Oletko koskaan hoidellut yhdynnän jälkeen itse itsesi loppuun saakka miehen mentyä pesulle tai nukahdetua?
Kommentit (31)
Ei se mee pesulle enkä nukahtamistakaan jää odottamaan. Siinähän ehtii fiilikset mennä.
Joskus saatan hoidella itselleni toisen orgasmin. Ensimmäinen tulee helposti ja mies pian sen jälkeen, mutta joskus kestää niin kauan, että alan olla itse lähellä toista.
Kyllä, mutta ei haittaa. Laukeaminen on vain osa aktia. Paras kun hän tulee pesulta ja olemme jälkihehkussa sylikkäin pitkään. Se on meidän pitkän suhteen salaisuus. Rakastan kun hän halii.
Kyllä. Minä oon niin "eriskummallinen" että oma orkku on niin perkeleen tiukassa ja mies joskus saa sen tulemaan, joskus ei.
Ei ole tarvetta ollut, mies huolehtii aina hyvin. Miksi itse niin tekisin, eihän mieskään yksinään.
Kyllä jos on ihan pakko. Mut ehdin valmiiks helposti miehen pesun aikana.
kyllä, se ei ole mitään erikoista. olen varsin seksuaalinen ja joskus sen kestoa on pidennettävä.
Ei ole koskaan tarvinnut, laukean penetraatiolla helposti ja monesti peräkkäin. Anteeksi.
Joskus. Toisinaan hän jää katselemaan, kun käytän lelujani. Mielestäni siinä ei ole mitään kummallista.
Laukean monesti pelkällä penetraatiollakin, mutta jos olen tosi kiihottunut saatan vielä hieroa klitaorgasmin/-orgasmeja itselleni kun mies on pesulla. Kiihotun kovasti jos esim otan häneltä suihin, joten sen jälkeen saatan myös hieroa. Yleensä mennään pitkän kaavan mukaan ja saan miehen antamana useita klita&emätin orgasmeja. En ole sanonut hänelle hoitelevani joskus itseni, mutta jos hän kysyy niin myönnän.
Kyllä välillä mutta se kuuluu meidän seksiin eli en tee sitä piilossa kumppanilta vaan hänen kanssaan seksin lopuksi. Monesti haluan lisää vaikka olisin jo ennen seksiä saanut monta. Yleensä hieroen tai lelulla viimeiset
Naisen orgasmi ei ole aina niin helppo, varsinkaan yhdynnässä. Joten ei ole suoranaisesti aina syy siinä että mies on laiska tai tunari.
Saan hyvin hyvin harvoin pelkällä yhdynnällä. Siksi on melkeinpä pakko ottaa muita tapoja mukaan. En koe että se tekee minusta tai miehestä huonoa
Olen. Monta kertaa. En saa seksissä.ja mies ei halua jäädä viereen. Joten niillä kerroilla kun panetus on niin valtava että pakko saada joudun hoitamaan itseni yksin. Se jos mikä on vuosien saatossa saanut tuntemaan olonsa huonoksi ja yksinäiseksi vaikka avioliitossa olenkin.
N39
Tykkään jos naisella on uskallusta viimeistellä itsensä minun katsellessa.
m43
Vierailija kirjoitti:
Tykkään jos naisella on uskallusta viimeistellä itsensä minun katsellessa.
m43
Tee sittenn niin itsellesikinjokakerta, onko hauskaa. Veddu.
Vierailija kirjoitti:
Olen. Monta kertaa. En saa seksissä.ja mies ei halua jäädä viereen. Joten niillä kerroilla kun panetus on niin valtava että pakko saada joudun hoitamaan itseni yksin. Se jos mikä on vuosien saatossa saanut tuntemaan olonsa huonoksi ja yksinäiseksi vaikka avioliitossa olenkin.
N39
Hyi helvata!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N39Hyi helvata!!!!
?? Mikä tässä on hyi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N39Hyi helvata!!!!
?? Mikä tässä on hyi?
Just toi, ettei mies viitsi hoidella naistaan loppuun, ihan kamalaa. Mies siis itsetyydyttää itsensä naiseen, käyttää siis, ja jättää naisen kitumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N39Hyi helvata!!!!
?? Mikä tässä on hyi?
Just toi, ettei mies viitsi hoidella naistaan loppuun, ihan kamalaa. Mies siis itsetyydyttää itsensä naiseen, käyttää siis, ja jättää naisen kitumaan.
Mitä jos se ei osaa?
En, enkä harrastaisi seksiä typerän ja itsekkään miehen kanssa. Jotain tasoa naiset!