Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Coldplay saapuu Suomeen ensi vuonna!

Vierailija
20.07.2023 |

28. heinäkuuta 2024 Olympiastadionilla. Oletko menossa? https://www.livenation.fi/artist-coldplay-8720

Kommentit (2541)

Vierailija
421/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä muuten nähtiin millainen epäonnistuminen stadionin remotti oli. Helsinkiin mahtuisi aivan hyvin 90000 katsojan stadioni. Kyllä kannatti rempata vanhaa 500 miljoonalla

Riittääkö pääkaupunkiseudulla majoitustiloja 90 000 ihmiselle kertaheitolla?

Kai pääkaupunkilaiset majoittuu kotonaan ettei ihan kaikki majotusta tartte.

Vierailija
422/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä muuten nähtiin millainen epäonnistuminen stadionin remotti oli. Helsinkiin mahtuisi aivan hyvin 90000 katsojan stadioni. Kyllä kannatti rempata vanhaa 500 miljoonalla

Mulla on Kalliossa 2 Airbnb-asuntoa :P

Paljonkohan 3 keikan majoittujilla tienaa

Hotellihuoneiden hinnat pompsahti jo päiviä sitten lähelle tuhatta euroa per yö 28.7. Itse varasin vasta tänään kun 31.7. lisäkeikka varmistui ja sain yöpymisen kävelymatkan päästä stadionilta hotelliin 108€/huone.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos stadion vetää 90 000 niin kyllä siellä on valtava määrä muutakin väkeä kuin yleisö, joka majoitusta tarvitsee: roudarit, valomiehet, henkilökunta, lehdistö jne. Ja he eivät asu pääsääntöisesti Helsingin alueella, eivät usein edes Suomessa.

Vierailija
424/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh HEMMETTI mikä show!!!

Aamulla meni pari tuntia ja mitään järkevää en saanut, korkeintaan n. 450€ per lippu sain koriin niin ei viitsi neljälle tuolla hinnalla ottaa!!!

Mutta kiitos tämän ketjun, raahauduin taas lippu.fi sivustolle. Ja nyt sain ostettua 4 X kenttäpaikat, a 244€. Et noin 1 000€ oli mun budju niin likelle meni.

Aikamoinen farssi tämä!!!!! Siis mitä jää perjantaille myyntiin???

Vierailija
425/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lippu.fi:n markkinointi- ja viestintäpäällikkö Teresa Turhanen ei voi paljastaa myytyjen lippujen määrää, mutta ennakkomyyntiin rekisteröityi noin 200000 innokasta. Tämä lienee myös syy sille, että brittiyhtyeen yksi keikka Olympiastadionilla monistui tiistain aikana kolmeksi.

Taitaa monelta jäädä lippu saamattajos 40 000 lippuja per keikka

Niin etenkin, kun moni varmasti tuo mukanaan seuralaisen tai porukan, joka ei ollut rekisteröitynyt. Jokuhan voi ostaa vaikka puolisolleen ja lapsilleen liput. Tosiasiassa voi olla siis nuo 200 tuhatta plus esim. 200 tuhatta toiveikasta avecia. (10 keikkaa?)

Paljon on varmaan kuitenkin myös sellaisia kuin me eli neljän porukasta kaikilla oli koodi ja kaikki yrittivät lippuja. Muut poistuivat jonosta kun ensimmäinen sai ostettua liput.

Vierailija
426/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, nyt aukesikin tämän bisneksen idea.

Fanien esimyyntiin laitetaan tarjolle pieni määrä lippuja, joilla houkutellaan kaikkein innokkaimmat jonottamaan. Kun fanille selviää ettei saakaan lippua, eteen läväytetään "dynamic"-lippu, joita mysteerisesti onkin tarjolla kaikille halukkaille, hinta vain on äärimmäisen korkea. Eli koko bisneksen idea oli houkutella edullisilla lipuilla ja yrittää saada ihmiset ostamaan naurettavan hintaisia "dynamic"-lippuja.

Kun vielä saadaan tunne, että lippuja ei ehkä tulevaisuudessakaan saa, jotkut haksahtavat ostamaan 400 eurolla lipun, joka perjantaina olisi myynnissä satasella.

Hyvin te vedä(tät)te!

Muuten hyvä, mutta liput menivät sekunneissa, ja jo 80 % niisät on myytynä, ja huomenna vielä uusi presale. Perjantaina saattaa jäädä nuolemaan näppejään yhtään minkään lipun suhteen, joten todellakin kannatti laittaa rahaa tänään, jos vaan oli varaa

Vierailija
427/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lippu.fi:n markkinointi- ja viestintäpäällikkö Teresa Turhanen ei voi paljastaa myytyjen lippujen määrää, mutta ennakkomyyntiin rekisteröityi noin 200000 innokasta. Tämä lienee myös syy sille, että brittiyhtyeen yksi keikka Olympiastadionilla monistui tiistain aikana kolmeksi.

Taitaa monelta jäädä lippu saamattajos 40 000 lippuja per keikka

Niin etenkin, kun moni varmasti tuo mukanaan seuralaisen tai porukan, joka ei ollut rekisteröitynyt. Jokuhan voi ostaa vaikka puolisolleen ja lapsilleen liput. Tosiasiassa voi olla siis nuo 200 tuhatta plus esim. 200 tuhatta toiveikasta avecia. (10 keikkaa?)

Paljon on varmaan kuitenkin myös sellaisia kuin me eli neljän porukasta kaikilla oli koodi ja kaikki yrittivät lippuja. Muut poistuivat jonosta kun ensimmäinen sai ostettua liput.

Joo totta, en ollut ajatellutkaan tuota kun olen tällainen yksinäinen susi aina näissä... 

- sama

Vierailija
428/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain liput E5-katsomoon. Näkeeköhän siitä hyvin?

Lohdutukseksi niille jotka ei saaneet lippua että suurin osa lipuista vielä myymättä ja peräti 3 stadionillista mahtuu joten eiköhän pe ole hyvä mahis saada liput!

Eikös se ole hyvin lähellä lavaa, joten tosi hyvä paikka! Itse sain E11 ja rivi 21, toivottavasti ei ole liian ylhäällä että näkee vielä jotakin ilman kiikareita

Vierailija
429/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hotellihuoneiden hinnat pompsahti jo päiviä sitten lähelle tuhatta euroa per yö 28.7. Itse varasin vasta tänään kun 31.7. lisäkeikka varmistui ja sain yöpymisen kävelymatkan päästä stadionilta hotelliin 108€/huone.

Mikä hotelli muka maksaa tuolloin tonnin?

Vierailija
430/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kuka osaa sanoa, miten se myynti huomenna livenationiin rekisteröityneille tapahtuu??????

1. Jos et ole rekisteröitynyt Live Nationin sivuilla vielä niin tee se nyt heti.

2. Ennakkolippujen myyntiin et tarvitse mitään koodia eikä sellaista sinulle lähetetä. Sinun pitää olla vain rekisteröityneenä sisään ennen kuin lipunmyynti alkaa.

3. Kaikki ennakkolipunmyyntiä koskeva tieto löytyy heidän verkkosivuiltaan kohdasta "kuinka ostan liput ennakkomyyntiin".

Onnea lipun hankintaan!

Vierailija
431/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksoin ihanasti just sen päälle 300€, mutta en kadu. Pe varmasti halvempia tarjolla

Sama! Olen onnellinen vararikkoinen. Misät sait paikan?

Vierailija
432/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tulossa Lahdesta, ei tosiaan ole tarve majoitukselle.

Tuntuu vähän huijaukselta nämä lippujen hintojen muutokset, mutta minkäs teet. Onko perjantaina sitten liput normaalin hintaisia?

Vierailija
433/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä hotelli muka maksaa tuolloin tonnin?

No kurkkaapa huviksesi niin aika moni, etenkin ketjuhotellit. Moni varasi huoneet jo varmuuden vuoksi ennakkoon heti kun tieto 28.7. keikasta tuli ja varaukset täyttyivät heti. En tiedä miten lisäkeikkojen myynti vaikutti hintoihin mutta fakta on se, että kymmenillä tuhansilla on jo liput ostettuina ja majoituspaikat täyttyy ja hinnat nousee kysynnän mukaan - näinhän se menee aina.

Vierailija
434/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen näyttää että lippuja on mutta ei niitä saa ostoskoriin, mistä tuo oikein johtuu. Olen päivän yrittänyt ja olen epätoivoinen. 💔

Se johtuu siitä että joku ehtii napata liput juuri ennen sinua. Hyvää tuuria ja sukkelia sormia tarvitaan nyt.

Vierailija
435/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sain liput tiistain keikalle. Ensi kesästä tuleekin jännittävä kun ensin menen katsomaan Taylor Swiftiä Tukholmaan ja sitten myöhemmin vielä Coldplay:) En ole edes käynyt aiemmin keikoilla eli aika hyvä aloitus.

Vierailija
436/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas mennyt monimutkaiseksi konserttilippujen myynnit. Katsoin jossain vaiheessa, että pe tulevat myyntiin ja pohdin että josko hankkisi. Ja nyt onkin jo suurin osa myyty jonkun toisen sivuston kautta?? Miksi ihmeessä se normaali lipunmyynti ei sitten alkanut jo tänään vaan kirjoitettiin että perjantaina? No, pitäkää tunkkinne.

Vierailija
437/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostiko kukaan täällä niitä vähän hintavampia lippuja, joissa luvattiin "hyvältä paikalta" istumapaikka. Eli mistä katsomosta/rivistä saitte? Itse E11 ja 17, mutta lava on juuri toisessa päässä stadionia, joten vähän mietin tuota "hyvältä paikalta". Automaattinen valinta ja siinä vaiheessa kun sai liput ostoskoriin, oli vain paniikki saada ne maksettua

Vierailija
438/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi on kovempi bändi Coldplay vai U2? Mietin vaan ostaisko lipun Coldplayhin?

Vierailija
439/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas mennyt monimutkaiseksi konserttilippujen myynnit. Katsoin jossain vaiheessa, että pe tulevat myyntiin ja pohdin että josko hankkisi. Ja nyt onkin jo suurin osa myyty jonkun toisen sivuston kautta?? Miksi ihmeessä se normaali lipunmyynti ei sitten alkanut jo tänään vaan kirjoitettiin että perjantaina? No, pitäkää tunkkinne.

Ennakkolippujen määrä oli tänään 40% koko stadionin kapasiteetista/keikkapäivä joten kyllä siinä riittää vielä myytävää muillekin päiville.

Vierailija
440/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostiko kukaan täällä niitä vähän hintavampia lippuja, joissa luvattiin "hyvältä paikalta" istumapaikka. Eli mistä katsomosta/rivistä saitte? Itse E11 ja 17, mutta lava on juuri toisessa päässä stadionia, joten vähän mietin tuota "hyvältä paikalta". Automaattinen valinta ja siinä vaiheessa kun sai liput ostoskoriin, oli vain paniikki saada ne maksettua

Joo mulla myös E11 rivillä 25 kubik liput.. lipussa luki että henkilö.kohtainen, tyhmä kysymys: kai nyt silti voin kaverille myydä toisen lipun jos siis yhdessä mennään konserttiin??

Toivottavasti tuolta nyt jotain näkis, sen verran suolainen hinta oli..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä