Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Coldplay saapuu Suomeen ensi vuonna!

Vierailija
20.07.2023 |

28. heinäkuuta 2024 Olympiastadionilla. Oletko menossa? https://www.livenation.fi/artist-coldplay-8720

Kommentit (2541)

Vierailija
621/2541 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan saanut enää ostettua lippua livenationin presalesta tuon noin klo 9.15 jälkeen jolloin liput taisivat loppua ( mutta sen jälkeen päivittäessä on tullut kyllä muutamia näkyviin), mutta itse en ainakaan ole saanut vietyä niitä ostoskoriin saakka...

Vierailija
622/2541 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lambbez kirjoitti:

Siis voiko normilippua myydä eteenpäin? Ja voiko VIP lippua myydä eteenpäin? Itse ostin normilipun 139€ mutta haluaisin ostaa VIP lipun, joten voinko myydä sitten normilippuni jollekin toiselle? Ja ymmärsin ettei VIP -lippua voi myydä eikä antaa eteenpäin?

Tietääkö kukaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/2541 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämä bändi on?

Niin missä se musiikki on. Konepaskaa, vähän biittiä ja mies laulaa kuin homo. Hyhhyh. Toista se oli Led Zeppelinin aikakautena. Silloin miehet oli vielä miehiä ja naisilla karvat tussussa.

Miten määrittelet miehisyyden? Eikös Led Zeppelinillä ollut kaikilla aika feminiiniset hiukset ja vaatteet, permikset ja huivit? Siis jos haluaa väen väkisin väkertää tästä jotain sukupuolikysymystä, jossa jokin ominaisuus tekee miehen ja toinen naisen. 

Ja nykyään naisilla on muuten taas karvoja, koska luonnollisuus on in. 

Coldplay tekee helvetin huonoa "musiikkia". Ei sille nyt mitään voi kun se on huonoa ja yksinkertaista.

Eikös nämä ole makuasioita kuitenkin. Kyllähän itsekin kuuntelen klassista rockia, Thin Lizzyä, Led Zeppeliniä, Creamia, Bowieta jaQueenia  sitten kuuntelen myös Kornia, AIC:ta,, Stone Temple Pilotseja, Radioheadia, Bluria, Gunnareita, Mötley Crueta, Musea ja Coldplayta. Melkein kaikki menee paitsi todella raskas musiikki ja nykymusiikin mainstream jollotukset mutta tämä vain oma mielipiteeni. Coldplay on jees, ei ehkä uudemmat biisit enää iske mutta erityisesti vanha tuotanto hyvää. :)

Vierailija
624/2541 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuushan on kuitenkin se että Coldplayta kuuntelee lähinnä naiset, jotka kiihottuu niistä komeista soittajapojista.

On se varmasti enemmän naisten musiikkia, mutta tuskin ulkonäöllisistä syistä. Ihan tavallisen näköisiä miehiä ovat. Eivät ole mitään pitkätukkaisia rokkarihottiksia vaan tavisbrittejä tavisnaamoilla. Naiset tykkää Coldplayn musiikista varmaan siksi, koska se on pehmeää ja melodista. Sellaista aika kliinistä ja helposti vastaanotettavaa, massoja syleilevää musikkkia.

Vierailija
625/2541 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jonottanut aiemminkin isojen bändien/artistien keikolle (usein myös ulkomailla järjestettävään konserttiin Ticketmasterin sivuilla). Sellaisille keikoille, jotka on myyty loppuun 8-15 minuutissa tai viimeistään tunnissa. Silloinkin on pitänyt toimia nopeasti, MUTTA aina on saanut omalla jonotusvuorollaan valita katsomokartasta permannon/tarkat istumapaikat. Istumapaikoissa on pitänyt olla vikkelä, mutta kyllä silloinkin on saanut itse klikata katsomon ja (vierekkäiset) paikat. Ja sitten tietysti on ollut se aikaraja, mihin mennessä on pitänyt maksaa. Jos joku muu on ehtinyt nopeampana valita ja maksaa samat paikat, saan kuitenkin klikata itselleni uudet paikat. Lopulta liput on onnistuttu ostamaan. Miksi tässä konsertissa on niin outo systeemi, ettei pääse itse valitsemaan paikkoja katsomosta? Johtuuko siitä, että liput myy Lippu.fi eikä Ticketmaster?

Ei kai tässä muuta syypäätä voi olla, kuin lippu.fi jonka systeemi on paska. En edes noita paikkoja välittäisi valita, mutta onhan se hanurista että paikkoja muka näyttää olevan vapaana eikä niitä saa vietyä ostoskoriin. Ja tuo jonottaminen on vitsi, jos se paikka jonossa tuleekin ihan randomilla. Asiakkaitahan tässä pompotetaan ihan turhaan, ei ihme että monia ketuttaa ja jää paha maku hommasta.

Vierailija
626/2541 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

clp kirjoitti:

Onko kukaan saanut enää ostettua lippua livenationin presalesta tuon noin klo 9.15 jälkeen jolloin liput taisivat loppua ( mutta sen jälkeen päivittäessä on tullut kyllä muutamia näkyviin), mutta itse en ainakaan ole saanut vietyä niitä ostoskoriin saakka...

On kylä outo systeemi toi! Että lippu/liput näkyy, mutta kun vie sitä ostoskoriin, lippu/liput häviää.

Vierailija
627/2541 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jonottanut aiemminkin isojen bändien/artistien keikolle (usein myös ulkomailla järjestettävään konserttiin Ticketmasterin sivuilla). Sellaisille keikoille, jotka on myyty loppuun 8-15 minuutissa tai viimeistään tunnissa. Silloinkin on pitänyt toimia nopeasti, MUTTA aina on saanut omalla jonotusvuorollaan valita katsomokartasta permannon/tarkat istumapaikat. Istumapaikoissa on pitänyt olla vikkelä, mutta kyllä silloinkin on saanut itse klikata katsomon ja (vierekkäiset) paikat. Ja sitten tietysti on ollut se aikaraja, mihin mennessä on pitänyt maksaa. Jos joku muu on ehtinyt nopeampana valita ja maksaa samat paikat, saan kuitenkin klikata itselleni uudet paikat. Lopulta liput on onnistuttu ostamaan. Miksi tässä konsertissa on niin outo systeemi, ettei pääse itse valitsemaan paikkoja katsomosta? Johtuuko siitä, että liput myy Lippu.fi eikä Ticketmaster?

Ei kai tässä muuta syypäätä voi olla, kuin lippu.fi jonka systeemi on paska. En edes noita paikkoja välittäisi valita, mutta onhan se hanurista että paikkoja muka näyttää olevan vapaana eikä niitä saa vietyä ostoskoriin. Ja tuo jonottaminen on vitsi, jos se paikka jonossa tuleekin ihan randomilla. Asiakkaitahan tässä pompotetaan ihan turhaan, ei ihme että monia ketuttaa ja jää paha maku hommasta.

Monopoli.

Ihan sama, hoitaako Lippu tämän hyvin vai huonosti, kaikki liput myydään.

Vierailija
628/2541 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuushan on kuitenkin se että Coldplayta kuuntelee lähinnä naiset, jotka kiihottuu niistä komeista soittajapojista.

On se varmasti enemmän naisten musiikkia, mutta tuskin ulkonäöllisistä syistä. Ihan tavallisen näköisiä miehiä ovat. Eivät ole mitään pitkätukkaisia rokkarihottiksia vaan tavisbrittejä tavisnaamoilla. Naiset tykkää Coldplayn musiikista varmaan siksi, koska se on pehmeää ja melodista. Sellaista aika kliinistä ja helposti vastaanotettavaa, massoja syleilevää musikkkia.

Mitä tämä naisten dissaaminen taas on? Nyt musiikin kautta?

Mene pois.

Vierailija
629/2541 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kuin ihmetellä, miten helposti lippujen osto eilen sujui! Jonossa muutama min., liput ostoskoriin ja näin meille on paikka sunnuntain keikalle. Majoituskin jo varattu ennen lippujen ostoa. Näppärästi sujui, olin kyllä onnekas!

Vierailija
630/2541 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ketään joka sai tänään lippuja. Ei vaikka pääsi valitsemaan heti 9.05.. surkeaa pompottamista.

Vierailija
631/2541 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään monista Coldplayn kappaleista, mutta tuo tännekin pariin kertaan linkattu A Sky Full of Stars on omaan makuuni aivan liian sokerinen ja imelä. Ja liian yksinkertainen, toistetaan vain samaa. Kamaluuden kruunaa tuo Avicii-henkinen instrumentaalijumputus. Tulee ihan huono olo. Mutta kuten sanoin, heillä on paljon parempiakin kappaleita. Jos minulla olisi konsertissa käytäväpaikka, lähtisin juuri tuon biisin kohdalla stadionin vessaan tai tuopille.

Vierailija
632/2541 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämä naisten dissaaminen taas on? Nyt musiikin kautta?

Mene pois.

Naisena vaan totesin, että bändin miesten "kuuma" ulkonäkö tuskin on pääsyy naisten fanitukseen, kuten täällä joku (mies?) väitti. Ovat mielestäni aika tavallisen näköisiä pitkänaamaisia brittiukkoja. Kommentissani annoin kritiikkiä myös miehistä, mikset tarttunut siihen? Näet vain naiskritiikin? Ohis.

Vierailija
633/2541 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

clp kirjoitti:

On kylä outo systeemi toi! Että lippu/liput näkyy, mutta kun vie sitä ostoskoriin, lippu/liput häviää.

Nyt on kaikkien päivien kaikkien lipputyyppien kohdalla teksti: Ei saatavilla nyt.

Voi lopettaa roikkumisen netissä ja perjantaina seuraava yritys.

Vierailija
634/2541 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hansonit aloittavat maailmankiertueen  : )

Vierailija
635/2541 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liput olisi kannattanut myydä Lippu.fin sijasta Ticketmasterin kautta, kuten joku täällä aihetta sivusikin. Itsekin olen tottunut siihen, että Ticketmasterin sivuilla suosituille jättikeikoille saa valita itse paikat katsomokartasta. Ja jonotos sujuu fiksummin.

Vierailija
636/2541 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo 9.00 jonossa, klo 9.03 sisällä - "Ei saatavilla nyt".

Tuuri peliähän tämä.

Vierailija
637/2541 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hansonit aloittavat maailmankiertueen  : )

Niinkö? Ihanaa. Eivätkö he vasta käyneet Suomessa? Mmmmbop!

Vierailija
638/2541 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään monista Coldplayn kappaleista, mutta tuo tännekin pariin kertaan linkattu A Sky Full of Stars on omaan makuuni aivan liian sokerinen ja imelä. Ja liian yksinkertainen, toistetaan vain samaa. Kamaluuden kruunaa tuo Avicii-henkinen instrumentaalijumputus. Tulee ihan huono olo. Mutta kuten sanoin, heillä on paljon parempiakin kappaleita. Jos minulla olisi konsertissa käytäväpaikka, lähtisin juuri tuon biisin kohdalla stadionin vessaan tai tuopille.

Älä valita

Vierailija
639/2541 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä tämä oli yksi oudoimmista keikkalippu ostoksista. Sain siis ostettua sille ekalle keikalle lipun eilen, mutta sitä pidän outona, että yhtäkkiä ilmoitetaan, että tulee kaksi lisäkeikkaa suuren kysynnän vuoksi. Todella outoa. Miksi ei ilmoitettu heti, että suuren ennakkokysynnän vuoksi on tulossa lisäkeikkoja. Yleensä, jos tulee lisäkeikkoja, niin liput tulevat tietoisesti heti myyntiin kaikille keikoille yhtäaikaa (ei yllätyksenä) tai sitten lisäkeikalle vasta myöhemmin.

Palvelun ja viihteen taso laskee ja paskentuu länsimaissa vuosi vuodelta. Pitää kohta mennä takaisin 90 luvulle että on mitään hyvää katsomista tai kuunneltavaa. Tässä globaalissa mylläkässä taso ja laatu laskee ihan kaikessa. Paskat palvelut. Paska politiikka. Paska viihde. Jossain vaiheessa ihmisillä naksahtaa päässä ja alkaa kolmas maailmansota. Ehkä sen jälkeen tulee taas uusi 50-60-70-80-90 lukukausi. Nykyhetki on tylsää.

Vierailija
640/2541 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä valita

Tottakai valitamme jos tarjotaan HUONOA EPÄMUSIIKKIA!