Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Coldplay saapuu Suomeen ensi vuonna!

Vierailija
20.07.2023 |

28. heinäkuuta 2024 Olympiastadionilla. Oletko menossa? https://www.livenation.fi/artist-coldplay-8720

Kommentit (2541)

Vierailija
1801/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin 3 lippua ennakkoon ja kyllä niissäkin oli ne 6,50€ ja 2,50€ maksut

Mulla on Supersolis Experience - lippu ja tilausvahvistuksessa on vain tuo 2,50€. Ei muuta.

Mikähän lahja ja ranneke tähän lippuun sitten kuuluu, tietääkö kukaan?

Minulla saman tyypin lippu ja siinä tilausvahvistuksessa kyllä näkyi lipun hinta 260€ ja siihen päälle tuo 6,5€ plus 2,5€. Yritin myös googlailla, mikä tuo lahja voisi olla ja epämääräiset tulokset joltain aiemmilta keikoilta vihjaavat ehkä vesipulloa, julistetta, kangaskassia tai vastaavaa :D minulle tuli jo ihan jäätävä ahdistus, kun tuli tuhlattua noin kalliiseen lippuun, mutta ehkä joku jälleenmyyntimahdollisuus on noille enhanced-lipuillekin oltava, tai luultavimmin ahdistus ehtii unohtua tässä vuoden sisällä ja sitten olen jo tyytyväinen, että jonkun lipun sain.

Minulla myös tämä lipputyyppi 31.7. ja samoin hinta 260€ +6,50€ +2,50€

Jäätävä morkkis käyttää noin paljon rahaa yhteen lippuun ja mahdollisesti juomapulloon. :D Mutta kerrankos sitä eletään.. ja tätä tapahtumaa nyt kuitenkin on odotettu se n. 20vuotta.

Saitteko hyvät paikat näillä lipuilla? Nämähän ei edes takaa parhaimpia istumapaikkoja, sen takasi vasta seuraava hintaluokka :D

Mulla sama lippu luokka ja melkein piippihyllyllä olen :D Ja nyt menin katsomaan stadionin virtuaaliesittelyä, ja näyttää siltä kuin katsomoa kannatteleva tukipalkki rajaa lavalle näkemistä. Saakeli.

Taidan kysellä tästä vähän tarkemmin, kunhan isompi pöhinä laantuu. Että todellako maksoin noin paljon lipusta, jonka paikkaa en saanut valita ja sitten istun vielä lähellä massiivista tukipylvästä.

Näytti muutenkin ahdistavalta koko stadion. Uloskäynnit pieniä. Joo, olen stressipossu.

Joo melko ylös myös minulla. A10 osio, ei ihan ylimmät rivit, mutta juu sieltä ylhäältä päin :D Toisaalta sieltä ylhäältä katsottuna se valoshow on kyllä huikea.

Toivon ettei kaikki istumapaikoilla olijat vaan istua pönötä, tai pahimmillaan valita mikäli joku haluaa vähän tanssia mukana.

Olet siis mua vastapäätä samassa kohdassa. Minä E5-alueella. Toivottavasti tosiaan on mukavia ja rentoja ihmisiä meidän ympärillä molemmin puolin ja tunnelma lämmin.

Ainahan sitä voi kiikaroida että mitä tapahtuu :D

Mutta onko nämä paikat hintansa arvoiset niin en tiedä. Mitä olette muut mieltä meidän paikoista?

Noniin! Pitää vilkutella vastapäähän, jos ollaan samana päivänä. Kiikarit mukaan vaan :D

Mä olen 30.7. Koska sä?

Vierailija
1802/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta on kyllä mystistä kun ei mistään näe että mitä ne lahjat on olleet muille.

Eikö kukaan kehtaa kertoa??

Kangaskasseja, pinssejä, rannekkeita, juoma- ja ruokalipukkeita. Onhan näitä esitelty senkun googlaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1803/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dynamiceja taas.

Vierailija
1804/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Supersolis Experience - lippu ja tilausvahvistuksessa on vain tuo 2,50€. Ei muuta.

Minulla saman tyypin lippu ja siinä tilausvahvistuksessa kyllä näkyi lipun hinta 260€ ja siihen päälle tuo 6,5€ plus 2,5€. Yritin myös googlailla, mikä tuo lahja voisi olla ja epämääräiset tulokset joltain aiemmilta keikoilta vihjaavat ehkä vesipulloa, julistetta, kangaskassia tai vastaavaa :D minulle tuli jo ihan jäätävä ahdistus, kun tuli tuhlattua noin kalliiseen lippuun, mutta ehkä joku jälleenmyyntimahdollisuus on noille enhanced-lipuillekin oltava, tai luultavimmin ahdistus ehtii unohtua tässä vuoden sisällä ja sitten olen jo tyytyväinen, että jonkun lipun sain.

Jäätävä morkkis käyttää noin paljon rahaa yhteen lippuun ja mahdollisesti juomapulloon. :D Mutta kerrankos sitä eletään.. ja tätä tapahtumaa nyt kuitenkin on odotettu se n. 20vuotta.

Saitteko hyvät paikat näillä lipuilla? Nämähän ei edes takaa parhaimpia istumapaikkoja, sen takasi vasta seuraava hintaluokka :D

Mulla sama lippu luokka ja melkein piippihyllyllä olen :D Ja nyt menin katsomaan stadionin virtuaaliesittelyä, ja näyttää siltä kuin katsomoa kannatteleva tukipalkki rajaa lavalle näkemistä. Saakeli.

Taidan kysellä tästä vähän tarkemmin, kunhan isompi pöhinä laantuu. Että todellako maksoin noin paljon lipusta, jonka paikkaa en saanut valita ja sitten istun vielä lähellä massiivista tukipylvästä.

Näytti muutenkin ahdistavalta koko stadion. Uloskäynnit pieniä. Joo, olen stressipossu.

Onko se tukipalkki siis just sun penkin edessä? Luulis, et niin ei vois olla tai kuulostaa kyl tosi ikävältä jos ne on tungettu penkkien eteen suoraan. Toisaalta, kai niiden jossakin on pakko sijaita...

Kävin kurkkaamassa sen virtuaaliesittelyn ja siinähän on tosiaan jotkin tolpista ihan penkkien edessä! Mutta ei kai tollasta näköesteellistä paikkaa voisi laittaa tohon kalliimpaan pakettiin? Tai luulis, et se ois joku oma lippuluokkansa (mahd. näköeste tms.)

- edellinen jatkaa

Vierailija
1805/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
1806/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko muut maksaneet 28.7palvelumaksun 6,50 ja 2.50/3.50.. vai enemmän?

Multa veloitettu vain tilausmaksu 2,50€. Ostin omat lippuni visalla tiistaina.

Joo mä ymmärsin tilausvahvistuksen väärin. Ostaessa näkyi lipun kokonaishinta. Sitten eriteltynä osa siitä on palvelumaksua 6.50. Eiköhän kaikki sen maksa.. pahoittelut tyhmästä kysymyksestä. Mut aika paljon lippu.fi ottaa itselleen.

Vierailija
1807/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta on kyllä mystistä kun ei mistään näe että mitä ne lahjat on olleet muille.

Kangaskasseja, pinssejä, rannekkeita, juoma- ja ruokalipukkeita. Onhan näitä esitelty senkun googlaa.

Ei löydy googlella, millä hakusanalla haet?

Vierailija
1808/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millo?

Vierailija
1809/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
1810/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo melko ylös myös minulla. A10 osio, ei ihan ylimmät rivit, mutta juu sieltä ylhäältä päin :D Toisaalta sieltä ylhäältä katsottuna se valoshow on kyllä huikea.

Toivon ettei kaikki istumapaikoilla olijat vaan istua pönötä, tai pahimmillaan valita mikäli joku haluaa vähän tanssia mukana.

Olet siis mua vastapäätä samassa kohdassa. Minä E5-alueella. Toivottavasti tosiaan on mukavia ja rentoja ihmisiä meidän ympärillä molemmin puolin ja tunnelma lämmin.

Ainahan sitä voi kiikaroida että mitä tapahtuu :D

Mutta onko nämä paikat hintansa arvoiset niin en tiedä. Mitä olette muut mieltä meidän paikoista?

Noniin! Pitää vilkutella vastapäähän, jos ollaan samana päivänä. Kiikarit mukaan vaan :D

Mä olen 30.7. Koska sä?

No höh. Menen 31.7. :)

Vierailija
1811/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Coldplay vip gifts

Vierailija
1812/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäätävä morkkis käyttää noin paljon rahaa yhteen lippuun ja mahdollisesti juomapulloon. :D

Minä ajattelin myydä ne lahjat torissa, jos en ite niitä tarttee, niin saa ees osan rahoista takaisin :D

Paljon ajattelit saada käytetystä Coldplayn juomapullosta? 2e? Vai peräti 4e?

Vierailija
1813/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmeniå, jos ei satoja, kertoja yritin lisätä.'saatavissa' olevia lippuja ostoskoriin näinä kolmena myyntipäivänä, KERTAAKAAN ei onnistunut. Jotenkin ihan käsittåmätöntä miten niin voi käydä AINA.

Vierailija
1814/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mä ymmärsin tilausvahvistuksen väärin. Ostaessa näkyi lipun kokonaishinta. Sitten eriteltynä osa siitä on palvelumaksua 6.50. Eiköhän kaikki sen maksa.. pahoittelut tyhmästä kysymyksestä. Mut aika paljon lippu.fi ottaa itselleen.

Mulla eritelty lipun hinta 89,50€ ja lisäksi tilausmaksu 2,50€ eli veloitettu yhteensä 92€. Ostin presale koodilla joten onko sillä saanut jonkun "hyvityksen"?

Vierailija
1815/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
1816/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kymmeniå, jos ei satoja, kertoja yritin lisätä.'saatavissa' olevia lippuja ostoskoriin näinä kolmena myyntipäivänä, KERTAAKAAN ei onnistunut. Jotenkin ihan käsittåmätöntä miten niin voi käydä AINA.

Keskiviikkona olisin saanut kaksi lippua, yhteensä yli 700 euroa. Menen ehkä kuitenkin kuuntelemaan reetua. Ainakin tietää mitä saa (jos nyt jotain).

Vierailija
1817/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä lukee sen alla missä näet paikkasi. Sen alla palvelumaksu 6.50... se on tullut lipun hinnan päälle.. sitten aivan alhaalla lukee vielä se 2.50 tai mulla 3.50e

Ei lue mitään. Ainoastaan lipun hinta ja toimitusmaksu 2,50€. Mitään palvelumaksua ei ole multa veloitettu.

Vierailija
1818/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Coldplay vip gifts

https://imgur.com/nQYX0ap

Vierailija
1819/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ketään muuta, joka ei ymmärrä tätä suosiota? Mielestäni aivan super puuduttavaa ja tylsää musiikkia tuo Coldplay. Vaihdan aina kanavaa, jos kuulen kyseisen bändin biisejä. Ymmärrän, että makuja on monia, mutta onko tässä jotain hysteriaa mukana.. Siis tiedättekö sellaista, että pakko munkin ku toikin? Vai onko toi bändi oikeasti noin suosittu?

Vierailija
1820/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu oli saanut tän vuoden kiertueella coldplayn juomapullon ja pussukan/kassin mikä nyt onkaan nimeltään 😅

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi