Coldplay saapuu Suomeen ensi vuonna!
28. heinäkuuta 2024 Olympiastadionilla. Oletko menossa? https://www.livenation.fi/artist-coldplay-8720
Kommentit (2541)
Vierailija kirjoitti:
Ei pysty experience lippuja siirtämään toiselle edes soittamalla. Jos olet ostanut 4lippua, sinun tulee olla yksi näistä neljästä. Koko seurueen täytyy mennä konserttiin sisälle ostajan kanssa.
Ei lipun ostajan ole mikään pakko itse mennä konserttiin. Paikalle täytyy kyllä lipun ostajan mennä ja oltava valmiina todentamaan henkilöllisyys ja tällä tapaa päästää keikalle menijät sisään. Monihan ostaa lapsilleen lippuja omalla luottokortillaan. Joissain tapauksissa riittää maksua vastaan myös nimensiirto lippuihin aspan kautta.
Hirveä työmäärä, tunneissa, yritin saada lippuja 2, itselleni ja puolisolleni. Sain yhden lipun ja toki olen siitä kiitollinen. Silti toivoin ja varmaan lapsellisesti kuvittelin tämän menevän hieman erilailla..
Vierailija kirjoitti:
Saiko kukaan muu mitään muita paikkoja kuin G-katsomosta. Toistaiseksi vain bongaillut niitä täältä, permannon lisäksi
Itsellä F7 x2
Eli aika suoraan edessä päädyssä. Oon ihan tyytyväinen, varmasti visuaalisesti tehosteiden yms puolesta hyvät paikat.
Mä vähän harmittelin, kun en saanu tiistaina lippuja alakatsomoon ja kun tuli toi lisäkeikka, ajattelin, että ehkä olisin odottamalla saanut sittenkin paremman paikan.
Noh, tätä kun on tänään taas seurannut, niin mikä tahansa paikka on täydellinen paikka kun niin moni jäi ilman.
Varmaan kiva kaikille mennä yksin keikalle, kun ei ole saanut ostettua lippuja puolisolle /lapselle /kavereille. Kaikki omissa konserteissaan eri päivinä. Näin minäkin. Jee.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä huono systeemi, et voi ostaa lahjaksi tai jos ostat niin maksat lisää. Koko ostosysteemi on todella outo ja epäkäytännöllinen, ei voi kuin yhdelle päivälle yrittää ostaa, jonotat sitten sinne sen koko ajan. Jos ei sieltä enää saa niin sitten uusi jonotus toiselle päivälle.
Jonotin 2 tuntia tiistaille, kun sivu aukes pääsin kyllä ilman uutta jonotusta klikkailemaan kaikki muutkin päivät läpi. Kun sopivan hintainen osui eteen otin sen ja en edes katsonut siinä mikä päivä, lauantaille osui.
Vi*tu että itkettää. Ti, ke ja pe jonotin ja päivitin sivua 2-4h enkä saanut yhtäkään lippua mistään hintaluokasta yhdellekään konserttipäivälle. Miten voi olla näin?! Pitää siitäkin haaveesta luopua
Jospa lippuja tulee vielä myyntiin kun ihmiset on hamstranneet niitä liikaa
Vierailija kirjoitti:
Vi*tu että itkettää. Ti, ke ja pe jonotin ja päivitin sivua 2-4h enkä saanut yhtäkään lippua mistään hintaluokasta yhdellekään konserttipäivälle. Miten voi olla näin?! Pitää siitäkin haaveesta luopua
Aika monelle muulle käynyt juurikin näin. Mä en usko, että lippuja oli edes täyttä määrää saatavilla, joku markkinointikikka ja kohta kuulutellaan taas jotain ja tai sitten tosiaan kuten huhu käy, aika iso osa meni bottien myötä muille ja nyt niitä sitten myydään kovalla rahalla esim. viagogon kautta.
Vierailija kirjoitti:
Lippuja tullut taas saataville joka ikiseen keikkapäivään.
Coldplay kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monelle muulle käynyt juurikin näin. Mä en usko, että lippuja oli edes täyttä määrää saatavilla, joku markkinointikikka ja kohta kuulutellaan taas jotain ja tai sitten tosiaan kuten huhu käy, aika iso osa meni bottien myötä muille ja nyt niitä sitten myydään kovalla rahalla esim. viagogon kautta.
Viagogo ei ole virallinen Coldplayn tikettien myyjä eikä heidän lippuja hyväksytä, eli myyvät ilmaa. Ainoastaan Lippu.fi ja Live Nationin kautta ostetut liput käyvät.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu olevan ihmisillä löysää rahaa, jos maksaa keikasta 400 e. Järki hoi, alä jätä.
Omia itse tienaamiani rahoja ne on. On löysää sen verran, että voi joskus voi käyttää rahoja ihan oman itsensä huvitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei tartte haaveesta luopua. Kun jälleenmyynti fansaleen aukeaa niin sinne tulee varmasti paljon lippuja myyntiin. Sit vaan iskee kii.
Onneks harrastin tätä farssia eli jonossa kävelyä ja sivujen päivitystä kolmena päivänä töissä enkä lomalla. Kyllä olis v*tuttanut jos olisi kesälomasta mennyt kolmena päivänä puoli päivää turhan takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä näkynyt mulle
Vierailija kirjoitti:
Coldplay kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viagogo ei ole virallinen Coldplayn tikettien myyjä eikä heidän lippuja hyväksytä, eli myyvät ilmaa. Ainoastaan Lippu.fi ja Live Nationin kautta ostetut liput käyvät.
Ei olekaan, mutta mitäs jos botit on ostaneet paljon lippuja, mitenkä nämä? Jos ei ole virallisia, niin onko stadionilla sitten tyhjiä paikkoja...
Kävin äsken katsomassa niin ei mitään lippuja saanut millekään päivälle klo 16.45 aikoihin.. klo 14 aikaan oli niitä 300-500€ lippuja mutta nekin katosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä näkynyt mulle
Siellä pitää päivittää näkymää ja heti kun tulee näkyviin että voi plussata lipun, plussaa sen ja siirtyy eteenpäin. Jos joku toinen ehtii napata ensin, sitten seuraavassa näkymässä lukee että lippua ei ole saatavilla, mutta sitten palaa taas sinne lippuvalikkoon ja päivittää kunnes tulee taas mahdollisuus plussata lippu jne.
Katoin sen suosituimman biisin äsken. Ihan tavallista ns. homopoppia ja jotain kalannaamoja hyppii taustalla.
Ei kiinnosta pätkääkään, eiköhän se toimari taas jotain typerää kommentoi tai se markkinointijohtaja...Ei vaan myönnä totuutta, että farssi oli. Mut en edelleenkään usko, että näissä lipunmyynneissä oli ton vertaa lippuja tarjolla, kyllä suurin osa on mennyt tiskin alta muille. Näin se vaan on.