Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Coldplay saapuu Suomeen ensi vuonna!

Vierailija
20.07.2023 |

28. heinäkuuta 2024 Olympiastadionilla. Oletko menossa? https://www.livenation.fi/artist-coldplay-8720

Kommentit (2541)

Vierailija
1941/2541 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kovin ekoa ammuskella ilotulitusraketteja joka konsertin päätteeksi. :/  

Vierailija
1942/2541 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coldplay European 2024 Tour (Official trailer)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1943/2541 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmäsoitto saa tulla ihan rauhassa . En ole koskaan kuullut , joten kuuntelin juutupest muutaman piisin alun ja se riitti . Ei jatkoon. Vielä pitäs maksaa, hahahah. Ihmiset on niin laumaa .Onkohan se muodikasta tapella jostain kylmäsoiton lipuista? Ryhmäilmiö kaiketi. Hyvin mainostettu on loppuun myyty. Juutupest sanotaan imatran murteella (suomentajan huomio)

Vierailija
1944/2541 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä näitä lippuja kannattaisi alkaa myymään eteenpäin? Tuli ostettua melkoinen läjä.

Huutopistenetissä on jo ollut

Vierailija
1945/2541 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
1946/2541 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on jotenkin surullista, että suomalaiset on näin innoissaan jostain bändistä, jonka biisejä olen viimeksi itse ainakin kuullut ehkä joskus 15 vuotta sitten. Siis ei siinä mitään, kiva että tulevat tänne ja hienoa, että on vielä faneja, mutta tämä hypetys on jotenkin hämmentävää. Voisi kuvitella, että joku Elvis on löytynyt elossa jostain ja on niin hyvässä kunnossa, että nyt se tekee comeback-kiertueen, jonka ensimmäinen keikka on Suomessa. En käsitä. Onko lipunmyynti nykyään niin huonoa, että pitää tällainen markkinointikampanja pistää pystyyn, että saadan yleisöä keikoille? Eikö vähempi riitä enää?

Vierailija
1947/2541 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vip-lipun snacksit on pari viipaletta kurkkua ja porkkanaa.

Vierailija
1948/2541 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta VIPissä saa itse ostaa virvokkeita!

Ajattelepa sitä

Vierailija
1949/2541 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä näitä lippuja kannattaisi alkaa myymään eteenpäin? Tuli ostettua melkoinen läjä.

Aloita myymällä tämän viedon kommenteissa kirjoittaneelle suomalaiselle fanille joka jäi ilman lippua:

Vierailija
1950/2541 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ne edes luomua?

Vierailija
1951/2541 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkasen päältä 30 donaa on tullut lipuilla jo rahaa ja vielä on muutama ;D

Lisää tämmöisiä konsertteja 👍

Vierailija
1952/2541 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Pikkasen päältä 30 donaa on tullut lipuilla jo rahaa ja vielä on muutama ;D

Lisää tämmöisiä konsertteja 👍

Mitä lippuja myyt ja millä hinnalla?

Vierailija
1953/2541 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on jotenkin surullista, että suomalaiset on näin innoissaan jostain bändistä, jonka biisejä olen viimeksi itse ainakin kuullut ehkä joskus 15 vuotta sitten. Siis ei siinä mitään, kiva että tulevat tänne ja hienoa, että on vielä faneja, mutta tämä hypetys on jotenkin hämmentävää. Voisi kuvitella, että joku Elvis on löytynyt elossa jostain ja on niin hyvässä kunnossa, että nyt se tekee comeback-kiertueen, jonka ensimmäinen keikka on Suomessa. En käsitä. Onko lipunmyynti nykyään niin huonoa, että pitää tällainen markkinointikampanja pistää pystyyn, että saadan yleisöä keikoille? Eikö vähempi riitä enää?

Kyllä Coldplay on ihan relevantti ollut ihan tähän päivään asti, vaikka parhaimmat albuminsa tekikin uransa alkuvuosina. Ennemmin ehkä näkisin sen yleisemmin musiikin alennustilana, ettei tuollaisia todellisia stadionjättiläisiä lopulta ole enää kovin montaa. Aiemmin kun vielä moni vanhempi bändikin kierteli aktiivisemmin, oli valinnanvaraa, mutta nykyään rap ja lautasen pyörittelijät ym on niitä ketkä menestyy, mutta ei ne kosketa samalla tavalla eikä pysty tarjoamaan tuon kokoluokan spektaakkelia, joten tällaiseen kunnon stadionrock-konserttiin on sitten tunkua. Rockin ja bändien pitäisi nousta uudelleen entiseen suosioonsa, että näitä vielä tulisi jatkossakin. Nykyään on lähinnä artisteja joille tuottajat tekee biisit, onhan se selvä ettei niistä koskaan voi kasvaa kovin suuria.

Vierailija
1954/2541 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voitan lotossa, ostan vip-lipun.

Vierailija
1955/2541 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Coldplay on ihan relevantti ollut ihan tähän päivään asti, vaikka parhaimmat albuminsa tekikin uransa alkuvuosina. Ennemmin ehkä näkisin sen yleisemmin musiikin alennustilana, ettei tuollaisia todellisia stadionjättiläisiä lopulta ole enää kovin montaa. Aiemmin kun vielä moni vanhempi bändikin kierteli aktiivisemmin, oli valinnanvaraa, mutta nykyään rap ja lautasen pyörittelijät ym on niitä ketkä menestyy, mutta ei ne kosketa samalla tavalla eikä pysty tarjoamaan tuon kokoluokan spektaakkelia, joten tällaiseen kunnon stadionrock-konserttiin on sitten tunkua. Rockin ja bändien pitäisi nousta uudelleen entiseen suosioonsa, että näitä vielä tulisi jatkossakin. Nykyään on lähinnä artisteja joille tuottajat tekee biisit, onhan se selvä ettei niistä koskaan voi kasvaa kovin suuria.

Tiedätkö, tämä oli ehkä ensimmäinen kerta täällä kun joku on vastannut niin hyvin, että vähän muutan mieltäni asiasta. En siis edelleenkään itse välitä tästä kyseisestä keikasta tai bändistä, mutta tuosta muusta olen ihan samaa mieltä. Siis että enemmän kunnon isoja keikkoja, ja bändejä jotka tosiaan soittaa ihan oikeilla soittimilla. Ehkä tämä sitten vaan vastaa siihen tarpeeseen, eikä kyse ehkä niinkään ole juuri Coldplaysta itsessään. Ehkä tänne joskus vielä tulee jotain bändejä mitä itsekin haluaisin nähdä.

Vierailija
1956/2541 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ketään muuta, joka ei ymmärrä tätä suosiota? Mielestäni aivan super puuduttavaa ja tylsää musiikkia tuo Coldplay. Vaihdan aina kanavaa, jos kuulen kyseisen bändin biisejä. Ymmärrän, että makuja on monia, mutta onko tässä jotain hysteriaa mukana.. Siis tiedättekö sellaista, että pakko munkin ku toikin? Vai onko toi bändi oikeasti noin suosittu?

Tää on ihan väärä ketju tulla kyselemään tuollaisia.

Kerran jo heidän keikallaan olleena voin sanoa, että oli koko rahan arvoista. Bändi on oikeasti suosittu oman tekemisensä vuoksi.

Minä ollut fani jo sieltä ysärin lopusta asti kun bändi aloitteli. Englannissa asuessani tuli käytyä heitä katsomassa ja yleisöä oli kourallinen, ei haitannut.

Vierailija
1957/2541 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan oikeasti osta 995e lippua?

Firmat ostaa niitä tonnin lippuja ja vie sidosryhmiä.

Muistakaa buuata ja viheltää sille porukalle, kun ne menee kekkuloimaan lavalle ja ottaa selfieitä ennen keikkaa.

Minne lavalle, luuletko että sinne joku pääsisi?!

Todellakin pääsee, kun maksaa. Et ole esim. tämän vuoren tourneeta seurannut sosiaalisesta mediasta?

Vierailija
1958/2541 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin kurkkaamassa sen virtuaaliesittelyn ja siinähän on tosiaan jotkin tolpista ihan penkkien edessä! Mutta ei kai tollasta näköesteellistä paikkaa voisi laittaa tohon kalliimpaan pakettiin? Tai luulis, et se ois joku oma lippuluokkansa (mahd. näköeste tms.)

- edellinen jatkaa

Jep siellä yläkatsomoissa on tosiaan niitä tolppia, yks tuttu oli saanu lipun sellaisen takaa. Ekassa ennakkomyynnissä ei ollut mitään tietoa noista näköesteistä, kun taas live nationin ennakossa ja nyt varsinaisessa myynnissä oli myös ala- ja yläkatsomoissa niitä erillisiä mahdollisesti näköesteellisiä lippuja tarjolla jotka oli vähän halvempia. Eli pystyi sentään vähän vaikuttamaan itse siihen.

Oli ekassa ennakkomyynnissä maininta hintojen kohdalla. Ne 59,50€ liput oli niitä mahdollisen näköesteen paikkoja.

Vierailija
1959/2541 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä mukavasti tullut rahaa lippukaupalla. En pidä trokausta pahana asiana koska tapahtuma olisi ollut kuitenki loppuun myyty. Nyt teen vähän rahaa ja halukkaat pääsee katsomaan. Win-win.

Vierailija
1960/2541 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä mukavasti tullut rahaa lippukaupalla. En pidä trokausta pahana asiana koska tapahtuma olisi ollut kuitenki loppuun myyty. Nyt teen vähän rahaa ja halukkaat pääsee katsomaan. Win-win.

Montako lippua olet myynyt ja paljonko niistä saanut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän