Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Coldplay saapuu Suomeen ensi vuonna!

Vierailija
20.07.2023 |

28. heinäkuuta 2024 Olympiastadionilla. Oletko menossa? https://www.livenation.fi/artist-coldplay-8720

Kommentit (2541)

Vierailija
941/2541 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taatusti suunniteltu juttu tämä keikkojen julkaisujärjestys. Varmistetaan, että neljäskin keikka varmasti tulee myydyksi, sillä että se onkin päivänä paras. Ekat keikat ostaa jo ne fanit, jotka ostaa päivästä riippumatta.

Vierailija
942/2541 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Coldplayn keikka on aika paljon muutakin kuin vain se musiikki. Videoita löytyy Instagramista ja Youtubesta. Heitän tähän yhden. Siksi se itseäni kiinnostaa. Se on elämys.

https://www.instagram.com/reel/CuZpYF3sO33/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Onko sen keikoilla aina noin, että liikkuu ympäri kenttää? Sain lipun F-katsomoon ja harmittelin, että on niin kaukana. 

Entä tanssiiko ihmiset istumapaikoilla ikinä? Tai seisooko? Siis Coldplayn keikoilla.

Toivottavasti istuu että näkee jotain

Ei tää ole mikään istumakonsertti. Sinne mennään tanssimaan, pomppimaan, laulamaan. 

Kunhan et mun edessä

Miksi sä tuut edes keikalle? Jos oot tota kiertuetta edes seurannut niin bändi jo itse kannustaa keikalle tulijoita seisomaan ja bilettämään, eli osallistumaan.

Siellä on se permanto sitä varten.

Kukaan ei kiellä katsomossa bilettämistä ja seisomista. Piste.

Niin toi on vaan hanurista meille lyhyille ihmisille, jotka on joutunut luopumaan permantohaaveista, kun ei näy mitään ihmisten selän takaa. Ihan oikeesti, halutaan nähdä keikka, ja sen vuoksi on liput istumapaikoille! Vai mitä ehdotat ratkaisuksi tässä?

Entäs sellainen, joka ei voi seisoa lainkaan, esim. super raskaana oleva henkilö. Hänenkö pitää tuijottaa sun selkää?

Permannolle seisoen bilettäjät, pliis.

Olen ollut usealla Coldplayn keikalla ulkomailla ja kyllä siellä katsomossa seistään, tanssitaan ja lauletaan. Kannattaa ottaa huomioon. Siinä fiiliksissä ei pysty istumaan hiljaa paikallaan :) Epäilen näin itsekin joskus raskaana olleena, että superraskaana oleva ei lähde usean kymmenen tuhannen ihmisen keikalle tönittäväksi.

Nyt kun liput oli niin kiven takana niin itse menen, ellei ole tyyliin laskettu aika just sinä päivänä :D Ja joo, raskaana on oltu niin tiedän, kuinka tuskaa se on. Meillä siis yritys käynnissä just... Mut ehkä ihmiset ei töni, toivotaan ainakin että on rauhallisempaa kuin joku Metallican moshpit. Ja täähän on ihan teoriaa kohdallani, mutta kävi tääkin skenaario mielessä siinä lippujonossa tuskaillessa :D

Hienoa, toivotaan että ei juuri osu laskettu aika tuohon :) Ja tuo aiempi kommenttini ei missään nimessä tarkoittanut sitä, ettei mielestäni raskaana olevat olisi yhtä oikeutettuja tulemaan keikalle, tottakai. Omat raskaudet vaan oli sellaisia, ettei olisi tullut mieleenikään. Mutta toki raskaudetkin on erilaisia ja toivotaan, että ryysis ei ole hirveä. Berliinissä toissa kesänä oli melkoinen ryysis silloin, kun jonotettiin stadikalle, mutta eihän sitä tarvitse heti saapuakaan paikalle, kun ovet aukeaa. Ja Helsinkiin mahtuu toki paljon vähemmän porukkaa. Tsemppiä yritykseen :)

En ottanutkaan kommenttiasi niin, vaan ymmärrän hyvin pointtisi. Ja tosiaan kun raskaudet on niin erilaisia, niin vaikea etukäteen tietää varmasti, miten tilanteessa tulisi toimimaan.

Kiitos tsempeistä :)

- sama

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/2541 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai yksi saa päättää, että Coldplayn konsertissa kaikki istumapaikoilla istuu?

Ja se on sama asia kuin muiden huomioon ottaminen?

Vierailija
944/2541 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan useampi ihminen Suomessa haluaa istua ja useampi seisoa. Toivotaan, että sopu sijaa antaa, ja varmaan kasvokkain sitten menee kivemmin kuin täällä anonyymina huudellessa.. Jos mä tanssin täysillä ja mun takaa joku jalka kipsissä koputtelee, et voitko chillaa, niin varmasti keksitään joku ratkaisu siinä tilanteessa.

Vierailija
945/2541 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi istuu kun mun edessä olijan. Luetun ymmärtäminen.

Vierailija
946/2541 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ethän sä voi hänen puolestaan päättää että hänen pitää istua. Siellä ei ole mitään sellaista sääntöä.

Miksi sinun ei tarvitse ottaa huomioon sitä sun edessä olevaa?

Vierailija
947/2541 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ote HS artikkelista (tänään):

"LIPPU.FI:N markkinointi- ja viestintäpäällikön Teresa Turhasen mukaan ennakkolipunmyynti sujui hyvin ja ongelmitta."

Hmm... ok, kenen näkökulmasta? XD

Vierailija
948/2541 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomiselle valmiina 2 älypuhelinta, 2 tablettia sekä läppäri. Tavoitteena 6 katsomolippua.

Vierailija
949/2541 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ethän sä voi hänen puolestaan päättää että hänen pitää istua. Siellä ei ole mitään sellaista sääntöä.

Mitä vaikeeta on samassa PERMANTO?

Vierailija
950/2541 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon edelleen tyytyväinen tiistain keikkalippuihin. Koska bändi ja taustajoukot on siinä vaiheessa jo hieman totutellut stadioniin, joka saattaa jouhevoittaa asioita. Ja sitten siinä on se lepopäivä välissä, niin ovat pirteinä. Näin itse mietin :)

Ja aatelkaas, nyt on 5 päivää aikaa bongailla bändiä Helsingissä. Vaikka toki jos bongaisin, niin teeskentelisin suomalaisen coolisti, etten tiedä keitä ovat. 

Vierailija
951/2541 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapelkaa nyt vielä mille keikkapäivälle sattuu paras sää :)

Vierailija
952/2541 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon edelleen tyytyväinen tiistain keikkalippuihin. Koska bändi ja taustajoukot on siinä vaiheessa jo hieman totutellut stadioniin, joka saattaa jouhevoittaa asioita. Ja sitten siinä on se lepopäivä välissä, niin ovat pirteinä. Näin itse mietin :)

Ja aatelkaas, nyt on 5 päivää aikaa bongailla bändiä Helsingissä. Vaikka toki jos bongaisin, niin teeskentelisin suomalaisen coolisti, etten tiedä keitä ovat. 

Ihan samaa ajattelin! Tiistaina menossa kans!

Vierailija
953/2541 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko lipun ostaneissa paljonkin ihmisiä ketkä sai valittua ihan minkä vain paikan? Tuskin.

Ja jos ei halua mennä permannolle vaan katsella kokonaisuutta katsomosta. Mikä siinä on niin vaikeaa tajuta?

Ja siinä, että sinä et vain voi määrätä ketään tekemään yhtään mitään Coldplayn keikalla tai kenenkään muunkaan. Kokeilepa mennä henkilökunnalle valittamaan että sinun edessäsi istumapaikan lipun ostanut ei istu vaan seisoo. Mitä luulet, että sulle vastataan?

Vierailija
954/2541 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan useampi ihminen Suomessa haluaa istua ja useampi seisoa. Toivotaan, että sopu sijaa antaa, ja varmaan kasvokkain sitten menee kivemmin kuin täällä anonyymina huudellessa.. Jos mä tanssin täysillä ja mun takaa joku jalka kipsissä koputtelee, et voitko chillaa, niin varmasti keksitään joku ratkaisu siinä tilanteessa.

Jos mun takana on joku naama norsun v*****a ja valittaa, että mun pitää istua koska hän haluaa, niin mitä luulette että tekeekö mieli totella? Jos useamman kerran koputellaan olalle ja ollaan vihaisia?

Ehkä siinä tilanteessa vain kääntyy takaisin bändiin päin ja keskittyy konserttiin.

Takana oleva on kuitenkin itse valinnut ottaa juuri sen paikan, eikä katsomosta ensimmäistä riviä, jossa ei ole ketään edessä.

Vierailija
955/2541 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lippupomon mielestä lipunmyynti on sujunut hyvin ( nyt Ylellä 8min)

Ihmisten kokemusten perusteella my ass!

Vierailija
956/2541 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mun takana on joku naama norsun v*****a ja valittaa, että mun pitää istua koska hän haluaa, niin mitä luulette että tekeekö mieli totella? Jos useamman kerran koputellaan olalle ja ollaan vihaisia?

Ehkä siinä tilanteessa vain kääntyy takaisin bändiin päin ja keskittyy konserttiin.

Takana oleva on kuitenkin itse valinnut ottaa juuri sen paikan, eikä katsomosta ensimmäistä riviä, jossa ei ole ketään edessä.

Ai että ihan valinnut paikkansa? Missähän todellisuudessa sä elät?

Vierailija
957/2541 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko lipun ostaneissa paljonkin ihmisiä ketkä sai valittua ihan minkä vain paikan? Tuskin.

Ja jos ei halua mennä permannolle vaan katsella kokonaisuutta katsomosta. Mikä siinä on niin vaikeaa tajuta?

Ja siinä, että sinä et vain voi määrätä ketään tekemään yhtään mitään Coldplayn keikalla tai kenenkään muunkaan. Kokeilepa mennä henkilökunnalle valittamaan että sinun edessäsi istumapaikan lipun ostanut ei istu vaan seisoo. Mitä luulet, että sulle vastataan?

Permanto oli helppo valita. Sitä missä ISTUU niin ei.

Vierailija
958/2541 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se katsomossa seisominen noloa. Näin blokkaat muiden istujien näkymät kentälle ja lavalle. En yhtään ihmettele jos lentää muovituoppi niskaan..

Vierailija
959/2541 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein hyvät pointit. 👌🏻 Itsellä myös tiistaille, eikä harmita! Tyytyväinen oon, että mulla on liput mielestäni hyviltä paikoilta eikä tartte huomenna panikoida.

Vierailija
960/2541 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vähän kalliimpi lippu.

Rikkaammat yleensä osaa käyttäytyä vähän rahvasta paremmin, eikä heittele tuoppeja kenenkään niskaan.

Eikä konsertista joudu pihalle se, joka seisoo, mutta se joka käyttäytyy häiritsevästi - enpä tiedä.