Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Coldplay saapuu Suomeen ensi vuonna!

Vierailija
20.07.2023 |

28. heinäkuuta 2024 Olympiastadionilla. Oletko menossa? https://www.livenation.fi/artist-coldplay-8720

Kommentit (2541)

Vierailija
1741/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä tänään lipun saaneilla oikeasti 4€ enemmän tuo tilausmaksu?!

Ainakin mulla ja serkullani. En ajatellut sitä ostaessa. Mutta luki ennen maksua kyllä +6.50e. Nyt ottivat sitten 40 000 4e extra tiliä, vai? Maksoin normaalilla luottokortilla..

Vierailija
1742/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin lippuni presalesta eikä tosiaan veloitettu kuin lipun hinta x2 sekä tilausmaksu 2,50€ 🤔

Valinnaisena ostin lisäksi lipputurvan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1743/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan vielä mahdollisuutta, että tulisi lisäkeikka vai oliko se tässä? Mitä luulette..

Keikkalistoja selatessa näkyi 4 olleen maksimi muissakin kaupungeissa, epäilen että ei tule mutta olishan se hienoa.

Dublinissa on 4 keikkaa Croke Parkissa ja sen kapasiteetti on 80 000 henkilöä. Tuhannet jäivät kuitenkin ilman lippua. Väkiluku on jotain 5,1 miljoonaa eli yli 6 prosenttia koko kansasta on tunkemassa Coldplayn keikalle...

Vierailija
1744/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se 6,50€ on jo siinä lipun hinnassa, eritelty jossain vain erikseen. Maksoin siis 161€ lipusta, jossa sisässä se 6,50€, ja tähän tuli 2,50€ lisää eli maksoin noin 164€.

Näin ainakin presale lipuissa oli. Se 6,50€ näkyi jossain vaiheessa tuolla mutta nyt ei jostain syystä, muistan sitä ihmetelleeni.

Vierailija
1745/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se 6,50€ on jo siinä lipun hinnassa, eritelty jossain vain erikseen. Maksoin siis 161€ lipusta, jossa sisässä se 6,50€, ja tähän tuli 2,50€ lisää eli maksoin noin 164€.

Näin ainakin presale lipuissa oli. Se 6,50€ näkyi jossain vaiheessa tuolla mutta nyt ei jostain syystä, muistan sitä ihmetelleeni.

Mutta luin koko hinnaston. Ei ole mitään palvelumaksua 6.50 tai vaikka 4e. No toki iloinen lipuista mutta aina joku "huijaus". Joko ei toimi sivut tai ei kerrota maksuja.. nyt lukee livenationin hinnoissa alk 2.50e..

Vierailija
1746/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostin lippuni presalesta eikä tosiaan veloitettu kuin lipun hinta x2 sekä tilausmaksu 2,50€ 🤔

Lukeeko nuo kaikki lisäveloituskulut sivuilla? Kuulin muuten kollegalta, että koko lippu.fi-toiminnasta oli joku jo tehnyt kuluttaja-asiamiehelle tutkintapyynnön. 

Vierailija
1747/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coldplay kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukeeko nuo kaikki lisäveloituskulut sivuilla? Kuulin muuten kollegalta, että koko lippu.fi-toiminnasta oli joku jo tehnyt kuluttaja-asiamiehelle tutkintapyynnön. 

Ei ihme! Lisäveloituskulut löytyy. Mutta ne eivät sovi. Ei ole lisämaksuja verkkokaupassa. Ei tässä tilattu mitään, ei postitettu, ei myöskään maksettu Amexilla..

Vierailija
1748/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypä ihan soittaa ja kysyä maanantaina:) Heh. 4e.. no se periaate

Vierailija
1749/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin 3 lippua ennakkoon ja kyllä niissäkin oli ne 6,50€ ja 2,50€ maksut

Mulla on Supersolis Experience - lippu ja tilausvahvistuksessa on vain tuo 2,50€. Ei muuta.

Mikähän lahja ja ranneke tähän lippuun sitten kuuluu, tietääkö kukaan?

Minulla saman tyypin lippu ja siinä tilausvahvistuksessa kyllä näkyi lipun hinta 260€ ja siihen päälle tuo 6,5€ plus 2,5€. Yritin myös googlailla, mikä tuo lahja voisi olla ja epämääräiset tulokset joltain aiemmilta keikoilta vihjaavat ehkä vesipulloa, julistetta, kangaskassia tai vastaavaa :D minulle tuli jo ihan jäätävä ahdistus, kun tuli tuhlattua noin kalliiseen lippuun, mutta ehkä joku jälleenmyyntimahdollisuus on noille enhanced-lipuillekin oltava, tai luultavimmin ahdistus ehtii unohtua tässä vuoden sisällä ja sitten olen jo tyytyväinen, että jonkun lipun sain.

Vierailija
1750/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Colplay kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain vielä 13.28 lisättyä ostoskoriin yhden lipun (139€)

En mennyt eteenpäin, kun lippu jo taskussa. Testimielessä, eli en osaa sanoa olisiko maksuvaihe mennyt läpi

Mä sain jo aamulla 2 lippua ostoskoriin ja yhtäkkiä sovellus veti mut uudestaan jonoon, kun olin ostamassa... kaveri sai myös mutta hänet systeemi heitti time outilla pihalle, eli siis siinä ostossakin oli kamalasti häikkää eikä johdu raudoista! Jono oli täysin arvottu eli tuuria, koska pääsit sisään.

Mun bands to see -listalla on edelleen Pearl Jam, AIC, The Foos ja mitä nyt sitten vielä tulee ja mitkä kiinnostaa. Suurin osa mun fanittamista bändeistä, laulaja on vähintään kuollut. :( Uudempia myös toki fanitan ja sitten niitä nostalgisia vuosikymmeniä kuunnellut musiikkia -bändejä kuten Coldplay :) Onneks muuten Blur on Flowssa, ne kuulin ekan kerran teininä ja se on pop! <3

No onhan tässä vuosi vielä aikaa ihmetellä Coldplaytakin ja pää pystyyn, niin kyllä sieltä voi tulla vaikka mitä kivaa vielä eteen! :)

Ruisrockissa vuonna 1996 oli Blurin lisäksi Pulp, Red hot chili peppers, Neil Young, ZZ Top, Rage against the machine, Kent (uran alkuvaihetta) jne. Tuollaista festaria tuskin tulee koskaan enää Suomeen. Aurinko paistoi....

Vierailija
1751/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lukee tilausvahvistuksessa lipun hinta, joka on sama mikä on kaikkialla ilmoitettu korkeamman hintaluokan halvin Supersolis Experience 266,50€.

Sitten on lipputurva ja sitten tilausmaksu 2,50€.

Maksoin luottokortilla.

Vierailija
1752/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Colplay kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mennyt eteenpäin, kun lippu jo taskussa. Testimielessä, eli en osaa sanoa olisiko maksuvaihe mennyt läpi

Mä sain jo aamulla 2 lippua ostoskoriin ja yhtäkkiä sovellus veti mut uudestaan jonoon, kun olin ostamassa... kaveri sai myös mutta hänet systeemi heitti time outilla pihalle, eli siis siinä ostossakin oli kamalasti häikkää eikä johdu raudoista! Jono oli täysin arvottu eli tuuria, koska pääsit sisään.

Mun bands to see -listalla on edelleen Pearl Jam, AIC, The Foos ja mitä nyt sitten vielä tulee ja mitkä kiinnostaa. Suurin osa mun fanittamista bändeistä, laulaja on vähintään kuollut. :( Uudempia myös toki fanitan ja sitten niitä nostalgisia vuosikymmeniä kuunnellut musiikkia -bändejä kuten Coldplay :) Onneks muuten Blur on Flowssa, ne kuulin ekan kerran teininä ja se on pop! <3

No onhan tässä vuosi vielä aikaa ihmetellä Coldplaytakin ja pää pystyyn, niin kyllä sieltä voi tulla vaikka mitä kivaa vielä eteen! :)

Ruisrockissa vuonna 1996 oli Blurin lisäksi Pulp, Red hot chili peppers, Neil Young, ZZ Top, Rage against the machine, Kent (uran alkuvaihetta) jne. Tuollaista festaria tuskin tulee koskaan enää Suomeen. Aurinko paistoi....

Voi niitä aikoja. Nyt voi mennä katsomaan ne kaikki samat suomipopparit joka viikko eri festareille.

Vierailija
1753/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin tiistain ennakosta 119,5€ maksavan lipun, jonka hinta on lippu.fi sivulla löytyvässä yhteenvedossa eritelty näin:

- lippu 113€

- palvelumaksu 6,5€

Lisäksi vielä tilausmaksu 2,5€

Vierailija
1754/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

[[/quote]

Ruisrockissa vuonna 1996 oli Blurin lisäksi Pulp, Red hot chili peppers, Neil Young, ZZ Top, Rage against the machine, Kent (uran alkuvaihetta) jne. Tuollaista festaria tuskin tulee koskaan enää Suomeen. Aurinko paistoi....[/quote]

Ai vitsi, se on ollut mahtava festari ja tuolla kattauksella! <3 Onnekas! :D Eihän näitä huippuja enää samoilla festereilla nää, mut jos näkis ees joitain. :) 

Miesystävä tuossa lohdutteli, että ihan varmaan sieltä after salesista tulee lippuja ja kaikki halukkaat pääsee. Toivotaan ja ei vielä luovuteta, eiks niin? :D

Vierailija
1755/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin katsomassa selaimella lippu.fi omalta sivultani, äsken se 6,50€ näkyi ja nyt ei! Mitä helv??

Vierailija
1756/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on keskiviikolle pyörätuolilippuja.

Vaan onko pyörätuolia. Sen verran nopeasti meni nuokin, että epäilempä, että kaikki olisi menneet oikealle kohderyhmälle. Näinköhän laskevat paikalle huijareita

Vierailija
1757/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teille lipun saaneille tullut sähköpostiin mitään vahvistusviestiä? Mulle ei oo tullut mitään, mutta lippu kyllä näkyy kirjautumalla sovellukseen. Samaten maksoin jollain Wallet-laskulla. Raha on mennyt tililtä, mutta ei tullut mitään sähköpostiin.

Vierailija
1758/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan vielä mahdollisuutta, että tulisi lisäkeikka vai oliko se tässä? Mitä luulette..

Keikkalistoja selatessa näkyi 4 olleen maksimi muissakin kaupungeissa, epäilen että ei tule mutta olishan se hienoa.

Dublinissa on 4 keikkaa Croke Parkissa ja sen kapasiteetti on 80 000 henkilöä. Tuhannet jäivät kuitenkin ilman lippua. Väkiluku on jotain 5,1 miljoonaa eli yli 6 prosenttia koko kansasta on tunkemassa Coldplayn keikalle...

Mä kyllä epäilen, että tää on sitä hypetystä ja markkinointikikka, ei varmaan oo kaikki liput ollut myynnissä. Olen asunut Dublinissa myös pitkään, joten tiedän. Toki siellä on paljon Coldplay-faneja, siellähän itsekin kuulin ekan kerran Coldplayta ja cd:n ostin :D

Vierailija
1759/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
1760/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Colplay kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi niitä aikoja. Nyt voi mennä katsomaan ne kaikki samat suomipopparit joka viikko eri festareille.

Ruisrockissa olin suomibändeissä ei mitään oikein uutta ollut. Toki vetivät hyvät setit mukaan lukien Antti Tuisku mutta lähinnä ulkomaisia esiintyjiä tulin katsomaan (Zara Larsson, The 1975, Lil Nas X, Machine Gun Kelly). Tähän mennessä kesän kohokohta on ollut Veronica Maggion hyvä veto Porvoossa. Flow festarit on tuossa 100 metrin päässä joten pakko sinne on mennä....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä