Naisten pyöräily
Kuulemma naiset voi saada hevosella ratsastaessa orgasmin. Tai kuntosalilla. Miten on pyöräilyn laita ? Hierooko satula mukavasti vulvaa tai klittaa. Millainen satula/satulan korkeus on paras ? Entä ajoasento tai pyörän tyyppi ? Kannattaako mennä maastoon pyöräilemään vai ihan masntiellä/kaupunissa ? Dildosatula varmaan paras mutta niitä ei valmisteta eikä nyt kysytä
Kommentit (17)
Ei pidä esittää turhan intiimejä kysymyksiä.
vaikka sana on vapaa kirjoitti:
Ei pidä esittää turhan intiimejä kysymyksiä.
Taisin olla ekana kysymässä jtn tos intimiä
Satulan kun säätää pystyyn ja rusauttaa siihen koko 140 kg painolla, niin ai että!
Rouvalle hommattiin alapääystävällisempi satula, kun entinen aiheutti lähinnä ikäviä hiertymiä.
Ei lainkaan samanlaista kuin hevosella ratsastaessa. Teininä sain monta kertaa orgasmin kun olin ratsastamassa, mutta polkupyörän satula ei hiero/paina mitenkään nautinnollisesti. Päinvastoin, pitkän pyörälenkin jälkeen ei tosiaan tee mieli seksiä.
On lähinnä epämukavaa, ei tule orgasmit mieleenkään.
Vierailija kirjoitti:
Ei lainkaan samanlaista kuin hevosella ratsastaessa. Teininä sain monta kertaa orgasmin kun olin ratsastamassa, mutta polkupyörän satula ei hiero/paina mitenkään nautinnollisesti. Päinvastoin, pitkän pyörälenkin jälkeen ei tosiaan tee mieli seksiä.
Minä saan kyllä orgasmeja ratsastaessa vieläkin. En ehkä yhtä yllättäen kuin teininä, mutta vähintään yhtä ihanina 😙
No mitä jos ajoasento ois makaavampits kilpapyörämäisempi ? Silloinhan se satulan kapea osa hierois klittaa kaiketi ?
Pyöräilyhousut alkaa joskus panettaa, mutta ei itse pyöräily.
Vierailija kirjoitti:
On muuten ihan sama miehillä. Siis sellaiset pyöräilyhousut, joissa on geelipehmusteet. Joissain pyöräilyhousuissa ne pehmusteet painaa juuri eturauhasen kohdalta, ja silloin housut saavat lisää täytettä myös edestä. Mutta pyöräillessä tätä tunnetta ei tule.
Ratsastaessa kentällä ja keventäessä käyntiä monta kertaa. Pyöräillessä kotiin kerran poikaystävän kanssa vietetyn seinää vasten nojailun ja tauottoman suutelun jälkeen.
U-telias kirjoitti:
No mitä jos ajoasento ois makaavampits kilpapyörämäisempi ? Silloinhan se satulan kapea osa hierois klittaa kaiketi ?
Olet melkoisen pihalla jos luulet että tuo tuntuu hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On muuten ihan sama miehillä. Siis sellaiset pyöräilyhousut, joissa on geelipehmusteet. Joissain pyöräilyhousuissa ne pehmusteet painaa juuri eturauhasen kohdalta, ja silloin housut saavat lisää täytettä myös edestä. Mutta pyöräillessä tätä tunnetta ei tule.
Jollet työntänyt niitä geelipehmisteita pyllystä sisään niin vahvasti epäilen että tekivät eturauhaselle mitään. Hyvältä toki voi välilihan painelukin tuntua.
Mitkä pyöräilyhousut ja geelipehmusteet. Noi miehethän singahtelee sukkahousuissa. Eikä edes soita soittokelloaan
Onko niitä dildosatuloita sexiliikkeissä ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jollet työntänyt niitä geelipehmisteita pyllystä sisään niin vahvasti epäilen että tekivät eturauhaselle mitään. Hyvältä toki voi välilihan painelukin tuntua.
No juuri se välilihan paineluhan voi eturauhasta tavoittaa, riippuen nyt omasta anatomiasta, että kuinka syvällä tai pinnassa on.
Nupukivillä on kiva pyöräillä