Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Coldplay saapuu Suomeen ensi vuonna!

Vierailija
20.07.2023 |

28. heinäkuuta 2024 Olympiastadionilla. Oletko menossa? https://www.livenation.fi/artist-coldplay-8720

Kommentit (2541)

Vierailija
1361/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskotteko,että tulee vielä viides ja kuueskin stadiollinen täyteen, onhan Coldplay kova bändi?

No varmana tulee, dynaamisesti.

Vierailija
1362/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau mun ukko alkanut liikkumaan nopeammin. Tarkoittaako se sitä siis että lippuja enää vähän tarjolla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1363/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilkaa vaikka Rooman korserttiin, lipumyynti alkaa Suomen aikaa klo 11!!!

Mitä se hyödyttää, jos sama paska lipunmyynti? Esimerkiksi Saksassa myös kyseinen myyntitaho saanut kritiikkiä samasta pelleilystä kuin Suomessa.

Koitin piruuttani tuota Roomaa ja yli 3000 ihmistä jonossa ennen mua ja odotettu jonotusaika 20 min.

Kokeilin myös. Jonossa päälle 90000 ihmistä ja arvioitu jonotusaika yli tunti.

Mistä tiedät et 90000 jonossa?

Ulkomaisilla myyntikanavilla näkyy jonottajien määrä, meillä ei. Sama palkki ja ukkelin kävely toki sielläkin.

Vierailija
1364/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus ku oon helpottunu. Kaveri halus keikalle. Ei saanu lippuja. En vaan jotenki kehdannu sanoa, etten halua sinne ryysikseen. Kun ei bändikään oo tehnyt hyviä levyjä X&Y:n jälkeen ja pelkkä rahastus ja tekopyhyys tulee Chrisustakin mieleen. Huh. Kiitos.

Vierailija
1365/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei näyttänyt olevan enää lippuja millekään päivälle 1h 50min jonotuksen jälkeen...

Vierailija
1366/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saisin ostaa keskiviikolle jonkun 530 euroa maksavan lipun :-D 

Vierailija
1367/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei näyttänyt olevan enää lippuja millekään päivälle 1h 50min jonotuksen jälkeen...

Älä huli, viide keikka tulee, koska kysyntä on niin kova ja 90 000 jonottaa eli voi tulla kuudeskin stadiollinen faneja paikalle.

Vierailija
1368/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sieltähän voi fansalen kautta myydä etuosto-oikeudella "kaverille", eli trokari pyytää sulta satasen omalle tilille ja antaa linkin jonka kautta pääset ostamaan sitten sieltä fansalesta normaaliin hintaan

Ei voi, nää on LIPPU.pass liput eikä keikalle pääse kuin sovelluksen kautta.

Fansale.fi on lippu.fi:n oma virallinen "fan to fan"-jälleenmyyntikanava. Sä myyt siellä lipun, sen oikeellisuus tarkastetaan ja se menee ostajan lippu.fi appiin uusilla tiedoilla. Hintaa ei voi pyytää kuin maksimissaan sen lipussa olleen hinnan. Ja sieltä voi tosiaan lähettää kaverille "ennakko-osto" linkin eli mä haluun myydä sulle niin laitan oman lipun ennakkomyyntiin ja lähetän sulle linkin ja sä käyt ostaa sen ennen ku kukaan muu voi ostaa. Ja jos laittaa yleiseen myyntiin niin Fansale liputhan tulee sit näkyviin myös tonne Lippu.fi tapahtuman sivulle.

Ainakin siis näin on toiminut aiempien Lippu.pass lippujen jälleenmyynti.

Muilla tavoin niitä ei voi myydä, esim kuvakaappaukset lipuista tms ei toimi ja ostajan nimi pitää olla henkkareilla todistettaessa tarvittaessa. 

Onko niillä aikaa tarkistaa, että ei ole kuvakaappaus? Toki riski ois silleen ostaa, mutta toi huijauksen eliminointi kiinnostaa.

No sitä kuvakaappausta ei pysty lipuista edes ottamaan.

Vierailija
1369/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskotteko,että tulee vielä viides ja kuueskin stadiollinen täyteen, onhan Coldplay kova bändi?

Ite en jotenkin usko. On varmaan jo riski, että hype laantuu jos tulee liikaa tarjontaa. Olikohan tän vuoden kiertueella yhdessäkään kaupungissa niin montaa?

Vierailija
1370/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin sisään 2 h, ei mitään jäljellä, (hetken oli 30. pvä 394e)

Vierailija
1371/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää liput on niinku Hesan asunnot, niitä on vähän (vain neljä stadiollista, a' 40 000 ihmistä) ja nehän on hauttuja ja kauppa käy kuin siimaa.

Vierailija
1372/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vau mun ukko alkanut liikkumaan nopeammin. Tarkoittaako se sitä siis että lippuja enää vähän tarjolla?

No pääsin ostamaan ei mitään, keskiviikolle ei tarjolla mitään lippuja..

Vierailija
1373/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No pääsin ostamaan ei mitään, keskiviikolle ei tarjolla mitään lippuja..

Kaikki liput menny ja virtuaalisen stadionin ulkopuolella 90 000 fania, jotka liikkuu tosi hitaasti.

Vierailija
1374/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut lippuja :((((((((( pettymys on suuri. 2 tuntia jonossa turhaan!!!!!!!

Vierailija
1375/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenkohan ainoa, joka ei ole kuullut tästä bändistä ikinä ennen tätä lipunmyyntihypetystä? Kuulin sitten radiosta yhden heidän kappaleen jostain vuosituhannen alkuvuosilta. Sen perusteella en lippua ostaisi. En tosin muutenkaan. Mutta nauttikaa konsertista, te jotka lipun saatte.

Kuinka monesti ajattelit kommentoida samaa? Ei kiinnosta sinun tietämättömyytesi.

Ihan ensimmäistä kertaa. Huvitti, kun kuitenkin kuuntelen radiota monta tuntia päivässä, että mitään mielikuvaa bändistä ei ole. Mutta taitaakin olla agressiivisempien henkilöiden musaa.

Tämä on kyllä vauvapalstan tyypillistä keskustelukulttuuria. Tullaan kertomaan jotain tiettyä aihetta koskevaan ketjuun, että minä en tiedä tästä mitään.

Niin on. Minäkään en tätä porukkaa muista ja siksi ihmettelen moista vouhotusta.

Mä en ole tiennyt että tämä on bändi. Chris Martinin olen tietysti tiennyt julkisuudesta ja luullut että hän yksinään on Coldplay. Muista bändin jäsenistä tai heidän musiikista ei mitään mielikuvaa.

Vierailija
1376/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritän päästä lippu-sovelluksella ostamaan toisia lippuja ihan muulle keikalle mutta en onnistu kun näköjään jonotus aktivoitui uudelleen Coldplayn keikalle vaikka sinne liput sain ostettua jo tiistaina. Ei auta mikään ettenkö pääse jonosta pois. 😅

Vierailija
1377/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl ne loppu o. Yksittäisiä voi vielä saada jos jaksaa rämplätä. Mut sit ku aukeaa jälleenmyynti niin sieltä sit iskee kiinni. Siis jos se jälleenmyyntimahdollisuus nyt tulee. Mut luulis. kun jengi on paniikissa ostanut ja kavereille ja sukulaisille ja kummin kaimoille ja sit niit kaikkia ei tarvitakaan. 

Vierailija
1378/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wuhuu jo 2h jonossa ja ukko ei liiku..

Vierailija
1379/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi jotka vielä jonotatte!

Ei ole kuin dynaamisia lippuja ja niitä kalliimpia lippupaketteja myynnissä, niitäkin yksittäisinä. Olen nyt 10 minuuttia yrittänyt päivittää, eikä tunnu muita lippuja vapautuvan. Yli 300 € en ala maksamaan dynaamisista.

Vierailija
1380/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoinen kyselee, että onko sinun liput jo saaneet uuden omistajan? Kahden tunnin jonotuksesta käteen jäi toistaiseksi vain paha mieli. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä