Coldplay saapuu Suomeen ensi vuonna!
28. heinäkuuta 2024 Olympiastadionilla. Oletko menossa? https://www.livenation.fi/artist-coldplay-8720
Kommentit (2541)
Vierailija kirjoitti:
En saanut lippuja. Jäi kuitenkin kaivelemaan, että missä vaiheessa lippujen lukumäärä olisi pitänyt valita? Heti alkuun ennen jonoon siirtymistä vai vasta sitten kun vuoro ostoon tuli? Jonon jälkeen näytti mahdollisuutta ostaa vain yksi lippu, joten mietin, että mokasinko jossain ja olisiko lippujen lukumäärä pitänyt valita jo alussa (olisin siis halunnut ostaa kolme lippua).
Et mokannut, vaan siellä ei ollut saatavilla tuolla hetkellä kuin yksi lippu, ei siis ollut tarjota vierekkäisiä.
Nyt on reilun tunnin ajan tippunut myyntiin muutamia tavallisia lippuja. Mutta ei kuitenkaan niitä ehdi ostaa, kun ne on jo menneet.
Parempi olisi, jos tulisi ilmoitus että liput loppu, palatkaa asiaan perjantai klo 09, kuin että ihmisiä pidetään ku hullua jännityksessä.
Olin jonossa ja jo ihan loppusuoralla (jonotuspalkin mukaan). En ollut availlut muita välilehtiä tai selaimia. Odotin vaan kiltisti poistumatta sivulta. Vielä pieni hetki. Kunnes äitini lähetti whatsapp-viestin aiheesta ö ja menin hölmönä sen viestin kurkkaamaan. Sen jälkeen luki ilmoitus "menetit paikkasi jonossa". Argh!
Coldplay kirjoitti:
<br />
Vierailija kirjoitti:Onko siellä enää mitään lippuja enää tänään myytävänä? Vaimo ja teini hakkaa molemmat koneitaan ja kiroilee. Tässä on jo 1:15 mennyt niin ei kai siellä enää mitään ole jäljellä?
Tulee vähän väliä uusia lippuja näkyviin mutta toistaiseksi niitä ei ole saanut ostettua
On kyllä oudoin lipunmyynti, mitä olen koskaan nähnyt ja kokenut.
Coldplayn keikka on aika paljon muutakin kuin vain se musiikki. Videoita löytyy Instagramista ja Youtubesta. Heitän tähän yhden. Siksi se itseäni kiinnostaa. Se on elämys.
https://www.instagram.com/reel/CuZpYF3sO33/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako Coldplay jotain ruumiisiin sekaantumista?
Sä varmaan aikoinaan loistit englannissa
Vierailija kirjoitti:
Olin jonossa ja jo ihan loppusuoralla (jonotuspalkin mukaan). En ollut availlut muita välilehtiä tai selaimia. Odotin vaan kiltisti poistumatta sivulta. Vielä pieni hetki. Kunnes äitini lähetti whatsapp-viestin aiheesta ö ja menin hölmönä sen viestin kurkkaamaan. Sen jälkeen luki ilmoitus "menetit paikkasi jonossa". Argh!
Voi harmi!
Minä jonotin eilen läppärillä. Suljin jonon välilehden tarkoituksella kun meni hermot. Sitten kaduin, ja avasin linkin uudelleen, niin se heitti minut siihen samalle jonon kohdalle. Eli vaikka suljin selaimen, niin paikkani jonossa oli säilynyt. Tosi ihme homma. Mutta en suosittele kokeilemaan, jospa se on laitteesta riippuva ominaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä bändi on?
Niin missä se musiikki on. Konepaskaa, vähän biittiä ja mies laulaa kuin homo. Hyhhyh. Toista se oli Led Zeppelinin aikakautena. Silloin miehet oli vielä miehiä ja naisilla karvat tussussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako Coldplay jotain ruumiisiin sekaantumista?
Sä varmaan aikoinaan loistit englannissa
Kyllä minä loistin ja loistan yhä. Sinä taas olet tyhmä kun et ymmärrää huumoria.
Olen jonottanut aiemminkin isojen bändien/artistien keikolle (usein myös ulkomailla järjestettävään konserttiin Ticketmasterin sivuilla). Sellaisille keikoille, jotka on myyty loppuun 8-15 minuutissa tai viimeistään tunnissa. Silloinkin on pitänyt toimia nopeasti, MUTTA aina on saanut omalla jonotusvuorollaan valita katsomokartasta permannon/tarkat istumapaikat. Istumapaikoissa on pitänyt olla vikkelä, mutta kyllä silloinkin on saanut itse klikata katsomon ja (vierekkäiset) paikat. Ja sitten tietysti on ollut se aikaraja, mihin mennessä on pitänyt maksaa. Jos joku muu on ehtinyt nopeampana valita ja maksaa samat paikat, saan kuitenkin klikata itselleni uudet paikat. Lopulta liput on onnistuttu ostamaan. Miksi tässä konsertissa on niin outo systeemi, ettei pääse itse valitsemaan paikkoja katsomosta? Johtuuko siitä, että liput myy Lippu.fi eikä Ticketmaster?
Vierailija kirjoitti:
Niin tosiaan siinä on se maanantai. Tottakai siihen tulee lisäkeikka. Tuskin nyt mitään välipäivää pitävät.
Miksi eivät pitäisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä bändi on?
Niin missä se musiikki on. Konepaskaa, vähän biittiä ja mies laulaa kuin homo. Hyhhyh. Toista se oli Led Zeppelinin aikakautena. Silloin miehet oli vielä miehiä ja naisilla karvat tussussa.
Miten määrittelet miehisyyden? Eikös Led Zeppelinillä ollut kaikilla aika feminiiniset hiukset ja vaatteet, permikset ja huivit? Siis jos haluaa väen väkisin väkertää tästä jotain sukupuolikysymystä, jossa jokin ominaisuus tekee miehen ja toinen naisen.
Ja nykyään naisilla on muuten taas karvoja, koska luonnollisuus on in.
Kieltämättä tämä oli yksi oudoimmista keikkalippu ostoksista. Sain siis ostettua sille ekalle keikalle lipun eilen, mutta sitä pidän outona, että yhtäkkiä ilmoitetaan, että tulee kaksi lisäkeikkaa suuren kysynnän vuoksi. Todella outoa. Miksi ei ilmoitettu heti, että suuren ennakkokysynnän vuoksi on tulossa lisäkeikkoja. Yleensä, jos tulee lisäkeikkoja, niin liput tulevat tietoisesti heti myyntiin kaikille keikoille yhtäaikaa (ei yllätyksenä) tai sitten lisäkeikalle vasta myöhemmin.
Onko muka näillä Suomessa näin paljon faneja vai mennäänkö vain sosiaalisesta pakosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä bändi on?
Miten määrittelet miehisyyden? Eikös Led Zeppelinillä ollut kaikilla aika feminiiniset hiukset ja vaatteet, permikset ja huivit? Siis jos haluaa väen väkisin väkertää tästä jotain sukupuolikysymystä, jossa jokin ominaisuus tekee miehen ja toinen naisen.
Coldplay tekee helvetin huonoa "musiikkia". Ei sille nyt mitään voi kun se on huonoa ja yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Onko muka näillä Suomessa näin paljon faneja vai mennäänkö vain sosiaalisesta pakosta.
Sosiaalisesta pakosta. Totuushan on kuitenkin se että Coldplayta kuuntelee lähinnä naiset, jotka kiihottuu niistä komeista soittajapojista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pääsin heti ysin jälkeen jonosta ostoksille (1 lipua kokeilin) ja olisi tarjottu 1 lippu Yläkatsomo G keskiosa 89,50e. En kuitenkaan ostanut, koska loppukuulle on vain 200e tilillä ja sillä on ostettava ruokaa + on muitakin välttämättömiä menoja. Halusin silti vaan kokeilla ja "fiilistellä" tätä lipunostokokemusta, kun tästä niin paljon puhutaan :D Mutta joo, vähän huonoon ajankohtaan myyvät lippuja. Olisi lipunmyynti mielummin heti kuun alussa, kun jengillä olisi enemmän rahulia tilillä. T. köyhä opiskelija
Miksi sun piti siellä olla turhaan vaikeuttamassa entisestään vaikeaa tilannetta? Todella typerää ja varmasti muitakin samanlaisia "neroja" paikalla.
No ihan tahallaan. Teen samaa. Se on protesti nykyihmisen paskaa musamakua kohtaan. Kuuntelette huonoa musiikkia.
Ei sullakaan hyvin mene elämässä jos toisten musiikkimaku ärsyttää noin paljon. Mä kuuntelen kyllä Coldplayta, mutta ei ole lempparini. Lempiyhtyeeni on Queen. Kuuntelen myös mm. Rolling Stonesia, Bon Jovia, U2, HIM, Metallica, Lady Gaga, Elonkerjuu. Kuuntelen myös klassista musiikkia. Aika monipuolisesti kuuntelen musiikkia eikä mua kiinnosta mitä muut kuuntelee.
Minulla menee loistavasti. Kaikki nuo luettelemasi bändit tekee paskaa ja yksinkertaista musiikkia. Se on vain totuuus.
Melkoinen sirkus saatu tämän keikan ympärille. Kaikkien on pakko päästä keikalle koska se on se ensi kesän "the event", muuten tulee hirveä FOMO
Vierailija kirjoitti:
Karvainen on muotia vain kulmakarvoissa ja ehkä välillä kainaloissa ja säärissä. Mutta alapäät sokeroidaan edelleen. Uimapukumuotikin on nyt sellainen, että kangas vedetän niin ylös, että etu- ja takapuolella on vain ohut kangaskaistale. Ei kyllä näy karvoja tursuilevan mistään. Ohis.
Onneksi Saw X ilmestyy syksyllä