Ero ja mies käyttäytyy omituisesti
Erottiin yhteisestä päätöksestä ja kaikki näytti olevan suht hyvin. Erosta aikaa n vuosi ja sovittiin että jos löytyy uusi sopovampi niin emme palaa enää yhteen. Mies nyt väittää minun pettäneen ja haluaa palata yhteen. Mies käyttäytyy todella oudosti, ostelee lahjoja, laittaa viestiä ja yhtäkkiä on kylmää-kuumaa peliä, välittää ja sitten taas ei. En ole miestä pettänyt vaan tutustuin uuteen mieheen ja tunteet ovat vahvat uutta miestä kohtaan. Mitä pitäisi tehdä, kun tuntuu että mies tekee noin vaan kun on mustis toisesta. Mm.mies lähetti minulle syntymäpäivänä yhteisiä kuvia meistä ja seuraavana päivänä kertoi mitä menettää jos valitsen toisen miehen. Rkastan miestä edelleen mutta tunteeni ovat vahvat uutta kohtaan. Exä ei normisti käyttäydy noin. Miehen ystävät laittoi viestejä että mies on itkuinen, laihtunut rajusti ja kaipaa minua kotiin. Huolestuin exästä ja paljon.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pettämistä se on jos eron JÄLKEEN tapailee uutta ?
Mies selkeästi testaa vaimonsa luotettavuutta eron jälkeen.
Se kertoo narsistin ajatusmaailmasta. Narsistit näkee jopa suhdetta edeltävät suhteet pettämisenä ja sama koskee suhteen jälkeen, koska se heidän uhri ei ole ikinä vapaa heistä. He saa tehdä mitä haluaa, mutta uhri on ikuisesti tämän henkilön omaisuutta ja uskollisuudenvelassa hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kertoo narsistin ajatusmaailmasta. Narsistit näkee jopa suhdetta edeltävät suhteet pettämisenä ja sama koskee suhteen jälkeen, koska se heidän uhri ei ole ikinä vapaa heistä. He saa tehdä mitä haluaa, mutta uhri on ikuisesti tämän henkilön omaisuutta ja uskollisuudenvelassa hänelle.
Mitä ihmeen lässytystä sillä jokaisessa ihmisessä asuu narsisti enemmän tai vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on mustis ja suuttuneena väitti niin, koska kertoi ettei ole tapaillut muita eikä halua uutta naista. Haluaa vain minut ja kertoi kuinka onnellinen oli mutta nyt kokee menettäneen kaiken.
Oman elämänkokemuksen perusteella sanoisin, että tämä on se totuus. Aika samanlainen tarina itsellä, tosin vaikka erottiin yhteisestä sopimuksesta, mies oli se, joka oikeasti eron halusi. Ja kun mulle löytyikin uutta seuraa suht samantien, alkoi märinä, stalkkaaminen, kiukkupujelut jne
Mä en nyt tajua. Erositte mutta sovitte että palaatte yhteen jos ei kummallekaan löydy uutta? Miksi te sitten erositte jos kerran ei ollut aihetta? Tämähän on kuin kauniiden ja rohkeiden sekoilua, vaikka en oo koskaan yhtäkään jaksoa kattonut :D
Ihan normaali ns eron vaihe, mutta miehellä se nyt vaan jotenkin ilmenee aika isosti. Sinun pitää nyt vetää ne rajat, että nyt menee vähän yli ja selkeästi ilmaista, että on aika mennä eteen päin.
Ylläpiditte teidän suhdetta jollakin tasolla tämän vuoden aikana? Piditte yhteyttä, tapailitte, jne? Käsitykset erosta eroaa?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki estöt puhelimeen ja s-posti.Poistat myös F.B. Instagram.Itse et kytää myöskään häntä some.Jos ei menen perille ,pyydä nykinen suhde soitaa hänelle.Et ole tilvelvolinen hänelle eron jälkeisestä elämästäsi. Laske itse irti hänestä,mikä estää? Turha selitää esim.Lapset.Virallinen kontakti voi lasten takia olla.Ei tarkota keskutellaan mennyt,en aikuisten ihmisten nykyinen elämä.Turha sylistää eksää,itse roikut hän ja annat hänelle mahdolisuuden käytökseen.
Hoono soomi.
Onko se vastuullasi jos aikuinen mies, joka on exäsi käyttäytyy noin? Koeta nyt hyvä ihminen erottaa tunteet siitä, ettei sulla ole velvoitetta häntä kohtaan selitellä. Jatka tutustumista uuteen ihmiseen ainakin nyt ekaksi. Exät on exiä tietystä syystä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tiukkana. Et lähde tohon
Niin siihen uuteen säätöön. Tunteet tulee ja menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehethän ovat luonnollisesti narskuja. Eikö mieleesi ole tullut sitä, että miehellä on oikeita tunteita vaimoaan kohtaan ja haluaa tämän takaisin?
Vierailija kirjoitti:
sääntö numero yksi: exään ei pidetä mitään yhteyttä. sääntö numero kaksi: lue ensimmäinen sääntö.
palstan säännöt harvoin toimivat oikeassa elämässä. Sääntö numero yksi. Sääntö numero kaksi: lue ensimmäinen sääntö.
Vierailija kirjoitti:
Ota ne molemmat.
Uusi ajattelee saavansa helposti koska tietää olevansa laastari.
Vierailija kirjoitti:
Mä en nyt tajua. Erositte mutta sovitte että palaatte yhteen jos ei kummallekaan löydy uutta? Miksi te sitten erositte jos kerran ei ollut aihetta? Tämähän on kuin kauniiden ja rohkeiden sekoilua, vaikka en oo koskaan yhtäkään jaksoa kattonut :D
Emme saaneet yhteistä lasta ja asia otti koville.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta yhteydenpito. Olette eronneet jo niin kauan sitten ja varsinkin jos ei ole lapsia niin yhteydenpito stop kokonaan.
Joskus täytyy erota että tajuaa mikä elämässä on täkeintä. Mulle kävi noin ja onneksi palattiin yhteen ja hyvin menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on mustis ja suuttuneena väitti niin, koska kertoi ettei ole tapaillut muita eikä halua uutta naista. Haluaa vain minut ja kertoi kuinka onnellinen oli mutta nyt kokee menettäneen kaiken.
Oman elämänkokemuksen perusteella sanoisin, että tämä on se totuus. Aika samanlainen tarina itsellä, tosin vaikka erottiin yhteisestä sopimuksesta, mies oli se, joka oikeasti eron halusi. Ja kun mulle löytyikin uutta seuraa suht samantien, alkoi märinä, stalkkaaminen, kiukkupujelut jne
Mies ei kuulosta mieheltäsi. Oma mies ei märise eikä stalkkaa ja pyysi nöyrästi anteeksi syytöksiä minua kohtaan. Huomaan ja tiedän, että mieheni rakastaa minua enemmän kuin uusi toinen mies. Lisäksi miehen ystävät toivovat meidän yhteenpaluuta, kun aiemmin kertoivat minulle kuinka allapäin mieheni on.
Hahaa... Ukko luuli pitävänsä sinut varasuunnitelmana samalla kun itse viettää villiä sinkkuelämää. Kun homma meni käsille, ja sinä löysitkin uuden, alkaa itkeminen ja panikoiminen.
Vierailija kirjoitti:
Hahaa... Ukko luuli pitävänsä sinut varasuunnitelmana samalla kun itse viettää villiä sinkkuelämää. Kun homma meni käsille, ja sinä löysitkin uuden, alkaa itkeminen ja panikoiminen.
Kännissäkö kirjoittelet moista soopaa?? Mies ei ole viettänyt villiä sinkkuelämää vaan on ollut koko eroajan yksin.