Coldplay saapuu Suomeen ensi vuonna!
28. heinäkuuta 2024 Olympiastadionilla. Oletko menossa? https://www.livenation.fi/artist-coldplay-8720
Kommentit (2541)
Kaikki loppu, yksittäisiä voi tsäkällä saada. Mulla oli liput jo ostoskorissa ja heitti yhtäkkiä takas jonoon ja kun vihdoin pääsin takas, niin liput kadonneet. Tämä sovelluksen kautta.
No säästyi rahat ja seuraavaks sitten odotellaan muita mielenkiintoisia artisteja/bändejä Suomeen! The Foos odotan! :D
Se on juuri tarkoitus ettet osta lippuja joita et tarvi
Chris Martin ei halunnut minua keikalle.
Satu kirjoitti:
Epätoivoinen kyselee, että onko sinun liput jo saaneet uuden omistajan? Kahden tunnin jonotuksesta käteen jäi toistaiseksi vain paha mieli.
Mitkä uudet omistajat? Lippuja ei pysty myymään eteenpäin.
Chris voi taas ostaa teidän rahoilla uuden lentokoneen ja pelastaa maailmaa. 😆
Satu kirjoitti:
Epätoivoinen kyselee, että onko sinun liput jo saaneet uuden omistajan? Kahden tunnin jonotuksesta käteen jäi toistaiseksi vain paha mieli.
Oho, oon niiiin epätoivoinen, että en huomannut lainata tarkoittamaani kommenttia... Olkoon tämä siis kysely kaikille, joilla ylimääräisiä lippuja on myytävänä.
Satu kirjoitti:
Täällä sama kokemus ja samat fiilikset :(
Kuinkahan on tunnelma katossa ku lippuja ostaa kaikki mahdolliset jotka on nyt vasta kuulleet bändistä, mut pakko päästä mukaan ku kaikki muutkin menee? Toivottavasti kaikki fanit saavat lippunsa....
On kyllä vitsi tämä koko lipunmyynti.
MÄ SAIN LIPUUUT!! Oon niin onnellinen!!!!!
G-katsomosta, mikä sopii mainiosti.
T. Se, jonka järjestelmä heitti jo kertaalleen ulos
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan on tunnelma katossa ku lippuja ostaa kaikki mahdolliset jotka on nyt vasta kuulleet bändistä, mut pakko päästä mukaan ku kaikki muutkin menee? Toivottavasti kaikki fanit saavat lippunsa....
Ei läheskään kaikki fanit saanut lippuansa, joten katotaan. Mut ehkä joku toinen kiinnostava bändi saadaan Suomeen pian ja ostaa sitten siihen. Kuuntelee ton sitten ulkopuolella :D
2 tuntia jonossa ja pääsin läpi. Klikkasin nopealla tahdilla ees taas eri päiviä , lopulta löytyi 120€ lippu lauantaille. Maksu meni läpi sujuvasti. Ehdin jo lyödä hanskat tiskiin ja kävin Budapestin jonossa. Sieltä voi vielä saada. Livenation.hu
Kertaakaan en ole saanut vietyä valittuja lippuja ostoskoriin, tämä toistunut ti, ke ja nyt kymmeniä' kertoja
Vierailija kirjoitti:
Satu kirjoitti:
Eli fansale ei aukea?
Vierailija kirjoitti:
MÄ SAIN LIPUUUT!! Oon niin onnellinen!!!!!
G-katsomosta, mikä sopii mainiosti.
T. Se, jonka järjestelmä heitti jo kertaalleen ulos
Paljon maksoit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satu kirjoitti:
Eli fansale ei aukea?
Kyllä aukeaa.
Minut heitettiin kahden tunnin jonotuksen jälkeen uudestaan jonon alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Minut heitettiin kahden tunnin jonotuksen jälkeen uudestaan jonon alkuun.
Sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satu kirjoitti:
Eli fansale ei aukea?
Kyllä sen pitäisi aueta. Täällä vain kommentoi ihmiset jotka ei oo koskaan kuulleetkaan fansalesta ja luulevat että näitä lippuja ei pysty myymään edelleen koska tilausvahvistuksessa lukee että luvaton myynti kielletty.
Mulla vilahti n kolme minuuttia sitten vapaana useamman halvemman hintakategorian lippuja, mutta ne katosi heti.