Tämä on kehuketju
Kerro itsestäsi yhden lauseen verran ja sanon sinulle jotain kaunista.
t. mamma
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Olen: vapaaehtoisesti sinkku työtön amis, joka harrastaa shakkia, kitaraa, mangaa ja animea.
Sullahan on siis kaikki palikat järjestyksessä: mitä muuta voi ihminen toivoa? Teet mistä tykkäät ja sulla on ammattitaitoa. Amikset on parhaita.
t. mamma
Vierailija kirjoitti:
Olen jäänyt hiljattain hoitoalalta eläkkeelle ja yritän rakentaa itselleni uutta merkityksellistä elämää.
Olet niitä ihmisiä, jotka on oikeasti tehneet elämällään jotain merkityksellistä. Aika harva meistä voi lopulta sanoa samaa. Nyt nautit ansaitusta eläkkeestä, ja löydät ehkä vielä uuden väylän tehdä maailmasta parempi paikka. Kunpa olisin ystäväsi!
t. mamma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jäänyt hiljattain hoitoalalta eläkkeelle ja yritän rakentaa itselleni uutta merkityksellistä elämää.
Olet niitä ihmisiä, jotka on oikeasti tehneet elämällään jotain merkityksellistä. Aika harva meistä voi lopulta sanoa samaa. Nyt nautit ansaitusta eläkkeestä, ja löydät ehkä vielä uuden väylän tehdä maailmasta parempi paikka. Kunpa olisin ystäväsi!
t. mamma
Kiitos kauniista sanoistasi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. mamma
Kiitos kauniista sanoistasi!
Ilo on oikeasti minun. Kiva että pidit.
t. mamma
Kuka uskaltautuu kertomaan itsestään?
En pure enkä ole ilkeä, vaikka mamma olenkin.
t. mamma
Asun metsässä enkä tapaa juuri ketään.
En ole vastaanottavaisella tuulella ja happikin on vähissä. Sain kuitenkin vähistä aineksista kokoon hyvän aterian, ja annan nyt mieleni vaeltaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole vastaanottavaisella tuulella ja happikin on vähissä. Sain kuitenkin vähistä aineksista kokoon hyvän aterian, ja annan nyt mieleni vaeltaa.
Olet karmivan hyvä joko ihmistuntija tai kielitieteilihä tai sitten hakkeri, mitä arvostan. Olisi kiinnostavaa tietää mitä näistä olet.
Olen vaikuttunut.
t. mamma
ps mihin mielesi vaeltaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet karmivan hyvä joko ihmistuntija tai kielitieteilihä tai sitten hakkeri, mitä arvostan. Olisi kiinnostavaa tietää mitä näistä olet.
Olen vaikuttunut.
t. mamma
Australiaan. Siellä pelaamme zakkia srilankalaisen aivokirran kaa. Yritän myös piiloutua ken guruilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vaikuttunut.
t. mamma
Australiaan. Siellä pelaamme zakkia srilankalaisen aivokirran kaa. Yritän myös piiloutua ken guruilta.
Ken Gurut ovat perxiistä.
Mitä tiedät minusta? Minä tiedän sinusta sukupuolen ja asenteen.
t. mamma
Vierailija kirjoitti:
Huh, anteeksi, sait mut hetkeksi hämmennyksen tilaan, tässä vastaus:
Vaikeuksista huolimatta teet mitä tehdä pitää, ja olet henkisesti tasapainoinen. Osaat arvostaa herkkuja, ja sulla on filosofinen ote elämään. Olet selvästi älykäs ja herkkä ihminen.
t. mamma
Vierailija kirjoitti:
Asun metsässä enkä tapaa juuri ketään.
Tämä oli oma vastaukseni. (Minun, mamman)
Mitä hyvää voin sanoa tähän: Kaunis, kieliopillisesti oikea lause, kertoo että olet/olen koulutettu ihminen, jolla ei ole tapana jaaritella. Aika säälittävää, että ei tapaa ketään, mutta ehkä haluat/haluan että asiat ovat niin.
Suht surkea, mutta tarkoittaa hyvää.
t. mamma