Leukosyytit 11,7 trombosyytit 500. Syöpäkö?
Kommentit (17)
Tuskin on syöpä. Mulla oli vielä huonommat arvot. Tutkittiin kyllä kun hemppari tippui alle sadan. Lopulta selvisi että kuukautiset liian runsaat.
Oireiden perusteella veikkaan hypergamiaa. t. nettitohtoritieteen tohtori
Täh? Hyvin miedosti nuo arvot ovat kohollaan, joten miksi ihmeessä syöpä olisi?
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok ovat nuo arvot.
Olivat korkeina merkitty maisaan.
Kyseessä iäkäs yli 70v ihminen.
Täytyy ottaa luuydinnäyte. Voi olla, että kyseessä on esimerkiksi vain essentielli trombosytemia, mutta se selviää luuydinnäytteestä.
Mahdollisia syitä on monia, eikä tuo pahin ole se todennäköisin. Itselläni oli kolme vuotta sitten leukkarit pitkään 2,2-2,4, eli huolestuttavan alhaalla. No mitään sairauksia, flunssia tai tulehduksia ei ollut eikä tullut, joten vastustuskyky oli silti kunnossa (olen lisäksi töissä ala-asteella, eli pöpöille kyllä altistun). Puolen vuoden kuluessa kohosivat sinne ala-rajalle, eli 3,5:een. Terve olen edelleen, kaksi pientä flunssaa (2-3 kolme saikkupäivää) olen sairastanut viimeisen neljän vuoden aikana.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on leukosyytit 463 ja trombosyytit vain117, mutta syöpä on. Et saa vastausta täältä vaan lähetteen kirjoittaneelta lääkäriltä.
Toipumista sinulle!
Juu, 3kk elinaikaa ja sit kuolet. Sori
Täältä saat parhaat neuvot, et lääkäriltäsi
Minulla on leukosyytit 463 ja trombosyytit vain117, mutta syöpä on. Et saa vastausta täältä vaan lähetteen kirjoittaneelta lääkäriltä.