Naisesta leikkikaveria minulle ja miehelleni
Joko minun ja mieheni kanssa tai pelkästään mieheni kanssa.
Tästä asiasta sinun täytyy jutella mieheni kanssa , mutta se on tehtävä tänään.
Miehelleni käy toki kahdenkin naisen kanssa oleminen tai pelkästään kanssasi leikkiminen
Tähän kirjoitetuista lyttäämisistä ei kannata välittää sitähän täällä näköjään kaikille tehdään.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Juttele asiasta tänään mieheni kanssa. Ja jottei asiat roiku ilmassa niin juttele ennen kuutta
Ja senkin takia kun tälläistä on minulle jo ehdotettu naisen toisesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juttele asiasta tänään mieheni kanssa. Ja jottei asiat roiku ilmassa niin juttele ennen kuutta
Missä olisi mieheni minä ja nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä olisi mieheni minä ja nainen
Ja tähän teen päätöksen kuuden aikoihin Alanko jutella tästä miehelleni vai en.Siksi aika.
Ainakaan vielä mieheni ei ole puhunut , että häneltä olisi kysytty päästä mukaan leikkeihimmme.Onneksi minulta on jo kysytty naisen toimesta tätä asiaa ja kohta otan sen mieheni kanssa puheeksi.
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan vielä mieheni ei ole puhunut , että häneltä olisi kysytty päästä mukaan leikkeihimmme.Onneksi minulta on jo kysytty naisen toimesta tätä asiaa ja kohta otan sen mieheni kanssa puheeksi.
Mieheni sai naiselta viestiä :)