Coldplay saapuu Suomeen ensi vuonna!
28. heinäkuuta 2024 Olympiastadionilla. Oletko menossa? https://www.livenation.fi/artist-coldplay-8720
Kommentit (2541)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vähän kalliimpi lippu.
Rikkaammat yleensä osaa käyttäytyä vähän rahvasta paremmin, eikä heittele tuoppeja kenenkään niskaan.Eikä konsertista joudu pihalle se, joka seisoo, mutta se joka käyttäytyy häiritsevästi - enpä tiedä.
Häiritsevä on se sana.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se katsomossa seisominen noloa. Näin blokkaat muiden istujien näkymät kentälle ja lavalle. En yhtään ihmettele jos lentää muovituoppi niskaan..
Onneks mä olen pelottava ilman tuoppejakin.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se katsomossa seisominen noloa. Näin blokkaat muiden istujien näkymät kentälle ja lavalle. En yhtään ihmettele jos lentää muovituoppi niskaan..
Ai että, miten perisuomalainen masentava kommentti. Seisominen, fiilistely ja hauskapito noloa.
Ei kannata lähteä tämmöisellä asenteella paikkaan missä on kymmeniä tuhansia muita ihmisiä. Rentoutukaa hyvä ihmiset tai pysykää kotona murjottamassa 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että, miten perisuomalainen masentava kommentti. Seisominen, fiilistely ja hauskapito noloa.
Ei kannata lähteä tämmöisellä asenteella paikkaan missä on kymmeniä tuhansia muita ihmisiä. Rentoutukaa hyvä ihmiset tai pysykää kotona murjottamassa 😉
Jos haluat seistä, niin menet permannolle tai valitset katsomosta seisomapaikan.
Siellä tulee olemaan muutama mökömökö katsomossa, ja 38994 muuta nauttii täysillä <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat seistä, niin menet permannolle tai valitset katsomosta seisomapaikan.
Jos ei vain halua sinne?
Kyllä olette itseänne täynnä olevia ihmisiä, kun haluatte määrätä missä kukakin saa olla ja mitä tehdä.
Ja vieläpä moititte istumapaikan ostaneita, ihan kuin ei lähes kaikilla olisi ollut todella hankalaa saada yhtäkään lippua ostettua. Kuinkahan moni on istumassa vaikka olisi halunnut permannolle?
TommyS kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Instasta poimin tällaisen kommentin Lippu.fi-postauksen alta:
"Ootteko tietosii siitä et ootte päästänyt botit ostamaan nuo kaikki ennakkomyynti liput nyt ne myy niitä eteenpäin 400€ hinnalla että hienosti järjestetty"
Öö... voiko olla siis niin, että kukaan ei osta noita bottilippuja ja lopulta loppuunmyydyt päivät jäisivätkin katsomossa vajaiksi?
Ei ne botit nyt kaikkea ole ostaneet kun lukematon määrä ihan ihmisiä on kommentoinut saaneensa liput.
Lippu.fi voisi kyllä tulla selittämään miten on mahdollista että Viagogo myy lippuja eteenpäin, mutta yksittäinen kuluttaja ei.
Yritin silloin saada Coldplayn Kööpenhaminan keikalle lippuja. Ticketmasterin virtuaalijonossa näki, kuinka monta oli edellä ennen minua. Kun pääsin lippukauppaan, muistaakseni siinä näkyi istumapaikka kartta ja se, mistä hintaluokasta on lippuja enää jäljellä.
Jonoon pääsi tasan kello 10, eikä niin että osa pääsi jonottamaan jonoon ennen muita ja osa ei. Mikään ei ollut riippuvaista selaimesta.
Voi olla että Viagogo myy lippuja joita eivät tällä hetkellä omista (vrt pörssikaupan lyhyeksi myyminen). Tai vaihtoehtoisesti myyvät riskillä niitä samoja dynaamisen hinnoittelun kalliimpia lippuja joita muutkin ovat voineet hankkia.
Parhaat tarjolla olleet paikat olen Lippu.fi kautta nähnyt nimenomaan dynaamisen hinnoittelun kautta. Yksikään presale ei kaiketi tarjonnut mahdollisuutta valita lippuja paikkakohtaisesti.
Lippu.fi on infonnut ettei keikalle käy kuin virallisesti Lippu.fi sovellukseessa ostetut liput ja nämä hyväksytyt myyjät ovat siis vain Lippu.fi ja Live Nation, ei muut.
Jokainen kykenee istumaan (ellei ole jokin todella harvinainen selkävamma).
Jokainen ei pysty seisomaan, tai seisomaan pitkiä aikoja.
Yhden ihmisen seisominen aiheuttaa ketjureaktion, kun takana oleva nousee seisomaan, sitten sen takana oleva.
Miettikää joskus sitä heikompaa ihmistä, jota ei ole siunattu samoilla mahdollisuuksilla kuin teitä.
Itse toimin näin elämässä, ja kuitenkin löydän tilaisuuksia sille hauskanpidolle. Hauskanpito ei ole sama kuin "hittoon kaikkien muiden oikeus olla, nyt pidetään HAUSKAA".
Siihen konserttiin on vuosi aikaa. Sovitaanko, että kaikki nauttivat sitten vuoden päästä tavallaan ja ei kyräillä muita istumisesta tai tanssimisesta.
Mä en ikinä pysty istumaan konseteissa, pakko saada tanssia. Joku musikaali ja ooppera nyt toki menee istualtaan. 😆
Vierailija kirjoitti:
Mä en ikinä pysty istumaan konseteissa, pakko saada tanssia. Joku musikaali ja ooppera nyt toki menee istualtaan. 😆
Ja siksi otan siis aina kenttäpaikat.
Vierailija kirjoitti:
Yhden ihmisen seisominen aiheuttaa ketjureaktion, kun takana oleva nousee seisomaan, sitten sen takana oleva.
Miettikää joskus sitä heikompaa ihmistä, jota ei ole siunattu samoilla mahdollisuuksilla kuin teitä.
Itse toimin näin elämässä, ja kuitenkin löydän tilaisuuksia sille hauskanpidolle. Hauskanpito ei ole sama kuin "hittoon kaikkien muiden oikeus olla, nyt pidetään HAUSKAA".
Nyt ei kuitenkaan puhuta inva-paikalle pysäköinnistä ilman lupaa, parveketupakoinnista, hajuvedelle lemuamisesta, kiusaamisesta, syrjinnästä tai muusta ihmisten muiden huomiotta jättämisestä.
Nyt puhutaan ainutlaatuisesta konsertista. Musiikkielämyksestä. Nautinnosta.
Kukaan ei voi sille mitään että joku ei jaksa seistä pitkään. Moni on varmasti siitä pahoillaan. Mutta ihan oikeasti, on aikansa ja paikkansa sille, että läksytetään ihmisille muiden huomioimisesta.
Harva on tulossa stadionille ryyppäämään tai heilumaan mosh pitissä. Mutta lähes kaikki on sinne menossa antautumaan viihdytettäviksi.
Ja valitettavasti harva sai valita paikkaansa. Yhtä hyvin sinulle voisi sanoa, että mene istumaan sellaiseen paikkaan jossa kukaan ei ole sun edessä seisomassa. Koska sellaisia paikkoja todellakin on.
Jos haluaa istua naama norsunveellä kuin kirkossa niin kannattaa pysyä kotona ja katsoa vaikka Youtubea.
-sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai yksi saa päättää, että Coldplayn konsertissa kaikki istumapaikoilla istuu?
Ja se on sama asia kuin muiden huomioon ottaminen?Ei tarvi istuu kun mun edessä olijan. Luetun ymmärtäminen.
Ethän sä voi hänen puolestaan päättää että hänen pitää istua. Siellä ei ole mitään sellaista sääntöä.
Miksi sinun ei tarvitse ottaa huomioon sitä sun edessä olevaa?
Mitä vaikeeta on samassa PERMANTO?
Täydet bileet menossa Olympiastadionilla ja sulla takakontti penkissä kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa istua naama norsunveellä kuin kirkossa niin kannattaa pysyä kotona ja katsoa vaikka Youtubea.
-sivusta
Sitähän se tarkoittaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se on sama asia kuin muiden huomioon ottaminen?Ei tarvi istuu kun mun edessä olijan. Luetun ymmärtäminen.
Ethän sä voi hänen puolestaan päättää että hänen pitää istua. Siellä ei ole mitään sellaista sääntöä.
Pakon sanelema juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakon sanelema juttu.
Miksi et sitten ostanut sellaisia lippuja, että sun edessä ei istu kukaan?! Häh?
Jos väität että et pystynyt niin en usko. Itse kun niin kovasti muistuttelet permantopaikoista.
Vierailija kirjoitti:
Silti sinä et voi vaatia ketään pysymään paikallaan. Kyllähän tälläisissä tapahtumissa ihmiset ilakoi ja juhlii, ei se voi olla kenellekään yllätys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti sinä et voi vaatia ketään pysymään paikallaan. Kyllähän tälläisissä tapahtumissa ihmiset ilakoi ja juhlii, ei se voi olla kenellekään yllätys.
Jep, en mä sitä sanokaan, itsekin tykkään tanssia. Mutta siis meinaan asennetta, jossa automaattisesti oletetaan, etä liikuntarajoitteinen henkilö istuu tahallaan naama n-veellä (kamala sana, en toista) ja on "vihainen" ja haluaa vain olemassa olollaan pilata muiden juhlan. Eli ei ole olemassa kuin musta ja valkoinen.
Pointtini on, että muut ihmiset voi myös ottaa huomioon. Ei kannata heti olla jyräämässä kaikkia sillä oletuksella, että he ovat vihollisia, pahoja ihmisiä, tai ikäviä ja ilkeitä ihmisillä. Tilanteet elää, ja joskus sinäkin saatat tarvita lähimmäisenrakkautta.
-Sama
Tuntuu, että näille seisojaintoilijoille ei ole niinkään tärkeää nauttia keikasta vaan saada _seisoa_. Koska en mä vois nauttia, jos jollain ois mun takia paska fiilis, esim. nyt toi jalka kipsissä oleva. Ja kun täällä just sanottiin, et on otettu istumapaikkoja nimenomaan, että voisi istua tai että näkisi paremmin. Kyl se istumapaikka viittaa sanana vahvemmin siihen, et siinä on mahdollisuus istua.