Oletteko plussannut vaikka eka oisitte hätähousuina testannut negan?
 Kova olisi toive saada toinen muksu. Eka sai alkunsa ekalla yrittämällä, nyt taitaa käydä huonommin - testasin tänään apteekin omalla testillä negan, kp 30/31 tai 32.
 Onko täällä kuitenkin sellaisia plussanneita jotka ovat testanneet negan hätähousuina ennen kierron loppumista, mutta sittenkin ovat olleet raskaana ? Tossa testissähän sanotaan, että antaa tuloksen jo ensimmäisenä päivänä sen jälkeen kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Että vieläkö tässä  on toivoa.... ?
 Entä onko teistä kellään ollut menkkamaisia alavatsa-nippailuja vaikka raskaus olisikin alkanut ?
 Kiitos jo etukäteen vastauksista !  :)
Kommentit (9)
 Kiitos, kiitos kannustuksesta ! ! !  :)
 Toiveet taas vähän nousi, mutta sitä korkeemmalta sitten tullaan alas jos menkat alkaakin....
 Mun yksi ystäväkin sanoi että hänellä on molemmista lapsista ollut ihan tutun oloista menkka-särkyä vaikka onkin tullut raskaaksi !
 Onnea sun raskaudelle! :)
 Kun oli muka niin raskaanaoleva olo, niin testastin jo 4 paivaa ennen kierron loppua (lyhyimman laskun mukaan viela!) kun testi lupasi tuloksen jopa 4 paivaa ennen kuukautisten alkupaivaa...
 Sitten testasin kaksi paivaa myohemmin viela negan, ja sitten viela kolme paivaa myohemmin plussan. Eilen ultrassa nakyi " iso"  sikio joka liikkui hurjasti ja jonka sydan sykki tiuhaan. Nyt siis rv. 11+4...
 Eli kylla negatkin voi viela plussaksi muuttua, eihan siihen tarvita kuin 2 paivaa pitempi kierto etta jo ei naykaan milloin ilisi voinut kuvitella...
 Laskettu aika ei kuitenkaan siirtynyt ultrassa, mitä hämmästelen. Jostain syystä eka testi näytti negaa, vaikka kaiken järjen mukaan noin " pitkällä"  olisi pitänyt tulla plussa. Tänään rv 23+1

Miulla näin.. Tässä toisessa raskaudessa testasin n. kp 30 tyylipuhtaan negan, oli mukamas sellainen olo, että olisi tärpännyt . No, sit unohdin koko jutun kunnes n. 10 päivää myöhemmin kypsähtäneenä pitkään kiertoon päätin soittaa lääkärille aikaa ja ajattelin, että testaan uudestaan vikalla testillä kun kuitenkin sitä sitten lääkärissä kyselevät..
 Yllätys oli melkoinen kun testi näytti täysin selvän plussan;)
 Plussakierto sattui miulla nyt olemaan aika pitkä, ja ekassa ultrassa sitten laskettu aikakin siirtyi viikolla eteenpäin..
 Ei se mitään, nyt aletaan kohta olla jo loppusuoralla:)
 Onnea siulle..
 tikru ja tiuhti 34+6
 Itsekin kuulun niihin malttamattomiin testaajiin, jotka eivät edes usko sitä negaa ja testaavat vielä samana tai seuraavana päivänä uuden negan! ;) Vaikka testeissähän neuvotaan aina odottamaan muutamia päiviä ennen kuin testaa uudestaan, että sitä hormonia kerkeisi kerääntymään tarpeeksi! Ja mielellään testi pitäisi vielä siitä aamuvirtsasta tehdä..
 Itse siis viime keväänä aloin malttamattomana odotella raskautumista kun jätettiin ehkäisy pois vaikka sovittiin, ettei nyt mitenkään aktiivisesti oikein yrittämällä yritetä vaan tulee jos on tullakseen. Itselläkin siis esikoinen saanut alkunsa yhdestä kerrasta ilman ehkäisyä.
 Ja niin siinä kävi, että joka kuukausi aloin testejä tekemään kun menkkoja ei kuulunut, niin kauan kunnes menkat sitten alkoivat. Ja tiedätte varmaan, että naisen keho saattaa toimia siten, ettei menkkoja tule ollenkaan jos niitä oikein odottamalla odottaa. (Itse siirrellyt joskus menkkojen alkua tällä keinolla ja välistä ovat jääneet poiskin kokonaan)
 Niin minä olin ihan hermoraunio lopulta kun muutaman kuukauden olin raskautumista odottanut ja oliko se kolmansien vai neljänsien menkkojen alussa kun siis vuoto alkoi, niin pakkasin tavarani ja esikoiseni autoon ja ajattelin lähteä hermolomalle ja ajaa niin kauas kuin jaksaisin. Muutaman satakilometriä pääsinkin suuntaan, jossa ei edes ketään tuttua asustellut (mieheni oli siis töissä ja lähdimme salaa), kunnes keskittymiseni herpaantui ja oli vähällä ajaa ulos kuivalta maantieltä. Auto siis pyöri todella villisti ja heittelehti kaistalta toiselle ennen kuin sain sen pysähtymään. (Enkä edes ajanut yhtään ylinopeutta ja oli jo ihan kesäkelit!) Viimein suljin vain silmäni ja annoin auton pyöriä sen minkä pyöri ja kun auto viimein pysähtyi, olimme vastaantulijoiden kaistalla nokka kotiinpäin. Ajoin auton tien sivuun ja kokosin itseäni pitkän aikaa. Onneksi olin yksin tiellä (ei siis muita autoilijoita) ja tie oli pitkä ja suora. Juuri kun olin saanut auton tien viereen, ensimmäinen auto ajoi ohitsemme. Tuolloin säikähdin oikein kunnolla ja tajusin, että vaikka ei sitä uutta vauvaa heti tulisikaan olen onnellinen, että olemme sentään itse hengissä ja meillä on toisemme. Siitä sitten ajelimme pojan kanssa kotiin, enkä kertonut miehelleni mitään seikkailuistamme moneen kuukauteen.
 Halusin nyt kertoa tämän (vaikka kysyitkin ihan muuta) sillä itsekin totesit, kun sait näiltä muilta lisää toivoa raskautumisesta vaikka testi negaa näyttikin, että sitten vain tippuu korkeammalta jos ei olekaan raskaana. Itselläni kävi juuri niin (enkä ollut koskaan edes kuvitellut, että voisin ottaa negatiivisen testin noin raskaasti, sillä olen aina ajatellut, että lapset ovat lahja ja tulevat jos ovat tullakseen) (ja meillä siis jäi ehkäisy pois siitä syystä, ettei minulle sovi mikään vaihtoehto), että tipuin lopulta todella korkealta vain muutaman kuukauden yrityksen jälkeen (mikä ei siis todellakaan ole pitkä aika, toiset odottavat vuosia). Ja minulla ei siis yksikään nega koskaan muuttunut plussaksi. En sano etteikö niin voisi käydä, onhan täällä monelle niin käynytkin! En vain halua herätellä liikaa toivoa, sillä ettehän tekään ole vielä pitkään yrittäneet toista lasta. Että koita nyt malttaa vain odotella rauhassa, ei se tosiaan välttämättä lähde ensimmäisestä kierrosta, vaikka esikoinen olisikin lähtenyt. Kyllä varmasti saat sen plussan siihen testiin, sitten kun aika on. :)
 Ja vielä piti sanomani, että tuon episodin jälkeen (mistä kerroin) lakkasin itse odottamasta raskautumista niin innolla ja oli todellinen yllätys kun jo seuraavasta kierrosta sainkin sitten plussan! :) Ja tuo plussa oli siis todella haalea, vain sellainen ' viivan paikka' . Kaksi kertaa testasin (samana päivänä) ja toisen testin näytin miehellekin eikä tulos muuttunut suuntaan eikä toiseen. Vasta joku puoli tuntia toisen testin tekemisen jälkeen vilkaisin sitä uudelleen ja tuo viivan paikka oli muuttunut punaiseksi, oikein kunnolla. Vaikkei näihin roskishaamuihin saisi luottaa, en enää testannut kertaakaan ja nyt ollaan rv32+5!
 Että sanottakoon niin, että yleensä se tärppää kun sitä vähiten odottaa! ;) Itse en siis todellakaan edes ajatellut olevani raskaana kun viimeisen kerran testejä ostelin, menkat ei ollut kuin pari päivää myöhässä ja olimme illalla lähdössä viihteelle tuttavapariskunnan kanssa. Jotenkin vain tuli semmoinen tunne kun satuin apteekin ohi kävelemään, että hae testi ja varmista asia ennen kuin ostat juomat. Ja kun siis ensimmäisen kerran testiä puolihuolimattomasti vilkaisin, niin katsoin sen negaksi. Kun olin sitä kädestäni pois laskemassa osui valo tuohon ' viivan paikkaan'  ja jäin sitten epäuskoisena sitä tuijottamaan. Ja tosiaan hain vielä toisenkin testin ja odotin että mieheni tulee kotiin ennen kuin sen käytin ja sitten totesimme yhdessä, että taitaa baarireissu jäädä väliin. ;)
 Mutta haluan toivottaa sinulle onnea yritykseen ja älä lannistu vaikkei se ensimmäisestä eikä vielä seuraavasta kierrosta lähtisikään käyntiin! Asioilla on tapana järjestyä ja vauvaa tulee kun on tullakseen! :)
 -frog2 ja rv32+5
täällä kans ensin tuli negaa...mut sit haalee haamu ja nyt rv 30...onnea sinne päin ja joulun odotuksia...:)
 Hurja kokemus sulla sieltä tien päältä - hyvät suojelusenkelit oli mukana että selvisitte ehjin nahoin !
 Itsekin olen ajatellut, että tärppää jos on tärpätäkseen. Esikoisen kohdalla ajatus vanhemmuudesta tuntui pelottavaltakin ja ajttelimme, että katsotaan mikä on tarkoitus meidän kohdalla - tulla vanhemmiksi vai ei. Ja se kun tärppäsi kerrasta niin se todella tuntui, että näin on tarkoitettu.
 No, viime yönä täti sitten tuli kylään, ihan ajallansa, joten omat tuntemukset negat.testien kera olivat oikeassa. Nyt vaan mietityttää etteikö sitä kakkosta ole tarkoituskaan saada kun ei heti natsannut..... Mutta odotellaan seuraava ovista ja katotaan sitten kuitenkin uusiksi.
 Lämpöistä joulunodotusta sulle ja kaikkea hyvää!
 Tosiaan, kuten eilen sanoin se tuppaa yllättämään silloin kuin vähiten sitä odottaa!:) Ja vaikkei heti tärppäisikään, ei se silti tarkoita etteikö teille olisi toinenkin lapsi tarkoitettu!
 Tiedän kyllä itsekin tuon tunteen kun heti ensimmäisestä tärppää esikoinen, niin jotenkin se tuntuu juuri siltä, että itsensä on tarkoitettu vanhemmaksi.
 Mutta muistahan, että vuosikin lasta yrittäessä on suhteellisen lyhyt aika. Eikä niitä lapsia voi tosiaan tilailla oman mielen mukaan, vaan tulevat kun ovat tullakseen. ;)
 Hyvää joulun aikaa teille ja onnea raskautumiseen! :)
 -frog2
Juu täällä testattiin ekaks hätähousuna nega ja parin päivän päästä haalea plussa.En ollut uskoa, että olen raskaana kun ihan koko ajan menkkaminen olo ja nipistelyä alavatsassa. Nyt kuitenkin ollaan jo hyvää vauhtia raskaana:)