Ystävää 30 v. äidille Vantaalta
Moi kaikki Itä Vantaan/ Helsingin äidit!
Täällä olisi yksi yli 30 v. äiti vailla ystävää. Kaipaan seuraa ulkoiluun, kahvitteluun, lasten kanssa oleiluun.. Perheeseeni kuuluuvat tyttö 6v., poika 3 v. ja mies, joka on aina töissä ja vanhat ystävät kaikonneet aikojen kuluessa.
Kommentit (3)
Täällä olisi yksi 32-v. äiti Korsosta. Meillä on 4- vuotias tyttö ja kohta 2-vuotta täyttävä poika. Voit laittaa meiliä sinisuvi @ hotmail. com (ilman välilyöntejä) jos olet jostain suht läheltä!
Täällä alle 30-v kahden lapsen äiti Korson lähettyviltä myös. Lapset vajaa 5v ja 2v. Tuttavia riittää, mutta ystäviä kaipailen. Arkipäivät olen töissä, mutta iltapäivisin/iltaisin ja miksei viikonloppuisinkin minusta saa seuraa monenlaiseen. Ja jos aina ei ehdi tapaamaan, niin sähköpostin välityksellä olisi myös mukava vaihtaa ajatuksia, ja ehkä löytää se oikea ystävä.
Minulle voi kirjoittaa osoitteeseen katjus@wippies.com
missä päin Itä-Vantaata asustelette? Me asumme Kartanonkoskella ja meillä on syksyllä 2 vuotta täyttävä poika. Itse täytin juuri 36. Olen kotona pojan kanssa vielä vuoden joten meillekin kelpaa seura. Varsinkin kun pihakaveritkin ovat aloittaneet tarhan.