Coldplay saapuu Suomeen ensi vuonna!
28. heinäkuuta 2024 Olympiastadionilla. Oletko menossa? https://www.livenation.fi/artist-coldplay-8720
Kommentit (2541)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tänään onnistuneena ymmärrän myös eiliseltä osan kommentit, että meni osalla helposti. Tänään ei ollut tietoakaan eilisistä ongelmista tai jonotteluista, vaikka väitän olleeni yhtä nopeasti yrittämässä kuin eilenkin, jolloin 2h aikana ei mitään saanut edes ostoskoriin. Taitaa melkoista tuuripeliäkin olla. Mutta jos eilisen kommenteista yhtään voi päätellä, niin kannattanee päivitellä silti sivustoa siellä lippu.fi:ssä, jos niitä vapautuu ostoskoreista kun moni porukka on saattanut yrittää yhdessä.
No äsken sain valittua kaksi lippua, mutta siirto ostoskoriin ei onnistunut. Kun päivitin sivun, niin taas oli, että ei saatavilla.
Mitä tapahtui sille systeemille, että kun otat 2 lippua koriin, ne on jonkun minuutin varattuina että ehtii maksaa.
Surkeaa tällainen. Kiukuttaa!
V-u, että muuten korpeaa kun tunnin jälkeen saa 2 lippua napattua. Sitten kun siirtyy eteenpäin, ei niitä olekaan.
Läl-läl-lää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pääsin heti ysin jälkeen jonosta ostoksille (1 lipua kokeilin) ja olisi tarjottu 1 lippu Yläkatsomo G keskiosa 89,50e. En kuitenkaan ostanut, koska loppukuulle on vain 200e tilillä ja sillä on ostettava ruokaa + on muitakin välttämättömiä menoja. Halusin silti vaan kokeilla ja "fiilistellä" tätä lipunostokokemusta, kun tästä niin paljon puhutaan :D Mutta joo, vähän huonoon ajankohtaan myyvät lippuja. Olisi lipunmyynti mielummin heti kuun alussa, kun jengillä olisi enemmän rahulia tilillä. T. köyhä opiskelija
Miksi sun piti siellä olla turhaan vaikeuttamassa entisestään vaikeaa tilannetta? Todella typerää ja varmasti muitakin samanlaisia "neroja" paikalla.
No ihan tahallaan. Teen samaa. Se on protesti nykyihmisen paskaa musamakua kohtaan. Kuuntelette huonoa musiikkia.
Ei sullakaan hyvin mene elämässä jos toisten musiikkimaku ärsyttää noin paljon. Mä kuuntelen kyllä Coldplayta, mutta ei ole lempparini. Lempiyhtyeeni on Queen. Kuuntelen myös mm. Rolling Stonesia, Bon Jovia, U2, HIM, Metallica, Lady Gaga, Elonkerjuu. Kuuntelen myös klassista musiikkia. Aika monipuolisesti kuuntelen musiikkia eikä mua kiinnosta mitä muut kuuntelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Take kirjoitti:
Millä tavalla lippu.pass toimii, voiko kaverin lipun välittää hänelle jotenkin vai tarvitseeko todellakin tulla samaan aikaan lipuntarkistukseen?
Tuleekohan fansale mahdollisuutta, ainakaan ei vielä näkynyt Myy fansale- painiketta?
Ihme on jos ei tule, meinaan varmasti moni haluaa myydä. Nyt on ollut niin kova paniikki päällä, että moni on saattanut ostaa mitä on vain saanut. Mutta kun kesäsuunnitelmat ja keikkasuunnitelmat alkavat selvitä, voikin tulla tarve myydä omat pois. FanSale palvelisi myös meitä Coldplaysta pitäviä, joilla ei nyt ollut onni myötä tässä rynnistyksessä. Itse voisin ainakin Coldplayta yli 20 vuotta kuunnelleena maksaa ylimääräistä saadakseni lipun.
Miten sä myyt liput eteenpäin kun ne pitää näyttää portilla oman lippu.fi sovelluksen kautta?
Coldplayn lippujen vahvistuksessa luki että jälleenmyynti on kiellettyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä muuten nähtiin millainen epäonnistuminen stadionin remotti oli. Helsinkiin mahtuisi aivan hyvin 90000 katsojan stadioni. Kyllä kannatti rempata vanhaa 500 miljoonalla
Riittääkö pääkaupunkiseudulla majoitustiloja 90 000 ihmiselle kertaheitolla?
Mulla on Kalliossa 2 Airbnb-asuntoa :P
Paljonkohan 3 keikan majoittujilla tienaa
Hotellihuoneiden hinnat pompsahti jo päiviä sitten lähelle tuhatta euroa per yö 28.7. Itse varasin vasta tänään kun 31.7. lisäkeikka varmistui ja sain yöpymisen kävelymatkan päästä stadionilta hotelliin 108€/huone.
Mikä hotelli muka maksaa tuolloin tonnin?
No kurkkaapa huviksesi niin aika moni, etenkin ketjuhotellit. Moni varasi huoneet jo varmuuden vuoksi ennakkoon heti kun tieto 28.7. keikasta tuli ja varaukset täyttyivät heti. En tiedä miten lisäkeikkojen myynti vaikutti hintoihin mutta fakta on se, että kymmenillä tuhansilla on jo liput ostettuina ja majoituspaikat täyttyy ja hinnat nousee kysynnän mukaan - näinhän se menee aina.
Katsoin muutaman Scandicin hinnan, ja tuolla viikolla hinnat on 300-400 euroa per huone.
Esim Grand Central halvin huone 28.7. 315 euroa, kun edellisellä viikolla 123 euroa.
Sokos hotellien ja Laplandin hinnat ei näy varauspalvelussa tuolla konserttiviikolla.
No ei näy kun ne on loppuunvarattuja. Jo 27pv oli 98% majoituksista varattu.
Oisko, että huoneet tulee vasta vuotta ennen varattaviksi? Joskus ainakin etsin yli vuoden päähän huoneita, niin eipä löytynyt ja havaitsin, että tulivat tasan vuotta ennen myyntiin. Eli tulis 28.7.? Kantsii ainakin koklaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä hvettiä! Sain kaksi lippua siirrettyä ostoskoriin, jouduin jonoon ja sitten yhtäkkiä jonosta takaisiin siihen missä valitaan lippuja! Ei juma**uta!
Sama kävi. Useita kertoja.
Eli ihan turha tässä on päivystää enää.
Vierailija kirjoitti:
Myydäänkö livenationin myynnissä tänään yhtään lippuja 28.7. keikalle?? Haluaisin sinne kentälle
Hintojen perusteella kyllä. Permantoliput oli 109€ hintaisia.
Jos olisin saanut liput, niin me oltaisiin tultu autolla Etelä-Pohjanmaalta ja yöllä ajettu takaisin. Säästää hotellin hinnan siinä.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä hvettiä! Sain kaksi lippua siirrettyä ostoskoriin, jouduin jonoon ja sitten yhtäkkiä jonosta takaisiin siihen missä valitaan lippuja! Ei juma**uta!
Kuulostaa siltä että maksusivusto on koodattu halvalla paskasti.
Uskomatonta, mutta: aloitin presalessa lippujen metsästyksen eilen aamulla klo 9. En saanut lippuja ja ketutuskäyrä sen kun nousi. Huomasin päivän mittaan, että niitä lippuja vapautuu yksittäin ja joskus 2-3 kpl kerralla. Aina joku muu ehti ensin. Päivittelin sivua pitkin päivää. Vielä illalla päätin yrittää uudelleen ja kas kummaa! Puolen yön aikaan tärppäsi ja sain yhden ihan hyvän 161e lipun. No kaverit jäi toistaiseksi ilman, saavat yrittää itse jollain konstilla. Itse kuitenkin hankin tuon presale-linkin ja käytin melkein yhden lomapäivän asian äärellä. Mutta tarinan opetus siis: älä koskaan luovuta!
Just oli Huomenta Suomessa kommenttia, että lisäkeikasta neuvotellaan eli malttia vielä. Mut onhan tää ennakkomyynti ainakin ollut ihan jostain ja älytöntä hyppyyttämistä. Lippuja tulee uudestaan koko ajan ja sitten ne katoaa samantien. Luulen, että tässä on ihan jotkut muut myös etusijalla, menee osa lipuista muuta kautta.
Katotaan, saako liput vai ei tsemppiä!🤗
Vierailija kirjoitti:
Miksi sun piti siellä olla turhaan vaikeuttamassa entisestään vaikeaa tilannetta? Todella typerää ja varmasti muitakin samanlaisia "neroja" paikalla.
Koska tämä huuma ja hysteria vei mukanaan. Veikkaan, että monikin ostaa lipuja vain sen takia, että kaikki muutkin menee keikalle ja ettei tule fomo. Itse ajattelin, että voisin lipun ostaakin, jos saan kohtuuhintaan, mutta jonotuksen aikana tsekkasin tilin saldon ja siellä olikin vähemmän rahaa mitä oletin. Ja samalla hetkellä pääsin jonosta läpi ja tarjottiin lippua. Totesin heti, että on sittenkin fiksumpaa käyttää rahat ruokaan ja laskuihin. Vapautin lipun heti ja se meni seuraavalle jonottajalle. Luovuin lipusta, joten joku onnekas, minua todennäköisempi suurempi fani sai lipun. Win-win mielestäni. Ja oma jonotus kesti vain pari minuuttia.
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta, mutta: aloitin presalessa lippujen metsästyksen eilen aamulla klo 9. En saanut lippuja ja ketutuskäyrä sen kun nousi. Huomasin päivän mittaan, että niitä lippuja vapautuu yksittäin ja joskus 2-3 kpl kerralla. Aina joku muu ehti ensin. Päivittelin sivua pitkin päivää. Vielä illalla päätin yrittää uudelleen ja kas kummaa! Puolen yön aikaan tärppäsi ja sain yhden ihan hyvän 161e lipun. No kaverit jäi toistaiseksi ilman, saavat yrittää itse jollain konstilla. Itse kuitenkin hankin tuon presale-linkin ja käytin melkein yhden lomapäivän asian äärellä. Mutta tarinan opetus siis: älä koskaan luovuta!
Yksittäisen lipun saakin varmaan helpommin. Niitä näyttää nytkin vapautuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä että maksusivusto on koodattu halvalla paskasti.
Mullakin eilen meni kaikki päin peppua kun kuvittelin, että verkkopankkimaksu olisi helpoin kiiretilanteessa. No, se olikin just se maksutapa, joka ei toiminut vaan meni liput sivusuun kun sivu kaatui siihen maksutapahtumaan. Ja koska päädyin lopulta ostamaan kalliimmat liput, niin tuo maksutapapäätös kustansi mulle 300 euroa lisää... Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurkkasin uudestaan ja mahdollisella näköesteellä saatavilla yksittäisiä lippuja 119,50!!
Siis en näe kunnolla, mutta maksan ison summan lipusta.
Menee oikeasti vähän maku tähän nyt..
Onhan siellä jäljellä niitä 995e lippuja...
Järkyttävintä on tässä se että moni pimpsloora maksaa tuon summan jotta pääsee fantasioimaan livenä miltä tuntuisi kun kaikki Coldplayn "söpöt" pojat käyttää hyväksi ja täyttää kaikki reijät.
Mikä lääke sulla on tällä hetkellä käytössä? Se ei toimi.
Yritin kokeilla saisinko edes noita superkalliita ostettua ja aina tulee sama ilmoitus:
Virtuaalijono
Lippujen haku epäonnistui
Valitettavasti haluamasi lippuja ei ole saatavilla. Muissa hintaluokissa saattaa olla vielä lippuja jäljellä.
Palaa takaisin lipun valintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tämä huuma ja hysteria vei mukanaan. Veikkaan, että monikin ostaa lipuja vain sen takia, että kaikki muutkin menee keikalle ja ettei tule fomo. Itse ajattelin, että voisin lipun ostaakin, jos saan kohtuuhintaan, mutta jonotuksen aikana tsekkasin tilin saldon ja siellä olikin vähemmän rahaa mitä oletin. Ja samalla hetkellä pääsin jonosta läpi ja tarjottiin lippua. Totesin heti, että on sittenkin fiksumpaa käyttää rahat ruokaan ja laskuihin. Vapautin lipun heti ja se meni seuraavalle jonottajalle. Luovuin lipusta, joten joku onnekas, minua todennäköisempi suurempi fani sai lipun. Win-win mielestäni. Ja oma jonotus kesti vain pari minuuttia.
Tällaiset liput kannattaa muutenkin ostaa luottokortilla. Jos keikka jostain syystä peruuntuu tai tulee huijatuksi, saa rahat takaisin.
Taidanpa luovuttaa lippujen suhteen. Edes noita tonnin maksavia lippuja saa ostoskoriin.
Iso osa lipuista on varattu sekä firmoille että näille pikkujulkkiksille ja some-vaikuttajille, joille yhteistyölafkat tarjoavat ilmaislippuja näkyvyyttä vastaan. Vuoden päästä insta tulee täyttymään näiden influenssereiden keikkapäivityksistä #liputsaatu #parhaassaseurassa #mieletönshow
Olin saamassa just kenttälipun kun sivusto heitti minut ulos saatesanoilla: olet ollut liian kauan passiivinen, joten kirjaamme sinut ulos... Joo, päivitin sivua sen tunnin ajan noin sekunnin välein, todella passiivinen siis.
Niin tosiaan siinä on se maanantai. Tottakai siihen tulee lisäkeikka. Tuskin nyt mitään välipäivää pitävät.