Love Island UK 10. kausi
Kohta mennään, kaksi jaksoa päivässä.
Pääsee heti aamusta seuraamaan kahvin kera.
Kommentit (437)
Rumia ja epämukavan näkösiä noi uikkarit, missä kangasta kiedotaan epäsymmetrisesti ja epämääräsesti sieltä täältä. Ja toinen tissi sit litistyy ja on koko ajan siinä ja siinä, että pysyy peitossa.
Vierailija kirjoitti:
Juomapeli:
Ota huikka joka kerta, kun näet Ellan hymyilevän.
-et tule ikinä humalaan! 😂
On kyllä ankean olonen eukko.
Vierailija kirjoitti:
10 jaksoa takana, eikä yhtään tylsää hetkeä - - vähänkös eri meininki, kun suomiversiossa!
Hämmästyttävän hyvin tehtyä aivojentyhjennyshömppäviihdettä👍👍
Ei suomalaiset vaan kykene samaan eikä tuottajat edes uskaltaisi järjestää kontenttia.
Mua naurattaa ton uuden vanhemman naisen jatkuva ankkahuuli-muikistelu :X Aika vanhanaikaista, ei näytä seksyltä.
Tiedonhaluinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
C moren sunnuntai hömppää kirjoitti:
Ihan ilman sarvia ja hampaita, mutta mikä juttu tuo on , että tummaihoisen ihmiset nukkuvat tässä sarjassa aina huivi tai jokin päähine päässään kuin suojaamassa hiuksiaan ?
Onko se jokin hiusjuttu ?
Samaa mietin. Pitkissä hiuksissa ymmärrän mutta miksi lyhyet hiuksetkin pitää suojata?
Vauvapalstan käyttäjät taitaa olla enimmäkseen valkohipiäisiä liruhiuksisia ihmisiä, jotka ei vain voi tietää mitä on afrohiusten hoitaminen.
Voisiko olla peruukin tai hiuslisäkkeiden säilymiseen jokin juttu ?Samaa mietin. Pitkissä hiuksissa ymmärrän mutta miksi lyhyet hiuksetkin pitää suojata?
Lyhyetkin afrohiukset kärsii ja takuuntuu helposti, kun hankautuvat tyynyliinaan.Ahaa
Tässä siis vastaus , miksi alapeukuttaa asialliseen kysymykseen.
DURAG on päähineen nimi
Suojaa hiuksia: mm. pitää yllä päänahan kosteustasapainon, estää hiuksia katkeilemasta ja pitää letit ym. paikoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juomapeli:
-et tule ikinä humalaan! 😂On kyllä ankean olonen eukko.
En ihmettele vaikka paljastuisi että hän on kuollut jo 5 vuotta sitten. Sen verran muumioituneen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Selostaja on kyllä ihan huippu!!
Minä en taas pidä johtuen 8-kaudesta, jatkuvaa kalakauppias-ja jalkapalloilijaisä-mollausta Gemmalle ja Lucalle, eikä koskaan muiden ammateista puhumattakaan vanhempiensa ammateista.
Vierailija kirjoitti:
Tyriquella on kummallinen ryhti niskasta. Näyttää ihan kun pala kaulaa puuttuisi.
Olen huomannut saman. Hän ikään kuin nostaa hartioitaan ylöspäin koko ajan. Hänellä on tavattoman kauniit silmät ja pitkät käyrät silmäripset. Kun hän hymyilee, hymy nousee silmiin asti aiheuttaen erittäin ystävällisen katseen.
Homopaatti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juomapeli:
En ihmettele vaikka paljastuisi että hän on kuollut jo 5 vuotta sitten. Sen verran muumioituneen näköinen.
Ellalla on upea kroppa ja pitkät loistosääret. Tuli oikein hyvin esiin kun hän seisoi Rucheen kanssa siinä "raadin" edessä odottamassa kumpi pudotetaan saarelta. Ammattinsa on näköjään malli ja sen huomaa kävelystä. Muuten hymytön ja mustasukkainen. Ruchee sai kuitenkin lähteä, vaikka on paljon iloisempi tyyppi.
Homopaatti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juomapeli:
Hän on kyllä välillä aika pelottavan näköinen, on ottanut myös liikaa täytettä poskipäihin ja siitä tulee vähän pääkallo-efekti.
Vierailija kirjoitti:
Mua naurattaa ton uuden vanhemman naisen jatkuva ankkahuuli-muikistelu :X Aika vanhanaikaista, ei näytä seksyltä.
Charlotte, 30 v, hammashoitaja on näköjään ottanut täytettä ylähuuleensa aika hassun näköisesti, amorinkaaren molemmin puolin, niin että huulen keskiosa jää selkeästi kuopalle.Yrittää kai sillä saada pois kalahuulivaikutelman.
82/93:lle vastaus: Kivan arvion olet pareista tehnyt. Itsekin 10 jaksoa nyt katsonut ja jännittää nähdä kenet Scott valitsee parikseen. Uusin tulijahan saa aina ensin valita. Mitch on tavattoman laskelmoiva peluri, helposti suuttuva, kiehahti Zachillekin niin, ettei antanut tämän istua viereensä ja tulla juttelemaan kun Zach oli suudellut Mollyn kanssa. Pyysi kyllä seuraavana päivänä anteeksi. Pyrkii omimaan Mollya koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Mihin ihmeeseen tän kauden ketjut välillä katoaa ja sitten taas putkahtavat esiin??
Tämäkin ketju ollut kateissa pitkän pätkää ja tän jälkeen aloitettu jo useampi, joiden suhteen ihan sama ilmiö😕
Jospa tämä jäisi pysyväksi.
Vierailija kirjoitti:
On kaikenkaikkiaan jotenkin kontrolloitu eleiltään ym.; paljon viehättävämpää olis hyödyntää ikää/kokemusta ja olla rento ja itsevarma omana itsenään.
10v. nuorempi Molly handlaa ton kohdan huomattavasti paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en taas pidä johtuen 8-kaudesta, jatkuvaa kalakauppias-ja jalkapalloilijaisä-mollausta Gemmalle ja Lucalle, eikä koskaan muiden ammateista puhumattakaan vanhempiensa ammateista.
"Minä niin mieleni pahoitin, NYYH! " 😥
Juuri tämän asenteen takia suomiversio on auttamattoman tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minä niin mieleni pahoitin, NYYH! " 😥
Juuri tämän asenteen takia suomiversio on auttamattoman tylsä.
Saanen olla mitä mieltä tahansa, eikä asenteeni? vaikuttane täkäläiseen ohjelmaan. En vain pidä reiluna jatkuvaa fishmonger-huutelua tai fudisisän tekemisten huutelua, varsinkaan kun muiden kampaajien ja tanssijoiden ammatteja ei huudella, eikä vanhempien varsinkaan.
Hirveä ohjelma.kuka viitsii katsella tatuoituja ja lihaksia pullistelevia jätkiä.naiset ylisuurine tissineen ja huulineen.vitsit vähissä
Iainin osallistujien isien ammattien huuteluista loukkaantuneelle sanoisin, ettei hän pahantahtoisesti niitä sano. Nytkin hän välillä huomauttelee Mitchin kaasuinsinööriammatista ja jonkun miehen kohdalla aina joku rautatievitsi.
Kenenkään vanhemmista en ole huomannut puhuvan. Suomiversiossa ei tosiaan puhuttu kenenkään vanhemmista mitään, mutta kilpailijoiden ammateista ja malli-missitaustoista kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
Jess mustamaalaa Mollya koko ajan. Kateellinen Mollyn suosiosta, itse on on niin white trash
Kokonainen akkalaumahaaremi Jessin ja Ellan ympärillä komppaamassa mustamaalaamista.
Whitneykin lähti mukaan rätkättämään ja perusteli asiaa sitten sillä, että KAIKKI(!!) sanoo, että Molly on sellanen ja sellanen 🙄.
Just joo.
Molly itse on suhtautunut asioihin ja tilanteisiin hyvin kypsästi, vaikka on nuori iältään.