Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seiska: Martina Aitolehden raivoaminen hämmensi kahvilassa

Vierailija
20.07.2023 |

Seiska kertoo, että Martina olisi olisi "huutanut suoraa huutoa" ja ollut "hysteerisen" raivona kahviossa Helsingissä tälle uusimmalle elämänsä forever -miehelle.

Tilanne silminnäkijöiden mukaan päättyi siihen, kun Martina raivottuaan riittävästi poistui paikalta. Episodin jälkeen aussikulta ilmeisesti silti lähti Martinan messissä reissuun Lontooseen. Aika hurjaa, tai sitten todistaa vaan sen palstallakin useasti kuullun vanhan viisauden, että riivinraudat revitään käsistä. Kiltti ja mukava nainen ei kelpaa, tai ajautuu kynnysmatoksi.

https://www.seiska.fi/kotimaa/martina-aitolehden-raivoaminen-hammensi-k…

Kommentit (341)

Vierailija
61/341 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tietää jos aussi on tottunut temperamenttiseen menoon.

Eräällä ystävälläni PMS yhdessä on-off-suhteen kanssa aiheutti vähän tuollaista. Ei huutanut miehelle julkisesti, mutta esim. asunnossa roikkui ovenkarmeissa tms.

Jos haluaa saada omaa tahtoa läpi eikä ole tottunut muunlaiseen ilmaisuun, ehkä seuraus on tuollainen?

Ei tuota mikään pms selitä.

Vierailija
62/341 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut päiväkodissa hoitamassa maraa..ja velipuoli oli pienten puolella ..tosin ei nyt kuulu tähän asiaan ...mutta tulee luettua näitä maran juttuja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/341 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok Sofiaa taisi retuuttaa Stefun takia mutta miksi Sieppiä? En nyt muista mutta varmaan joku mies liittyi taas?

Martina Aitolehti, 36, juhli perjantaina Ruisrockissa ystäväpariskuntansa Nanna ja Jere Karalahden kanssa.

Festivaalipäivä sai ikävän käänteen, kun Martina hyökkäsi vip-alueella yllättäen entisen Miss Suomen Sara Siepin, 28, kimppuun.

”Jos ystävä ei olisi tullut väliin, Martina olisi lyönyt Saraa” – Julkkiskaunottaret todistivat Martina Aitolehden ja Sara Siepin käsirysyä!

Julkkiskaunottarien lähipiiristä kerrotaan, että Martinan raivostumisen syynä oli NHL-tähti Rasmus Ristolainen, joka oli Saran seurueessa.

Martina huusi kovaan ääneen: "Mitä v*ttua teet Rasmuksen kanssa", paikalla olleet kertovat.

Mitäköhän v*ttua se Minnalle kuului kuka kenenkin seurassa on? Minna voisi pitää riksulaisuutensa kurissa jos aikoo liikuskella julkisissa tapahtumissa.

Vierailija
64/341 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurahdin.

Repesin kanssa nauramaan, kun näin Seiskan kannen. Jotkut ihmiset ei vaan koskaan muutu, vaikka vähintään kerran vuodessa saadaan MeNaisista lukea, miten Martina on jälleen kasvanut henkisesti vähintään kilometrin.

Reps 🤣

Vierailija
65/341 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen ollut päiväkodissa hoitamassa maraa..ja velipuoli oli pienten puolella ..tosin ei nyt kuulu tähän asiaan ...mutta tulee luettua näitä maran juttuja

Kerro nyt tapahtuiko Riihimäellä kuitenkin, kun Mara väittää olevansa stadilainen ja hienostopiireistä.

Vierailija
66/341 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ollut silloin vielä Minna?

Vierailija
67/341 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko muita mutta minua häiritsee, että tästä Martina ja hengenpelastajat -sarjasta kolme nuorta naista on kuollut. No yksi meni syöpään, eikä siitä sen enempää. Mutta kaksi tappoi itsensä. 

Tähän sarjaan osallistujat olivat siinä mielessä sekalainen seurakunta, että mukana oli jo lähempänä kolmeakymppiä olevia rautaisia oman alansa ammattilaisia mutta joukossa oli myös hädin tuskin parikymppisiä ruutuaikaa ja läpimurtoa janoavia pikkutyttöjä.

Koko sarjallahan ei tietenkään ollut mitään tekemistä oikean rantapelastamisen kanssa. Tarkoitus oli ainoastaan leikkiä suomalaista köyhän kansan Baywatchia, jossa Martina tietysti oli koko shown kuningatar ja tytöt pääsivät poseeraamaan.

En yritä sanoa, että Martina nämä tytöt olisi jotenkin tuhonnut, ei todellakaan niin. Mietin vain, miksi kaksi näistä nuorista hennoista naisista päätti päivänsä lopulta oman käden kautta.

Vierailija
68/341 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

....ja jatkoa vielä hän asui espoossa päiväkoti ikäisenä näin on.

Vierailija
69/341 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

....ja jatkoa vielä hän asui espoossa päiväkoti ikäisenä näin on.

No onhan se Espoo sentään askel kohti parempaa kun riksuun vertaa.

Vierailija
70/341 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläluokkainen 😂😂 pliis. Tuo nainen on aito wt, johan käytös sen kertoo.

Vierailija
71/341 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aitolehti kuumeni nopeasti. Hän sanoi kolmesti vip-alueen työntekijöille, että he poistaisivat Belórf-Nousiaisen alueelta pois.

– Kun Sofia ei suostunut lähtemään, niin kävin itse hänelle sanomassa, että "painu vi ttuun", Aitolehti sanoi p oliisikuulusteluissa.

– Mun mielestä Sofia ei sanonu tilanteessa mitään, en oo ainakaan varma. Tuijotti vaan suu auki. Olin tilanteessa tosi vihainen, joka on voinut vaikuttaa muistikuviin, Aitolehti jatkoi.

Kertomansa mukaan Aitolehti oli siitä vihainen, että Belórf-Nousiainen olisi yrittänyt iskeä hänen miestään.

– Hän on iskenyt mun miestä todella h ärskisti, Aitolehti perusteli poliisille kuumentumistaan.

Lopulta Aitolehti kävi Belórf-Nousiaiseen käsiksi.

– Hän ei suostunut lähtemään, joten nappasin häntä t ukasta kiinni ja painoin alaspäin.

– Kyllä mä oon varmaa kovaa repiny. Olin tilanteessa tosi vihainen, et kyllä oon siinä voimaa k äyttäny, kukapa vihaisena hiljaa repisi, Aitolehti sanoi.

-Seiska

Vierailija
72/341 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on väärässä.

Todelliset syyt:

1. Kiltti ja mukava nainen tuppaa tarkoittamaan ylipainoista naista jonka unelmaelämää on herkuttelu ja joka luopuisi mieluummin seksistä kuin suklaasta.

2. Kiltti ja mukava nainen yleensä haluaa dominoivan viejämiehen, jonka toivoo osoittautuvan hyväksi kuninkaaksi. Kiltti ja mukava mies ei käy kun sitten puuttuu ne vastakohdat.

Vierailija
73/341 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aitolehti kuumeni nopeasti. Hän sanoi kolmesti vip-alueen työntekijöille, että he poistaisivat Belórf-Nousiaisen alueelta pois.

– Kun Sofia ei suostunut lähtemään, niin kävin itse hänelle sanomassa, että "painu vi ttuun", Aitolehti sanoi p oliisikuulusteluissa.

– Mun mielestä Sofia ei sanonu tilanteessa mitään, en oo ainakaan varma. Tuijotti vaan suu auki. Olin tilanteessa tosi vihainen, joka on voinut vaikuttaa muistikuviin, Aitolehti jatkoi.

Kertomansa mukaan Aitolehti oli siitä vihainen, että Belórf-Nousiainen olisi yrittänyt iskeä hänen miestään.

– Hän on iskenyt mun miestä todella h ärskisti, Aitolehti perusteli poliisille kuumentumistaan.

Lopulta Aitolehti kävi Belórf-Nousiaiseen käsiksi.

– Hän ei suostunut lähtemään, joten nappasin häntä t ukasta kiinni ja painoin alaspäin.

– Kyllä mä oon varmaa kovaa repiny. Olin tilanteessa tosi vihainen, et kyllä oon siinä voimaa k äyttäny, kukapa vihaisena hiljaa repisi, Aitolehti sanoi.

-Seiska

Mikähän auktoriteetti Minna kuvittelee olevansa vaatimaan kuka saa olla vip-alueella ja kuka ei? Jos minä olisin tapahtumanjärjestäjä niin tuollaisella riksulaisella katutappelijalla ei olisi asiaa koko tapahtumaan, vip-alueesta nyt puhumattakaan.

Vierailija
74/341 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja sulla on vaitiolovelvollisuus - aika idari olet ja tyystin epäpätevä työhösi.

75/341 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo akka on niin käsittämätön turhake, ei voi käsittää miksi tuota pidetään esillä?

Mitään aitoa kykyä, taitoa hänellä ei ole paitsi ilmeisesti se millä hän nousi julkisuuteen erään urheilijan myötä.

Tämä on todiste kuinka pieni Suomen kuuluisien ihmisten kerho on, aidosti kyvykkäitä ammattilaisia on kourallinen ja loppu tekemälle tehtyjä turhakkeita mistä typerät Iltapäivälehdet saavat tyhjästä jutun juurta. Martti Aitolehti, Tuksu, Henna Kanalainen ja muut tuhjän toimittakat ja perää pitää Kanervan ja Nykäsen, Timo T A Mikkosen leskillä kenellä tuntuu olevan kerrottavaa hyvinkin useasti.

Säälittävää tuo naisten julkisuuden kaipuu....narsistista

Vierailija
76/341 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa kyllä olla aika äkkipikainen tapaus.. ja luulisi muuten että joskus heräis miettimään että onkohan syypää siellä peilissä, kun mikään parisuhde ei kestä?

Vierailija
77/341 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja sulla on vaitiolovelvollisuus - aika idari olet ja tyystin epäpätevä työhösi.

Palstan riksulainen lakimies saapui taas paikalle vääntelemään lakia.

Vierailija
78/341 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martina on kovassa kunnossa, treenaa paljon. On seksikäs vartalo, ei mikään  s i i d e r i v a l a s. Ei ihme että ottajia riittää.

Vierailija
79/341 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on näitä tulisieluja

Vierailija
80/341 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Martina on kovassa kunnossa, treenaa paljon. On seksikäs vartalo, ei mikään  s i i d e r i v a l a s. Ei ihme että ottajia riittää.

Otti seiskan laskuun kumitissit Istanbulissa, siitähän on oikein tosi-tv-ohjelma tehty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän