Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Coldplay saapuu Suomeen ensi vuonna!

Vierailija
20.07.2023 |

28. heinäkuuta 2024 Olympiastadionilla. Oletko menossa? https://www.livenation.fi/artist-coldplay-8720

Kommentit (2541)

Vierailija
1021/2541 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
1022/2541 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä tulee olemaan muutama mökömökö katsomossa, ja 38994 muuta nauttii täysillä <3

Ai että nää mökömököt kokee elämänsä ankeimman illan,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/2541 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ikinä pysty istumaan konseteissa, pakko saada tanssia. Joku musikaali ja ooppera nyt toki menee istualtaan. 😆

Seisomista ja tanssimista ei ole kielletty katsomopaikoilla vaikka jotkut nyt ovat niin päättäneet.

Vierailija
1024/2541 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei omista älypuhelinta, ei voi ostaa lippua. XD

Vierailija
1025/2541 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö se paikkansa mitä kuulin, että portilla jokaisen perseeseen asennetaan mikrofoni, että jos pieraisee, niin muut voi sitten bändin johdolla paheksua kasvihuonepäästöjen tuottamisesta? En kyllä mene jos näin on.

Vierailija
1026/2541 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö se paikkansa mitä kuulin, että portilla jokaisen perseeseen asennetaan mikrofoni, että jos pieraisee, niin muut voi sitten bändin johdolla paheksua kasvihuonepäästöjen tuottamisesta? En kyllä mene jos näin on.

Kyllä, lisäksi siinä on mikrofonissa on paikannin ja kun pieru pääsee niin valonheitin löytää pieraisijan ja valaisee hänet, kiitos paikantimen.

Vierailija
1027/2541 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on niin paljon valitusta tässä ketjussa että oikeasti ihmettelen miksi menette keikalle? Kun on niin vaikeaa? Edessä ei istuta? Ei saanut valita paikkaa? Päivä on väärä? HUOH.

Vierailija
1028/2541 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei omista älypuhelinta, ei voi ostaa lippua. XD

Tämä on ihan älytöntä. Mitä vikaa niissä pahvilipuissa oli?

Vierailija
1029/2541 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chris myös todennäköisesti jossain vaiheessa sanoo yleisölle, että nyt kaikki seisomaan siellä viimeisintä riviä myöten.

Vierailija
1030/2541 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se katsomossa seisominen noloa. Näin blokkaat muiden istujien näkymät kentälle ja lavalle. En yhtään ihmettele jos lentää muovituoppi niskaan..

Sen kun teet niin järkkäri heittää sut pihalle.

Vierailija
1031/2541 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on niin paljon valitusta tässä ketjussa että oikeasti ihmettelen miksi menette keikalle? Kun on niin vaikeaa? Edessä ei istuta? Ei saanut valita paikkaa? Päivä on väärä? HUOH.

Tää on vauva-palsta. Tietenkin täällä purnataan kaikesta. Miksi edes tulen tänne? Taidan olla masokisti.

Vierailija
1032/2541 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hieman ahdistaa että pitäisi ostaa liput vuoden päästä olevalle keikalle. Mitä jos ei pääsekään silloin? En asu Helsingissä.

Vierailija
1034/2541 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saa ostettua liput itselle ja kaverille niin tuleeko ne meiliin ja onko liput henkilökohtaiset? T. Uuno

Vierailija
1035/2541 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua hieman ahdistaa että pitäisi ostaa liput vuoden päästä olevalle keikalle. Mitä jos ei pääsekään silloin? En asu Helsingissä.

Miten niin ei pääse? Et vaan sovi siihen ajankohtaan muita menoja, simple as that.

Vierailija
1036/2541 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoliso sai perheelle vip-liput tiistaina (4kpl), mutta se olikin huono homma, koska emme pääse osallistumaan ellei hän ole mukana. En ajatellut tämän olevan näin vaikeaa, mutta näin näkyy olevan. Lippu.fi vastasi, että poikkeuksellisesti voisivat perua tuon mieheni tekemän tilauksen ja sitten täytyy meidän vain yrittää huomenna saada minun tililläni ostettua.

Miten niitä lippuja muka ei voi käyttää ilman ostajaa, kun myydäänhän niitä eteenpäinkin? Onpas surkea systeemi. Paska laitos.

Vierailija
1037/2541 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Coldplayn keikka on aika paljon muutakin kuin vain se musiikki. Videoita löytyy Instagramista ja Youtubesta. Heitän tähän yhden. Siksi se itseäni kiinnostaa. Se on elämys.

https://www.instagram.com/reel/CuZpYF3sO33/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Onko sen keikoilla aina noin, että liikkuu ympäri kenttää? Sain lipun F-katsomoon ja harmittelin, että on niin kaukana. 

Entä tanssiiko ihmiset istumapaikoilla ikinä? Tai seisooko? Siis Coldplayn keikoilla.

Toivottavasti istuu että näkee jotain

Ei tää ole mikään istumakonsertti. Sinne mennään tanssimaan, pomppimaan, laulamaan. 

Kunhan et mun edessä

Miksi sä tuut edes keikalle? Jos oot tota kiertuetta edes seurannut niin bändi jo itse kannustaa keikalle tulijoita seisomaan ja bilettämään, eli osallistumaan.

Oon ollut Suomessa muutamalla stadion -keikalla. Osa suomalaisista istuu kuin kirkossa joten siksi en enää IKINÄ halua katsomoon vaan kentälle, katsomossa ei ole mitään tunnelmaa vs kenttä.

Suomalaiset ei vaan tajua. Ihan sama aina keikkojen lopussa kun olisi aika kiittää esiintyjää niin suomalaiset rynnii jo ulos kun on niin saatanan kiire päästä ennen muita ulos. Häpeällistä käytöstä esiintyjää kohtaan. Jos on vuoden odottanut keikkaa ja siitä maksaa niin ei luulisi olevan ongelma myös venyttää vähän sitä lähtöaikatauluakin.

TÄMÄ. Exä halusi lähteä aina viimeisten kappaleiden aikana pois ettei vaan joudu jäämään siihen ruuhkaan. Voi helvetti sentään. Sehän se kaikista kamalinta olisi. Mun mielestä kamalinta oli ettei edes kuunneltu konserttia loppuun saakka. Noh oltiin niin monessa muussakin asiassa täysin erilaisia.

Vierailija
1038/2541 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon ollut Suomessa muutamalla stadion -keikalla. Osa suomalaisista istuu kuin kirkossa joten siksi en enää IKINÄ halua katsomoon vaan kentälle, katsomossa ei ole mitään tunnelmaa vs kenttä.

Mutta etpä ole ollut Coldplayn keikalla...

Aivan taatusti ei istuta silloin!

Et säkään oo ollu Coldplayn keikalla Suomessa. Toivottavasti istutaan.

Ei istuta, sitä sun on turha odottaa.

Vierailija
1039/2541 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, lisäksi siinä on mikrofonissa on paikannin ja kun pieru pääsee niin valonheitin löytää pieraisijan ja valaisee hänet, kiitos paikantimen.

Olen kuullut että Coldplayn keikoilla on näyttävä valoshow, nyt tiedän miksi.

Vierailija
1040/2541 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TommyS kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ollut ikinä kuullutkaan koko bändistä ja päätiin kuunnella pätkän, kun siitä niin nyt meuhkataan. Olihan se älytöntä paskaa. Jotain "balladirokkia", jota ehkä jotkut homot jossain treffeillään kuuntelee kynttilänvalossa. Yhtä homoa ku joku Ed Sheeran 😂

Missä Syvä Joki-laaksossa pitää asua välttyäkseen bändin kuulemiselta, jos nyt olettavasti puhutaan alle 50-vuotiaasta?

No kaikki rockmusiikin Suomessa keikkailleet ns suuret nimet olen kyllä kuullut miljoonaa kertaa, Metallica, Iron Maiden, Rammstein, mutta ei tuommonen joku vetun Coldplay ole ikinä silmiin osunut, vaikka Iltapäivälehtiäkin olen lukenut päivittäin iöt ja ajat. Sama oli kyllä jossain Ed Sheeranissa, että nevö hööd ennen sitä Suomen keikkaa.

Ehkä genre vain on niin homoa/akkamaista, ettei ole heteromiehenä siihen törmännyt.

Niin tai sitten sun kannattaisi sivistää itseäsi niiden iltapäivälehtien ulkopuolelle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan