Coldplay saapuu Suomeen ensi vuonna!
28. heinäkuuta 2024 Olympiastadionilla. Oletko menossa? https://www.livenation.fi/artist-coldplay-8720
Kommentit (2541)
Vierailija kirjoitti:
Onko teille lipun saaneille tullut sähköpostiin mitään vahvistusviestiä? Mulle ei oo tullut mitään, mutta lippu kyllä näkyy kirjautumalla sovellukseen. Samaten maksoin jollain Wallet-laskulla. Raha on mennyt tililtä, mutta ei tullut mitään sähköpostiin.
Kyllä sähköposti tuli heti. Ja siinä nyt se 6.50 eritelty plus 3.50e tilausmaksu. Ok. Siis 1e lisämaksu. Ei helvetti
Fansalesta ei lipun myyjä edes saa rahojaan takaisin ja ostaja joutuu pulittamaan vielä lisää:
"
Lipun ostaja maksaa useimmiten palvelumaksua 10 % lippujen hinnasta. Palvelumaksu saattaa olla myös lippukohtainen maksu.
Milloin saan myydyistä lipuista myyntituloni?
Kun ostaja on saanut liput, siirrämme lippujen myyntihinnan (josta vähennetään 5 %:n myyntipalkkio), 7 työpäivän kuluessa pankkitilillesi."
Oon aika varma ettei se 6,50 palvelumaksu edes sisälly hintaan millä lipun saa myydä tuolla.
[/quote kirjoitti:
Voi niitä aikoja. Nyt voi mennä katsomaan ne kaikki samat suomipopparit joka viikko eri festareille.
Ruisrockissa olin suomibändeissä ei mitään oikein uutta ollut. Toki vetivät hyvät setit mukaan lukien Antti Tuisku mutta lähinnä ulkomaisia esiintyjiä tulin katsomaan (Zara Larsson, The 1975, Lil Nas X, Machine Gun Kelly). Tähän mennessä kesän kohokohta on ollut Veronica Maggion hyvä veto Porvoossa. Flow festarit on tuossa 100 metrin päässä joten pakko sinne on mennä....
Jep Flow on tuossa vieressä :D
Mä maksoin tiistaina luottokortilla.
Tilausmaksu 2.50 e
Toimitusmaksu 0 e
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teille lipun saaneille tullut sähköpostiin mitään vahvistusviestiä? Mulle ei oo tullut mitään, mutta lippu kyllä näkyy kirjautumalla sovellukseen. Samaten maksoin jollain Wallet-laskulla. Raha on mennyt tililtä, mutta ei tullut mitään sähköpostiin.
Kyllä sähköposti tuli heti. Ja siinä nyt se 6.50 eritelty plus 3.50e tilausmaksu. Ok. Siis 1e lisämaksu. Ei helvetti
Lippu.fi /Eventum tienasi siis 9e/10e per tilaus. Huhhu
Varokaa nyt somekirjoittelujanne ettei teitä heivata vuoden päästä pihalle stadionilta, varsinkin infinity-lippujen ostajat.
Vierailija kirjoitti:
Tilausmaksu 2.50 e
Toimitusmaksu 0 e
Palvelumaksu lukee ylempänä. Heti lipun hinnan alla. Sitten vielä tilausmaksu 3.50e toimitusmaksu:0e. No mutta kiva 10e!
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan super kiitollinen lipustani (joka oli kyllä super kallis,).
Harmittaa se silti, että joutuu yksin menemään. Kaikissa myynnissä jonotin, mutta kahta ei saanut millään.
Kaikki sympatia liputta jääneille. Tämä oli surkeimmiten järjestetty lipunmyynti, mitä olen koskaan kokenut.Kiva lukea, että jengi ostanut monelle päivälle lippuja. Kaikki oikeus siihen toki, mutta....
Sama juttu, jonotin kahta lippua ja kaikissa myynneissä, mutta sain itselle vaan yhden kalliin lipun, harmittaa yksin lähteä vaikka olen todella onnellinen omasta lipusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lippu.fi /Eventum tienasi siis 9e/10e per tilaus. Huhhu
Mut mikä oli maksutapa, sillä merkitystä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilausmaksu 2.50 e
Toimitusmaksu 0 e
Palvelumaksu lukee ylempänä. Heti lipun hinnan alla. Sitten vielä tilausmaksu 3.50e toimitusmaksu:0e. No mutta kiva 10e!
Ok, mulla ei lue erikseen palvelumaksua. Mutta lipun hinta on 266,50 eli oisko se leivottu sisään tuohon hintaan, mut asiakkaalle ei oo välitetty kertoa? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin 3 lippua ennakkoon ja kyllä niissäkin oli ne 6,50€ ja 2,50€ maksut
Mulla on Supersolis Experience - lippu ja tilausvahvistuksessa on vain tuo 2,50€. Ei muuta.
Mikähän lahja ja ranneke tähän lippuun sitten kuuluu, tietääkö kukaan?
Minulla saman tyypin lippu ja siinä tilausvahvistuksessa kyllä näkyi lipun hinta 260€ ja siihen päälle tuo 6,5€ plus 2,5€. Yritin myös googlailla, mikä tuo lahja voisi olla ja epämääräiset tulokset joltain aiemmilta keikoilta vihjaavat ehkä vesipulloa, julistetta, kangaskassia tai vastaavaa :D minulle tuli jo ihan jäätävä ahdistus, kun tuli tuhlattua noin kalliiseen lippuun, mutta ehkä joku jälleenmyyntimahdollisuus on noille enhanced-lipuillekin oltava, tai luultavimmin ahdistus ehtii unohtua tässä vuoden sisällä ja sitten olen jo tyytyväinen, että jonkun lipun sain.
Minulla myös tämä lipputyyppi 31.7. ja samoin hinta 260€ +6,50€ +2,50€
Jäätävä morkkis käyttää noin paljon rahaa yhteen lippuun ja mahdollisesti juomapulloon. :D Mutta kerrankos sitä eletään.. ja tätä tapahtumaa nyt kuitenkin on odotettu se n. 20vuotta.
Saitteko hyvät paikat näillä lipuilla? Nämähän ei edes takaa parhaimpia istumapaikkoja, sen takasi vasta seuraava hintaluokka :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilausmaksu 2.50 e
Toimitusmaksu 0 e
Ei multa mennyt mitään palvelumaksua. Ainoastaan 2,50€ toimistuskulu koko tilauksesta ja 2 lippua ostin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuo appi oli, jonka kautta jotkut osti liput? Parantiko se jotenkin mahdollisuuksia?
Ei parantanut mulla, menkn emsi lippu.fi apin kautta ja toiseksu tietokoneessa selaimen kautta, kahden tunninkuluttua tietokoneesta pääsin ensimmäusen kerran yrittämään ostsmista (ilman tulosta).
Nyt tällä hetkellä appin kautta näkyy aktiivisena päiviä mutta kuk klikkaa sisään ei siellä.mitään ole.
Siis maksoin 6,5e paovelumaksua ja 2,5e jotain muuta tilausmaksua.
Mistä hyvästä? Paskin lipunostokokemus ikinä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Supersolis Experience - lippu ja tilausvahvistuksessa on vain tuo 2,50€. Ei muuta.
Minulla saman tyypin lippu ja siinä tilausvahvistuksessa kyllä näkyi lipun hinta 260€ ja siihen päälle tuo 6,5€ plus 2,5€. Yritin myös googlailla, mikä tuo lahja voisi olla ja epämääräiset tulokset joltain aiemmilta keikoilta vihjaavat ehkä vesipulloa, julistetta, kangaskassia tai vastaavaa :D minulle tuli jo ihan jäätävä ahdistus, kun tuli tuhlattua noin kalliiseen lippuun, mutta ehkä joku jälleenmyyntimahdollisuus on noille enhanced-lipuillekin oltava, tai luultavimmin ahdistus ehtii unohtua tässä vuoden sisällä ja sitten olen jo tyytyväinen, että jonkun lipun sain.
Jäätävä morkkis käyttää noin paljon rahaa yhteen lippuun ja mahdollisesti juomapulloon. :D Mutta kerrankos sitä eletään.. ja tätä tapahtumaa nyt kuitenkin on odotettu se n. 20vuotta.
Saitteko hyvät paikat näillä lipuilla? Nämähän ei edes takaa parhaimpia istumapaikkoja, sen takasi vasta seuraava hintaluokka :D
Mulla sama lippu luokka ja melkein piippihyllyllä olen :D Ja nyt menin katsomaan stadionin virtuaaliesittelyä, ja näyttää siltä kuin katsomoa kannatteleva tukipalkki rajaa lavalle näkemistä. Saakeli.
Taidan kysellä tästä vähän tarkemmin, kunhan isompi pöhinä laantuu. Että todellako maksoin noin paljon lipusta, jonka paikkaa en saanut valita ja sitten istun vielä lähellä massiivista tukipylvästä.
Näytti muutenkin ahdistavalta koko stadion. Uloskäynnit pieniä. Joo, olen stressipossu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylä-ylä-katsomoon sai, siinähän oli tosiaan että saa "paikan" ja se "hyvä paikka" ois ollu sit joku 320 egee :D Mutta ehkä se seuraava hintaluokka ois ollu sit alakatsomossa. Ja nyt jälkiviisaana kun aloin jo törsäämään, ois pitäny ottaa saman tein se "hyvä paikka" näillä hinnoilla :D Mutta siinä oli hirrrvee paniikki, ei ehtinyt logiikka mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli tilausvahvistus s-postiin. Näkyykö lippu.fi-tililläsi tai sovelluksessa tilausnumeroa? Jos on, niin luultavimmin mennyt läpi. Jos ei niin sitten en tiedä
Siinä laskussa ja Lippu.fi:ssä näkyy tilausnumero. Siinä lukee tällainen teksti "Tilauksesi on onnistunut ja lippujasi valmistellaan. Ilmoitamme sinulle, kun liput ovat valmiina toimitettavaksi."
APUA, enkö ehkä olekaan saanut lippua. 😧
Vierailija kirjoitti:
Siis maksoin 6,5e paovelumaksua ja 2,5e jotain muuta tilausmaksua.
Mistä hyvästä? Paskin lipunostokokemus ikinä!
No mut jos käytit ostamiseen vaikka 10 tuntia (kuten monet) niin sittenhän se oli VAAN 65 cent per tunti! Haha... (itken oikeesti)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli tilausvahvistus s-postiin. Näkyykö lippu.fi-tililläsi tai sovelluksessa tilausnumeroa? Jos on, niin luultavimmin mennyt läpi. Jos ei niin sitten en tiedä
Siinä laskussa ja Lippu.fi:ssä näkyy tilausnumero. Siinä lukee tällainen teksti "Tilauksesi on onnistunut ja lippujasi valmistellaan. Ilmoitamme sinulle, kun liput ovat valmiina toimitettavaksi."
APUA, enkö ehkä olekaan saanut lippua. 😧
Saat elokuussa appiin sen, kaikil lukee jotenki noin.