Ero ja mies käyttäytyy omituisesti
Erottiin yhteisestä päätöksestä ja kaikki näytti olevan suht hyvin. Erosta aikaa n vuosi ja sovittiin että jos löytyy uusi sopovampi niin emme palaa enää yhteen. Mies nyt väittää minun pettäneen ja haluaa palata yhteen. Mies käyttäytyy todella oudosti, ostelee lahjoja, laittaa viestiä ja yhtäkkiä on kylmää-kuumaa peliä, välittää ja sitten taas ei. En ole miestä pettänyt vaan tutustuin uuteen mieheen ja tunteet ovat vahvat uutta miestä kohtaan. Mitä pitäisi tehdä, kun tuntuu että mies tekee noin vaan kun on mustis toisesta. Mm.mies lähetti minulle syntymäpäivänä yhteisiä kuvia meistä ja seuraavana päivänä kertoi mitä menettää jos valitsen toisen miehen. Rkastan miestä edelleen mutta tunteeni ovat vahvat uutta kohtaan. Exä ei normisti käyttäydy noin. Miehen ystävät laittoi viestejä että mies on itkuinen, laihtunut rajusti ja kaipaa minua kotiin. Huolestuin exästä ja paljon.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Mitä pettämistä se on jos eron JÄLKEEN tapailee uutta ?
Narsistin kaksoisstandardeilla se on. LIsäksi tuo, että pitäisi imaista nainen pois toisen miehen luota. Menee viikko tai kaksi niin kaikki on samaa vanhaa rallia taas. Ja ap itsekin kirjoittaa, että tuntuu siltä, että.... no niinpä. Tietää siis itsekin, muttei suostu uskomaan. Asiat on yleensä just sitä miltä ne tuntuu, ainakin tällaisissa tapauksissa.
Nyt vaan panostusta siihen uuteen suhteeseen eikä anna tämän vanhan pilata mitään.
Niinhän sä luulet.