Oletko koskaan hoidellut yhdynnän jälkeen itse itsesi loppuun saakka miehen mentyä pesulle tai nukahdetua?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen. Monta kertaa. En saa seksissä.ja mies ei halua jäädä viereen. Joten niillä kerroilla kun panetus on niin valtava että pakko saada joudun hoitamaan itseni yksin. Se jos mikä on vuosien saatossa saanut tuntemaan olonsa huonoksi ja yksinäiseksi vaikka avioliitossa olenkin.
N39Hyi helvata!!!!
?? Mikä tässä on hyi?
Just toi, ettei mies viitsi hoidella naistaan loppuun, ihan kamalaa. Mies siis itsetyydyttää itsensä naiseen, käyttää siis, ja jättää naisen kitumaan.
Mitä jos se ei osaa?
Jos ei aviomies tunne vaimoaan ja osaa niin harjoituksen puutetta. Mistä puute johtuu? Huonosta naisesta vai laiskadta miehestä? Mutta ei sitä kumppania silti yksin tarvitse jättää jos toisella homma kesken. Ymmärrän käytös mallin yhden illan jutuissa, mutta että oman aviopulison...huh huh. Sanoisin että aika kylmää kyytiä.
Seksi ei tarkoita vain penis-emätinyhdyntää. Esimerkiksi hyväileminen, käsiseksi, suuseksi ja anaaliseksi ovat myös seksiä.
Klitoriksessa on valtava määrä hermopäätteitä, ja sen huomioiminen on monelle naiselle seksissä ensiarvoisen tärkeää orgasmin kannalta.
– Klitoriksen stimulointi voi edesauttaa orgasmin saamista. Perinteinen penis-emätinyhdyntä ei kaikilla stimuloi klitorista riittävästi.
Jotkut naiset saattavat kaivata seksilelujen tuottamaa lisäaistimusta. Markkinoilla on esimerkiksi erilaisia vibraattoreita, dildoja ja klitoriskiihottimia.
– Seksivälineitä ei tarvitse kokea uhkana, vaan ne kannattaa nähdä mahdollisuutena myös yhteisessä seksissä.
Kehossa on myös lukuisia muitakin nautintopisteitä kuin klitoris. Jotkut voivat saada orgasmin nännien hyväilemisestä tai vaikka peräaukon nuolemisesta. Uusia erogeenisiä alueita on hauskaa etsiä ja kokeilla yhdessä.
Tapoja, joilla orgasmin saa tai joilla sen kumppanille tuottaa, ei ole mitään syytä laittaa paremmuusjärjestykseen
Tossa yllä ohjeita typerille miehille!
Meillä on melkein aina dildo valmiina vieressämme. En ole sitä koskaan hävennyt ottaa ja se ei satuta ketään jos käytän dildoa jatkaakseni.
Tämä on kyllä kummaa, että miehet vain itsensä tyydytävät ja jättävät kumppaninsa ilman. Aivan järkyttävää miten paljon itsekkäitä miehiä onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä kummaa, että miehet vain itsensä tyydytävät ja jättävät kumppaninsa ilman. Aivan järkyttävää miten paljon itsekkäitä miehiä onkaan.
Pöyristyttävää. Laittaa silmiä pyörittämään.
Vierailija kirjoitti:
Seksi ei tarkoita vain penis-emätinyhdyntää. Esimerkiksi hyväileminen, käsiseksi, suuseksi ja anaaliseksi ovat myös seksiä.
Klitoriksessa on valtava määrä hermopäätteitä, ja sen huomioiminen on monelle naiselle seksissä ensiarvoisen tärkeää orgasmin kannalta.
– Klitoriksen stimulointi voi edesauttaa orgasmin saamista. Perinteinen penis-emätinyhdyntä ei kaikilla stimuloi klitorista riittävästi.
Jotkut naiset saattavat kaivata seksilelujen tuottamaa lisäaistimusta. Markkinoilla on esimerkiksi erilaisia vibraattoreita, dildoja ja klitoriskiihottimia.
– Seksivälineitä ei tarvitse kokea uhkana, vaan ne kannattaa nähdä mahdollisuutena myös yhteisessä seksissä.
Kehossa on myös lukuisia muitakin nautintopisteitä kuin klitoris. Jotkut voivat saada orgasmin nännien hyväilemisestä tai vaikka peräaukon nuolemisesta. Uusia erogeenisiä alueita on hauskaa etsiä ja kokeilla yhdessä.
Tapoja, joilla orgasmin saa tai joilla sen kumppanille tuottaa, ei ole mitään syytä laittaa paremmuusjärjestykseen
Tossa yllä ohjeita typerille miehille!
Ja hyviä ohjeita onkin, kunhan noudattaisivat.
Vierailija kirjoitti:
Vielä kummallisempaa on se, että ne osuu aina sulle.
Puolisoni laukeaa yleensä ennen yhdyntää vähintään kerran ja yhdynnänkin aikana 1-3 kertaa. Itse saan sen kerran tai sitten hoitelen itseni loppuun uhynnän jälkeen puolison huolehtiessa kiihottamisesta suutelemalla, hyväilemällä itseään vieressä tms.
Joskus puolisoni haluaa vielä yhden o: minun lauettua. Tällöin itse yritän kiihottaa puolisoani. Usein sormettamalla, mutta silloin tällöin puolisoni haluaa tehdä itse ilman että autan. Silloin yleensä seuraan vierestä toimitusta.
M40+
En tietenkään, koska se on miehen tehtävä hoitaa naiselle orgasmi. En ymmärrä, miten tuollaiseen tilanteeseen on edes voitu päästä, että mies menee jo suihkuun ennen kuin nainen on saanut yhtäkään orgasmia. Miksi mies ei ole antanut toista yhdyntää, jos ensimmäinen on jäänyt liian lyhyeksi, miksi mies ei ole nuollut, sormettanut, käyttänyt lelua naiseen?
Jokainen vastuussa omastaan.