Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jälleen kerran: Kenen tehtävä on laittaa kapula kassahihnalle? Helsingin Uutiset kysyi lukijoilta.

Vierailija
20.07.2023 |

"80 prosenttia vastanneista oli sitä mieltä, että edellä oleva asiakas laittaa kapulan hihnalle. Perässä tulevan tehtävä se on vain kuuden prosentin mielestä. Neljä prosenttia vastanneista oli sitä mieltä, ettei kapulaa tarvita ollenkaan. Vastauksia tuli kello 15 mennessä 3420."

https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/6084174

Kommentit (98)

Vierailija
1/98 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu laittaa, ei se kenenkään tehtävä ole.

Vierailija
2/98 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole edellä olevan asiakkaan asia. Se on jokaisen asiakkaan asia. Sä itse laitat kapulan omien ostostesi perään.

Semantiikkaa, tiedän. Mutta vastuu on kaikilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/98 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytään täälläkin, peukuttamalla tätä viestiä. 

Jos mielestäsi kapulan laittaminen kuuluu

- edellä olevalle, valitse nuoli ylös.

- perässä tulevalle, valitse nuoli alas.

Jos asia on sinulle aivan se ja sama, älä tee mitään.

Vierailija
4/98 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä oo koskaa kiinnittäny huomiota, mulla on isompia asioita mietittävän kun se että laittaako joku tuntematon pekka mulle sen kapulan siihen vai ei. Se on käden ojennus että saa sen itse siihen. 

Vierailija
5/98 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sen verran multitalentti alfauros, että laitan omien ostosteni perään.

Jos edelläni oleva ei laita, laitan hänen puolestaan.

Ilmankos mulla ei ole naisseurasta koskaan ollut puutetta.

Vierailija
6/98 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellä oleva osoittaa sillä takana tulevalle, että mun ostokset loppuivat tähän ja sillä sipuli.

Vierailija
7/98 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan sen vain itseni vuoksi. En takana tulevan vuoksi, vaikka takana tuleva niin luulisi.

Vierailija
8/98 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo jotka eivät laita sitä kapulaa ovat suurelta osin naisia!

Vierailija
9/98 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos edellä oleva ei ole sitä laittanut, mä laitan. Laitan myös omien ostosteni perään kapulan, jos niitä on siinä vapaana. Se laittaa, joka viitsii. 

Vierailija
10/98 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Muutama hassuttelija laittaa "kapuloita rattaisiin".

- Laitan itseäni viihdyttääkseni omat ostokseni ihan kiinni edellä olevan ostoksiin, jos kapulaa ei ole laitettu. Kiusa se on pienikin kiusa, hän pohtii.

- Jos edellä oleva ei laita kapulaa, lataan kalleimmat ostokseni suoraan hänen ostostensa jatkoksi. Selvittäkööt keskenään miksi asioita ilmestyy kuitille, toinen kommentoi."

Ne ostokset, jotka minun maksettavaksi ja minun kuitilleni tulevat, ovat sitten minun ja minä saan viedä ne laillisesti mukanani! Jos takaa tuleva välttämättä haluaa ne takaisin, niin voin toki sitten ne hänelle myydä, tuplahinnalla tai vähintäänkin puolitoistakertaisella hinnalla alkuperäiseen verrattuna. Minun maksamat ostokset ovat minun ostoksiani ja silloin minä päätän niiden myyntihinnan.

Vierailija
11/98 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos edellä oleva ei ole sitä laittanut, mä laitan. Laitan myös omien ostosteni perään kapulan, jos niitä on siinä vapaana. Se laittaa, joka viitsii. 

Juuri näin. Vaikeaa on elämä, jos tällaisista asioista alkaa repiä pelihousujansa.

Vierailija
12/98 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Muutama hassuttelija laittaa "kapuloita rattaisiin".

- Laitan itseäni viihdyttääkseni omat ostokseni ihan kiinni edellä olevan ostoksiin, jos kapulaa ei ole laitettu. Kiusa se on pienikin kiusa, hän pohtii.

- Jos edellä oleva ei laita kapulaa, lataan kalleimmat ostokseni suoraan hänen ostostensa jatkoksi. Selvittäkööt keskenään miksi asioita ilmestyy kuitille, toinen kommentoi."

Ne ostokset, jotka minun maksettavaksi ja minun kuitilleni tulevat, ovat sitten minun ja minä saan viedä ne laillisesti mukanani! Jos takaa tuleva välttämättä haluaa ne takaisin, niin voin toki sitten ne hänelle myydä, tuplahinnalla tai vähintäänkin puolitoistakertaisella hinnalla alkuperäiseen verrattuna. Minun maksamat ostokset ovat minun ostoksiani ja silloin minä päätän niiden myyntihinnan.

Nämä ovat varmaan mukavaa seuraa juhlissa..

Vierailija
13/98 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellä oleva osoittaa sillä takana tulevalle, että mun ostokset loppuivat tähän ja sillä sipuli.

Sipuli? Nyt oli kyse kapulasta.

Vierailija
14/98 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miten jotkut tekee tästä ongelman. Laitan sen omien edelle jos katson tarvitsevani. Laitan omien taakse jos takana on tulijoita. Kai se on joillakin niin tarkkaa se illuusio arvojärjestyksestä tms.

Vierailija
15/98 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koske siihen likaiseen kapulaan ollenkaan.

Vierailija
16/98 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kuka laittaa kapulan, jos laittaa. Tai sitten tarpeeksi etäisyyttä hihnalla toisten ostoksiin.

Vierailija
17/98 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en koske siihen likaiseen kapulaan ollenkaan.

Sinä kosket joka päivä moneen paljon likaisempaan asiaan kuin kassakapulaan.

Vierailija
18/98 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet on ongelmien aiheet jos jostain kaupan kapulasta saa vänkäystä aikaan.

Vierailija
19/98 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan kapulan omien ostosten jälkeen kuten kuuluukin. Jos edelläoleva ei ole laittanut niin en määkään laita, siinähän sitte odottelee kun kassa vähentelee mun ostoksia hänen kuitiltaan.

Vierailija
20/98 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen, jolla on enemmän JÄRKEÄ päässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi