Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viisikymppinen nainen: mitkä ovat elämäsi proriteetteja?

Vierailija
20.07.2023 |

Rehellisesti anonyymina, anna tulla!

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi, puoliso, sisko, ystävät, kaverit, harrastukseni ja mielekäs työ, 

Vierailija
22/76 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo ajatellut. Mikä on prioriteetti?

Mitä väliä? Otsikossahan kysytään proriteetteja, ei prioriteetteja.

Kypsä aikuinen olisi tajunnut että kysytään prioriteetteja, vaikka aloituksessa onkin kirjoitusvirhe. Pikkumaisuus ei ole seksikästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prioriteetti viittaa tärkeysjärjestykseen tai etusijalle asettamiseen. Se tarkoittaa sitä, että jokin asia, tehtävä tai tavoite saa enemmän huomiota, resursseja tai aikaa verrattuna muihin samanaikaisiin tai kilpaileviin asioihin.

Tärkein tehtävä/asia elämässäsi tällä hetkellä.

Kiitos :)

Toi on tosi syvällinen kysymys itseasiassa. Tietenkin lapset ja mies on tärkeintä. Terveys ilman muuta.

Mutta mitä sitten sen jälkeen, niin en tiedä. Mulla ei juuri nyt ole mitään projektia työn alla tai suunnitelmissa.

Pitää tuumata ihan.

Mikä on projekti?

Vierailija
24/76 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleva hyvä elämä, suunnitelmien toteutus vihdoin ja viimein.

Terveys ja tasapaino. Etenkin henkinen.

Kuka tätäkin alapeukuttaa ja miksi?

Vierailija
25/76 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni.

Vierailija
26/76 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on mielenrauha. Sen saavuttamiseen tosin tarvitaan mielekäs työ, turvattu taloudellinen tilanne, hyvä terveys ja läheisiä rakkaita ihmisiä. Nämä voivat olla eri järjestyksessä.

Vierailija
27/76 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkeintä on mielenrauha. Sen saavuttamiseen tosin tarvitaan mielekäs työ, turvattu taloudellinen tilanne, hyvä terveys ja läheisiä rakkaita ihmisiä. Nämä voivat olla eri järjestyksessä.

Vainhyvinvointiyhteiskunnan kuplassa. Näillä prioriteeteilla ei ole mitään tekemistä _todellisuuden_ kanssa.

Vierailija
28/76 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä? Otsikossahan kysytään proriteetteja, ei prioriteetteja.

Kypsä aikuinen olisi tajunnut että kysytään prioriteetteja, vaikka aloituksessa onkin kirjoitusvirhe. Pikkumaisuus ei ole seksikästä.

Mitä on seksikäs?

Vierailija
29/76 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vainhyvinvointiyhteiskunnan kuplassa. Näillä prioriteeteilla ei ole mitään tekemistä _todellisuuden_ kanssa.

Kuvaile ystävällisesti tätä "todellisuutta" ja miksi nuo ei liity siihen.

Hämmentää,

Vierailija
30/76 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vastata että tällä hetkellä työ: ison ylennyksen myötä se vaatii nyt eniten resursseja, arki myllääntyy mutta pitkäaikainen tavoitekin toteutuu. Oikeasti perhe - lapset ja mies - ovat tärkeämpiä, mutta sillä saralla kaikki on hyvin. Terveyskin on työtä tärkeämpää mutta silläkään saralla ei ole nyt ongelmia. Vapaa-aikaakin arvostan mutta siitä olen nyt valmis joustamaan.

Vierailija
31/76 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvaile ystävällisesti tätä "todellisuutta" ja miksi nuo ei liity siihen.

Hämmentää,

...ja taaskaan ei keskustelu edennyt mihinkään. Miksi nämä eivät osaa keskustella?

Vierailija
32/76 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma terveys.

Lapseni ja heidän hyvinvointi

Työ joka mahdollistaa kotini

Vierailija
33/76 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja Kissa.

Vierailija
34/76 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

50+ on se elämäntarkoitus rauhan löytyminen ja levoton tarkoitukseton ja hakuisuus jota ei olekkaan elämä on taakse jäänyttä aikaa. 

Löytää sellaisen oman rauhan niin se on arvokkainta mitä voi löytää ja onnen omasta itsestään sillä kukaan muu ei sitä voi tuoda mutta puoliso voi vaan täydentää sitä. 

Minä en ole ollut yksin 35-vuoteen ja olisi kamalaa jos ei olisi ketään jota odottaa kotiin ja eikä saisi tehdä ruokaa muuta kuin itselleen. Lapsia en ole koskaan halunnut ja oli onni löytää samanlainen puoliso sillä suurin osa ei löydä tai on pakko lisääntyä saadakseen joku. Ihmisillä näyttää olevan paljon kaikkia pakko rituaaleja joita on noudatettava sukunsa takia mutta ei välttämättä itse halua mutta kun muut painostavat jollain tapaa että olisi pakko rahalla että et saa niin paljoa jos et lisäänny. Olen nähnyt tätä hienoista rahalla painostamista monissa suvuissa. Kaikkien sisarusten pitää lisääntyä vaikkei haluaisikkaan tai jää lapseton rahasta paitsi. 

Minä en suostunut tuohon ja sisareni on vienyt koko suvun rahat kaikki itselleen tehtaillen ahneena kakaroita ylitse sen mitä on itse pystynyt elättämäänkään. 

Vierailija
35/76 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma hyvinvointi, liikunta, terveellinen ruoka, päihteettömyys, oma rauha, aikuisen lapset ja työ. Terveet ihmissuhteet.

Vierailija
36/76 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, raha, lapset.

Vierailija
37/76 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen masentunut ja mikään ei tunnu miltään. Yksinäinen. Aloitan kohta uudessa työssä. Olen päättänyt säästää rahaa niin paljon kuin mahdollista. jokin merkitys tällä olemisella. Saa aikuinen lapsi sitten.

Vierailija
38/76 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveys ja jaksaminen

Lapset

Koti

Vanhemmat

Yritys

Vierailija
39/76 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, mies, meidän lapsi, oma rauha, vapaa-aika. Toki työ, raha ja terveys, mutta ne ei just nyt vaadi huomiota.

Vierailija
40/76 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi