NOKIAN toimitusjohtaja kritisoi perussuomalaisia: Me olemme palkanneet Suomeen paljon ihmisiä viimeisten vuosien aikana, ja noin puolet heistä on muiden maiden kansalaisia. Suomen kannalta on äärimmäisen tärkeätä, että minkäänlaista rasismia ei suvaita.
Kommentit (368)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saahan tänne kovapalkkaisiin töihin tulla edelleenkin Persujenkin mielestä. Mikä on ongelma?
Ulkonäöstä ei näe onko kyseessä kovapalkkainen asiantuntija vai joku persujen hyljeksimä yksilö. Kyllä näille kovan tason ammattilaisillekin huudellaan kotimaahan menoa ja sossupummia.
Itse asiassa ulkoisesta habituksesta näkee jo pitkältä, että onko kovapalkkainen asiantuntija, vai elintasosurffari. Ja se seura, missä aikaansa viettää.
Jos on itsekseen kulkeva henkilö, niin hyvin mahdollista että on töissäkin.
Ja taas, jos päämäärättömästi seilaa ympäriinsä, tai maleksii ostareilla/puistossa pössyttelemässä samantyylisten kanssa, niin tadaa! Oli jälleen kerran surffari.
Yritykset ei määrittele Suomen linjaa
Ne palvelee sitä!
Pidä se mielessäsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saahan tänne kovapalkkaisiin töihin tulla edelleenkin Persujenkin mielestä. Mikä on ongelma?
Ulkonäöstä ei näe onko kyseessä kovapalkkainen asiantuntija vai joku persujen hyljeksimä yksilö. Kyllä näille kovan tason ammattilaisillekin huudellaan kotimaahan menoa ja sossupummia.
Ei oo suomessa rasismia.
Tai jos on niin ainoastaan vaan joidenkin saatanan n**kereiden, muslimeiden ja muiden ihmispaskan toimesta
😁😂😂. Ainoa en tiedä on tuo tarkoituksellinen vitsi vai vahingossa koominen ja itseään vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maz kirjoitti:
Tuo on käänteisesti rasismia kanta Suomalaisia vastaan.
Pitäisi aina ensin pystyä todistaan ettei ole oman maan duunareita tarjolla, jos alkaa vinkuun mediassa.
Meinasin ostaa Nokia luurin seuraavaksi, taidankin vilkaista vaihtoehdot läpi.
Lenovo ja Asus ei ole poliittisesti latautuneita öyhöttäjiä.
Ostin Nokian ja möin sen eteenpäin oitis.Ei se kelpaa minulle , ei vaan toimi. Halusin auttaa Suomea mutta tästä poikki.
Ei helvetin apina :D Nokian puhelimet myytii pois jo 10v sitte
Ostin kaksi vuotta sitten Ruotsista eikä ollut halpa.Apina en ole.
El Giganten myy. Täys paska kone.
Vierailija kirjoitti:
Ne palvelee sitä!
Pidä se mielessäsi
Aika pitkälle yritysmaailma määrittelee Suomen linja oli hallituksessa kuka tahansa.
Sohvilla makaavilla on kriittiset ajat kun uusi hallitus aikoo panna ne töihin:D Mitä vaan pitää keksiä että pääsis takaisin vihervasureiden yltäkylläisen ja laiskan elämäntavan pariin.
Nokia - Elgiganten
Katso apina että myyvät näitä paskakoneita vieläkin .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo suomessa rasismia.
Tai jos on niin ainoastaan vaan joidenkin saatanan n**kereiden, muslimeiden ja muiden ihmispaskan toimesta
Missä ihmeen Kihniössä sinä asut jos et ole rasismiin törmännyt?
Itse asiassa tuo saattaa olla tottakin.
Tuskin Kihniöön on rikas*ajia sijoitettukaan, joten ei siellä ole rasismia.
Vaan täällä etelässä niitä on kaikki ostarit täynnä.
Vientiteollisuus kärsii väestönvaihtoteoreetikoista sinimustassa hallituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Sohvilla makaavilla on kriittiset ajat kun uusi hallitus aikoo panna ne töihin:D Mitä vaan pitää keksiä että pääsis takaisin vihervasureiden yltäkylläisen ja laiskan elämäntavan pariin.
Helvettiäkö tämä nyt tähän liittyy?
Mistä itse kirjottelet. Suojatyöpaikastako? Voin mäki sellasee mennä ni ollaa sit yhessä parempia ihmisiä ja nostetaa palkkaa tyhjästä
Itse olen erittäin tyytyväinen pienipalkkaisiin siivoojiin, bussikuskeihin kaupoissa ja hoitoalalla työskenteleviin. Yms.
Mitä mustempi, sen parempi bussikuski. Mitä mustempi, sen ihmisystävällisempi asiakaspalvelija. Näin kärjistettynä sanottuna.
Vierailija kirjoitti:
Miksi suomen pitäisi maksaa tukia ihmiselle joka on tullut tänne töihin, mutta on ollut yli 3kk työttömänä? Menkööt kotimaahansa odottelemaan.
Väestönvaihto-puheiden innostamat äärioikeistolaiset terroristit suunnittelivat iskuja eri kohteisiin. Kyllä sekin rapauttaa kuvaa Suomesta turvallisena toimintaympäristönä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä itse kirjottelet. Suojatyöpaikastako? Voin mäki sellasee mennä ni ollaa sit yhessä parempia ihmisiä ja nostetaa palkkaa tyhjästä
Olen eri, mutta hyvin huomaa kirjoutuksestasi, ettei työnteko kiinnosta sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammut siivoo suojatyöläisten toimistot ja laittaa niiden ruoat, työtön tekee molemmat itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta hyvin huomaa kirjoutuksestasi, ettei työnteko kiinnosta sinua.
No ei kyl kiinnosta jos se on tollasta ihmispaskaa täys
Vierailija kirjoitti:
Ne palvelee sitä!
Pidä se mielessäsi
Mitä nyt pääministeri on EK:n talutusnuorassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi suomen pitäisi maksaa tukia ihmiselle joka on tullut tänne töihin, mutta on ollut yli 3kk työttömänä? Menkööt kotimaahansa odottelemaan.
Miten tuo nyt liittyi tuohon viestiin mihin vastasit?
Väitti persut mitä tahansa mm-politiikasta keskustelu ei ole kiellettyä. Harvoin persut vaan mistään politiikasta puhuu, ylensä vaan lietsovat puhdasta rasismia ja vihaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne palvelee sitä!
Pidä se mielessäsiMitä nyt pääministeri on EK:n talutusnuorassa.
Onneksi persut on vastavoimana, niin ei ihan kaikki mene läpi.
Missä ihmeen Kihniössä sinä asut jos et ole rasismiin törmännyt?