Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks naisen pitäis antaa perhesovun merkeissä, mies taas saa olla vaan väsynyt ja uupunut....

Vierailija
14.12.2006 |

Tänäänkin tuolla on menossa toi raivo-ketju, jossa ollaan suunnilleen sitä mieltä (ok, en lukenut kaikkea), että naisen pitäis antaa. Tai et jos mies vaikka tiskaa ja tekee kotihommia, niin naisen pitäis sit ainakin olla valmis sänkyyn. No voihan juma sentään, mä tiskaan ja siivoon joka päivä, eikä mun mies vaan anna silti! Vai pitäiskö mun porata seinään reikiä ja hakata vasaralla, olisko se hyvä esileikki miehelle?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointti lienee se, että jos päivät aamusta iltaan kuhkit kotihommia, niin kyllä siinä on fyysisestikin jo väsy, niin ettei seksiä jaksa edes ajatella. Saati sitten henkisesti, kun tiskirätin lemu on jo pinttynyt käsiin lähtemättömästi..

Vierailija
2/2 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sama pätee mieheenkin, yhtä lailla mieheltä voi edellyttää sitä ' periksi antamista' silloin tällöin, vaikkei heti huvittaisi. Kysymys onkin siitä, että yleensä seksiin alkaminen ei huvita, mutta jahka vauhtiin on päässyt, niin sepäs onkin tosi mukavaa ;) Jos seksikin tuntuu vastenmieliseltä, eikä vain siihen ryhtyminen, on kyse jo vähän vakavammasta ongelmasta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla