Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mul on ihan hirveä olo! En jaksa enää! :' (

Vierailija
14.12.2006 |

Haluun nukkumaan. Migreeni iskee, niskat jumissa, olkapää kipee jne...

En jaksa olla hereillä! En jaksa tehdä mitään...Olen nyt pari päivää jaksanut särkylääkkeiden avulla kun on vaan ollut pakko jaksaa lasten takia...

Välillä toivon että kuolisin, olen niin väsynyt tähän elämään. Mutta lasten takia on pakko vaan elää! :' (

Kukaan ei ota tätä ahdistustani tosissaan, mieskin vaan valittaa omaa väsynystään ja että palaa loppuun.

Minä olen jo palanut ja tämä elämä tuntuu helvetiltä! Mitä mä teen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt lääkärissä? Tämä nyt pitää mielestäni kysäistä heti ensiksi.. Tuo kuulostaa kyllä siltä, että jonkinlaista hoitoa tuohon kaipaisit.

Vierailija
2/7 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keinot ovat monet, eli voit saada aika monimuotoista apua tilanteeseesi. Tärkeintä olisi se, että et nyt pitkittäisi piinaasi ja lykkäisi lääkärissä käyntiä kovin pitkälle. Vaikka varmaan tiedätkin, että pelkästään lääkitys ei ongelmaasi ratkaise, mutta kokemuksesta voin sanoa, että kyllä se vain pahimman yli auttaa.

Varaa aika samantien, jookosta?

*voimahali*

t. 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne enää anna mitään päivystysaikaa, sanovat että ota migreenilääkettä / buranaa, saat kivut pois. Ei se sitä väsymystä poista. Itselläni on kans migreeni tulossa, esikoinen (2v) hyppii seinille kun ei aamulla voitu lähteä ulos, lääkkeet ei auta ja nukkumaan ei pääse, ja käytännössä viimeiset puoli vuotta on tullut vaan valvottua putkeen.

Saahan sitä aina lääkäriin mennä, kyllä mäkin aluksi yritin, mutta ei ne sieltä mitään konkreettista apua osaa antaa, muuta kuin kipulääkkeitä, jotka eivät sitä migreenistä ja väsymyksestä johtuvaa huonoa oloa paranna millään tavalla.

Ja apua ei saa mistään!!!!!! Tähän tämä " hyvinvointiyhteiskunta" on mennyt. Oletetaan että kaikilla on jotain turvaverkkoa. Suku on kaukana, ystävillä on omia pieniä lapsia, mies reissutyössä jne. Mun olo on kyllä tällä hetkellä aivan kaamea, ja ymmärrän erittäin hyvin ap:n tilanteen ja tuskan!!

Vierailija
4/7 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos saisit vielä levättyä, niin kyllä se elämä vielä hymyilee!

Vierailija
5/7 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko konkreettista apua arkeen ja lastenhoitoon vai ammatillista keskusteluapua?

Vierailija
6/7 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain lääkäriltä nukahtamislääkkeet ja suhteellisen jytyt migreenilääkkeet, kun valitin univaikeuksia ja päänsärkyjä. Masennusta ei diagnosoitu, enkä kokenutkaan olevani masentunut, vaan ainoastaan stressaantunut ja sitä kautta nukahtaminen oli käynyt vaikeaksi.

Sinun kohdallasi näyttäisi olevan kyse enemmänkin siitä, että sinulla ei ole lastenhoitoapua tai muutakaan vastaavaa apua tarjolla tarvittaessa. Se on hankala tilanne myös, mutta et kai odota, että pilleri hoitaa lapsesi? Lääkkeet hoitavat sairausta tai helpottavat tilapäisesti, mutta eivät helpota tukalaa elämäntilannetta. Toivon, että saat helpotusta elämään jotain muuta kautta.. Lääkäriin voit mennä, mikäli masentaa tai mikäli on muuten tuskaisaa, mutta lastenhoito-ongelmissa voit kääntyä esim. MLL:n puoleen. Toivottavasti tilanteesi helpottuu.

Vierailija
7/7 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

otatat ainakin perusverenkuvan ja kilpirauhasarvot. Jos ne normaalit, voinet saada jonkun mielialalääkityksen, että jaksat eteenpäin. Varaat ajan myös neuvolapsykologille. Sinne voit mennä vaikka vaan kerran katsomaan, olisko siitä sulle mitään apua.

Koita jaksaa!!! Mulla oli elämä ihan samanlaista, kunnes sitten tajuttiin tarkistaa kilpirauhasarvot.... ja sitten kun tulkitset niitä arvojasi, hyvä linkkivinkki on www. kilpirauhas. info.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän