkusisarukseni eivät olisi asuneet kotona.

Useamman riidan jälkeen isäni jossakin vaiheessa lopetti tuon, syytä en tiedä miksi aloittaa ja lopetti haukkumiseni.

Tänä päivänä kiistää jyrkästi ikinä sanoneensa minua vanhaksipiiaksi, hiirenpilluksi tms tms.

Tämä silti, vaikka sekä perhettä että vieraita oli usein kuulemassa.

No, sanomattakin lienee selvää että tämä on paljon vaikuttanut väleihimme.

Ikävää että en ole ainoa nainen, kenen isä on ilkeä ja puhuu rumasti tytölleen.

En ole koskaan yhtään ystävällistä tai neutraalia lausetta häneltä kuullut, aina on hyvin inhottavasti

minulle puhunut. Äiti ei hirveästi ole puolustanut minua, vaan lähinnä piipittänyt jotain nurkassa.

Vierailija
25/37 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa kerran oppitunnilla (yli 20 v sitten) opettaja tokaisi kaikkein kuullen: Piip (nimeni) ei välitä tytöistä. Ehkä olen ottanut tuosta (muka läpäksi tarkoitetusta) alitajuisen vaarin ja uskotellut että olen sitten kai aseksuaaliksi syntynnyt ja mun on paree kuolettaa himon rippeet issestäni

Vierailija
26/37 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Moni suominainen ei voi kestää sitä, kun nuori mies on vapaaehtoisesti sinkku. M28

Mitä vapaaehtoista siinä on, että yksikään nainen ei ole susta kiinnostunut eikä halua olla sun kanssa?

Haluaa ne. Mutta minä teen päätöksen ja olen mielummin vapaaehtoisesti sinkku. M28

Vierailija
27/37 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko vähän olen saanut erityisen ilkeitä kommentteja lähipiiriltäni. Mutta mielessä on kyllä käynyt, että olisinko onnekkaampi ja lisäisinkö mahdollisuuksiani löytää kumppani, jos en rehellisesti kertoisi ex- kumppaneiden määrän olevan nolla.

Asiaa ei ilm. Tee helpommaksi ymmärtää se, että minulla on sekä naisia että miehiä läheisinä ystävinä. Ei montaa mutta ei se määrä vaan heidän laatunsa. 

Se että olen harkinnut kokemattomuuteni valehtelemista toiseksi. 

Va kuka haluaa kumppanin, jolle ei voi olla rehellinen asiasta, jonka kanssa itse on ainakin enimmäkseen sinut. Tai sellaisen jolle on ongelma se, että hän olisi se ensimmäinen mahd.kumppani

Vierailija
28/37 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mutta olen todennut vastaukseksi että nautin suunnattomasti vapaudestani valita kenen kanssa, milloin ja missä vietän aikaani. Sitä ei voi korvata mikään. 😀

Vierailija
29/37 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Aika harva edes tietää etten ole koskaan seurustellut, joten ehkä johtuu siitä. Puolitutut yleensä olettavat että seurustelen.

Vierailija
30/37 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukutapaamisissa aikanaan lähinnä mummoni veli oli se kjieh krähhäävä koiranleuka joka jossain vaiheessa tuli viereeni kyhöttämään ja muire naamalla alkoi tutusti: No joko sitä sinulla...joko ens kesänä häitä tanssataan, kähhhäh...eikö vielä....no sinunhan pittää...kehhheh, jäät muuten iliman. Minä sitten vaan vastauksna jotain ympäripyöreilin että no ei vielä, mutta katon tässä, jos vaikka ens kesäksi (mieliksesi) kattosin jonkun

No nyt on hän ynnä aika lailla muutkin akan ottoon usuttaneet jo haudan mullissa pötköttämässä eikä ole naimisiinmenohinkua, eikä oikein mitään pakoittavaa naisiin...tai edes naiseen    tutustumisviettiä, edes herännyt.

Vierailija
31/37 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole eikä oikeastaan kiinnosta vaikka saisinkin. Kukaan ulkopuolinen ei määrittele minua. Jos jonkun läsnäolo elämässä häiritsee minua niin heitän sen pois kuin likaisen sukan.

Vierailija
32/37 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sanottu, että milloin otat akan. Ei kerrottu mistä niitä voi ottaa. M38

Akkahan vaan otetaan. Kysy papaltasi vaikka. Ensin käydään riiuulla jne. oma pappani löysi oamn mummoni tästä kylältä (jossa silloin v -51 asui varmaan enintään 300 ihmistä). Isäni löysi äitini linnuntietä laskien 42 kilometrin päästä. Ssikoni löysivät puolisonsa reilun sadan, n 500km:n päästä ja kolmas ulkomailta. Aina on siis joutunnut kauempaa etsimään

Vierailija
33/37 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkean toiminnallisuuden vakavaa masennusta sairastaessani sain usein kuulla kuinka olen nirso miesten suhteen ja kuinka jään pian yksin jos en ketään kelpuuta. No en mä nyt kenenkään elämää halunnut ankeuttamaan, vaan halusin masennella piilossa ja odotella ihmeparantumista. Oudoksi on leimattu tän vuoksi myös. Ystävät tuntee mut ja tietää, että musta saisi hyvän puolison joku. Paras aika pariutua taisi mennä jo. Mutta ei se haittaa onnellisuus tuntuu hyvältä.

Vierailija
34/37 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä tiedä, onko ne kommentit työpaikoilla, välttämättä ilkeitä.

Tuskinpa.  Ei muiden yksityiselämä TODELLISUUDESSA, niin helvetin paljon muita kiinnosta.   Pääasiassa kaikilla on tarpeeksi tekemistä oman elpmånsä kanssa: Perheellisllä pienet lapset, kesk-ikäisillä tentin ja ikääntyvät vanhemmat.

Eroneilla omat huolensa ja taistelunsa. Toisilla puolisin uskotyi,uus ja niin edelleen. 

Ne ikisinkut juttelee ja osallistuu noihin keskusteluihin, mite milloinkin.

Usein kahvitauolla eivät juuri ota mitään kantaa.

Ne vitsit ja huomaukset, joita ikisinkuille töissä tulee, ovat usemmiten vitsikkäitä ja hyväntahtoisia huomautuksia ja. Humoristisia.

Ikisnkut työpaikoilla tyäpaikoilla ovat ns. oma ryhmänsä, kuten seniorit, ja nuoret perheelliset.

Kun on pitkään sama porukka ja hlökunta työpaikalla, ihmisiin eli työtovereihin totutaan. Ja hyväksytään heidät sellaisina kuin he ovat.

Vierailija
35/37 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koettannut käyttää kaiket liikenevät elämännörtsini itseni kokonais-aseksualisointiin enkä suinkaan mihingään puolisonetsinnän harjoittelun aloittamiseen. Kehohan tässä on veilä kutalaisen, jopa inhoittavan terve ja himojen kiusima yhä mutta spyyke ja mielenterveys ovat sen verran käyttökelvottomat että järki käskee olla pariutumati 461

Vierailija
36/37 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin aina jotenkin irtaantuman ruumiinstani hetkellä jolloin vaistoan että henkilö, jonka kansa olen joutunnut juttusille, saattaa ryhtyä utelemaan nais-asioistani tai paremminki siis taivastelemaan akoittumattomuuttani. Näin ollen suhtaudun kaikkeen hänen, tuota asiaa koskeviin sanomisiinsa, aika lailla tunteettomasti ja se varmaan auttaa minua unhottamaan, mitä hän tuossa tilanteessa sanoi

Vierailija
37/37 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen koettannut käyttää kaiket liikenevät elämännörtsini itseni kokonais-aseksualisointiin enkä suinkaan mihingään puolisonetsinnän harjoittelun aloittamiseen. Kehohan tässä on veilä kutalaisen, jopa inhoittavan terve ja himojen kiusima yhä mutta spyyke ja mielenterveys ovat sen verran käyttökelvottomat että järki käskee olla pariutumati 461

Enköhän mä tunne oman kroppani. Kropan johon teillä runkkareilla ei tule olemaan käyttöoikeutta.