Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö naisia nolota takaapäin

Vierailija
20.07.2023 |

asennossa, kun mies samalla kun höylää voi vilkuilla sitä toistakin reikää, tarkoitan b-aukkoa? T.yksi ihmettelijämies.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä hävettää, kun on pukamat. Eipä tarvitse enää lempiasentoani doggyä harrastaa :(

Vierailija
22/25 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Sinä osasit joskus opettaa "vanhemmalle + 50 v naiselle" peppuseksin salat kun A)  kirjoituksestasi päätellen et osaa niitä itse vieläkään, B) olet jostain syystä osaamasi ja opettamasi unohtanut (toivottavasti ei mitään vakavaa) tai C) kirjoituksesi on mielikuvituksesi tuotetta, toiveunta tai kauniisti sanottuna kakkapuhetta... "... pitkiä vetoja sisään ja ulos, voi sitä huokailujen määrää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolottaahan se. Olen miettinyt reiän ympäristön valkaisua niin nolottaisi vähän vähemmän. Ongelmaksi muodostuu se etten kehtaa mennä valkaisuun... voisikohan sen kuitenkin tehdä itse?

Vierailija
24/25 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolottaahan se. Olen miettinyt reiän ympäristön valkaisua niin nolottaisi vähän vähemmän. Ongelmaksi muodostuu se etten kehtaa mennä valkaisuun... voisikohan sen kuitenkin tehdä itse?

Voi toki, rautakaupassa voit värikartasta valita sävyn ja eikun vain sutimaan

Vierailija
25/25 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan hävetä. Olen nähnyt itseni peilistä ns. takaapäin, ja vaikka en ole bi tai lesbo, niin sanoisin, että näytän ihan **tun hyvältä ja herkulliselta. Onnekas on se mies joka pääsee nuolemaan tai panemaan mua takaapäin.