Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Coldplay saapuu Suomeen ensi vuonna!

Vierailija
20.07.2023 |

28. heinäkuuta 2024 Olympiastadionilla. Oletko menossa? https://www.livenation.fi/artist-coldplay-8720

Kommentit (2541)

Vierailija
381/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TommyS kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Coldplay todellakin näin iso Suomessa?

Tämähän on bändin ainoa keikka Pohjoismaissa/Baltiassa ensi kesänä joten kysyntää on yhtä lailla niiltä alueilta. Ja kun tullaan Suomeen asti keikalle, voi yhtä hyvin käydä katsomassa sen toisen ja kolmannenkin keikan.

Okei, tämä selittääkin paljon, kiitos! Jännä, että ovat valinneet juuri Suomen konserttipaikaksi. Olisi luullut, että logistisesti helpompi Ruotsi tai Viro olisivat vetäneet vielä enemmän porukkaa.

Tai sitten on niin, että tänne tosiaan tullaan muualta, mutta suomalaiset eivät lähde muualle.

Ehkä Suomen maine kirinnyt vähän kaikkialle ja kaikkien korviin? Tiedä häntä.

Ja täältä kyllä lähdetään maailmalle konsertteihin. Omasta tuttavapiiristä todella moni käynyt katsomassa omia suosikkejaan ties ja missä.

Vierailija
382/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ostin sellaisen "kalliimman lipun" (joku enhanced) ja sain katsomosta E5 riviltä 41, eli siis ihan yläkatsomosta. Näkeeköhän sieltä mitään, kun en ole koskaan istunut noin korkealla?

Kävin uteliaana kurkkimassa, niin kyllä niillä dynaamisilla lipuilla saisi tällä hetkellä ainakin ihan ok paikat alakatsomosta. En kyllä niin paljon raaskisi maksaa, mutta siis näyttäisi, että "paremmat paikat" eivät ole menneet. Tuleekohan ne perjantaina myyntiin, jos ei dynaamisella hinnalla kelpaa. En siis vielä heittäisi kirvestä kaivoon, jos en olisi tänään lippua saanut hankittua.

Olen sua yhtä riviä alempana ja kyselin aikaisemmin samaa, että näkeekö sieltä mitään? Järjellä ajateltuna on kyllä silti paljon lähempänä lavaa kuin moni muu katsomoalue.

Olen menossa tiistain konserttiin, entä sinä? Saadaanpahan ainakin jotkut pikkulahjat sitten ;)

Juu, tiistaina minäkin :)

Tuntuu vain hurjalta, että näkeekö sieltä korkeuksista tihrustaa. Mutta onhan se toki lohkona niin lähellä lavaa, että kaipa se kompensoi. Olisi ollut silti ihana, jos paikan olisi voinut jotenkin itse valita. Mutta ei siinä uskaltanut alkaa enää säätämään, kun vihdoin jotakin koriinsa sai. Ja joka tapauksessa, lippu kun on, niin hyvältähän se tuntuu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole ikinä ymmärtänyt miksi aikuinen ihminen haluaa mennä keikalle. Samat biisit saa parempilaatuisena kuunneltua Spotifysta. Mitä siitä saa että näkee livenä? Teinifanituksen ymmärrän, mutta että aikuiset ihmiset. Maksetaan ensin itsensä kipeäksi, sitten ahtaudutaan jonnekin olympiastadionille, maksetaan kymppi kaljasta ja kuunnellaan äänenlaadultaan aina suhteellisen heikko suoritus. Lavashow? No sen näkee youtubesta. Ei ole mitään järkisyytä mennä yhdellekään keikalle, kun sitä edes hieman miettii.

Se on ELÄMYS. Ei sitä jostain YouTubesta saa. Ymmärtäisit jos olisit joskus ollut isoa keikkaspektaakkelia katsomassa.

Vierailija
384/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TommyS kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on bändin ainoa keikka Pohjoismaissa/Baltiassa ensi kesänä joten kysyntää on yhtä lailla niiltä alueilta. Ja kun tullaan Suomeen asti keikalle, voi yhtä hyvin käydä katsomassa sen toisen ja kolmannenkin keikan.

Okei, tämä selittääkin paljon, kiitos! Jännä, että ovat valinneet juuri Suomen konserttipaikaksi. Olisi luullut, että logistisesti helpompi Ruotsi tai Viro olisivat vetäneet vielä enemmän porukkaa.

Tai sitten on niin, että tänne tosiaan tullaan muualta, mutta suomalaiset eivät lähde muualle.

Ehkä Suomen maine kirinnyt vähän kaikkialle ja kaikkien korviin? Tiedä häntä.

Ja täältä kyllä lähdetään maailmalle konsertteihin. Omasta tuttavapiiristä todella moni käynyt katsomassa omia suosikkejaan ties ja missä.

Tiedän, että täältä lähdetää. Olen itsekin lähtenyt useasti. En vain ajatellut Coldplaylla olevan Suomessa niin intohimoista fanipohjaa, että lähtijöitä löytyisi kovin paljoa.

Vierailija
385/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsikö kukaan virtuaalijonon kautta lippuja ostamaan? Vai onko ihan turha ilmoitus kun sitten kuitenkin kehoitetaan katsomaan muita lippuja?

Vierailija
386/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lippu.fi:n markkinointi- ja viestintäpäällikkö Teresa Turhanen ei voi paljastaa myytyjen lippujen määrää, mutta ennakkomyyntiin rekisteröityi noin 200000 innokasta. Tämä lienee myös syy sille, että brittiyhtyeen yksi keikka Olympiastadionilla monistui tiistain aikana kolmeksi.

Taitaa monelta jäädä lippu saamattajos 40 000 lippuja per keikka

Vierailija
387/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain E12, rivi 23 paikat. Kone arpoi nuo ja ihan tyytyväinen olen....

Vierailija
388/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen näyttää että lippuja on mutta ei niitä saa ostoskoriin, mistä tuo oikein johtuu. Olen päivän yrittänyt ja olen epätoivoinen. 💔

Vierailija
389/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lippu.fi:n markkinointi- ja viestintäpäällikkö Teresa Turhanen ei voi paljastaa myytyjen lippujen määrää, mutta ennakkomyyntiin rekisteröityi noin 200000 innokasta. Tämä lienee myös syy sille, että brittiyhtyeen yksi keikka Olympiastadionilla monistui tiistain aikana kolmeksi.

Taitaa monelta jäädä lippu saamattajos 40 000 lippuja per keikka

Niin etenkin, kun moni varmasti tuo mukanaan seuralaisen tai porukan, joka ei ollut rekisteröitynyt. Jokuhan voi ostaa vaikka puolisolleen ja lapsilleen liput. Tosiasiassa voi olla siis nuo 200 tuhatta plus esim. 200 tuhatta toiveikasta avecia. (10 keikkaa?)

Vierailija
390/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsikö kukaan virtuaalijonon kautta lippuja ostamaan? Vai onko ihan turha ilmoitus kun sitten kuitenkin kehoitetaan katsomaan muita lippuja?

Pääsin 40 min. jonon jälkeen, oli tosin loppuunmyyty, ja itse piti tajuta, että päiviä oli lisätty. Lisäpäivistä sitten sai lipun.

Vierailija
391/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen näyttää että lippuja on mutta ei niitä saa ostoskoriin, mistä tuo oikein johtuu. Olen päivän yrittänyt ja olen epätoivoinen. 💔

Siellä on vain niitä dynaamisia lippuja. Ne löytää, kun menee linkin kautta muttei syötä pre sale -koodia. Koodilla niitä ei saa ostettua.

Vierailija
392/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä on vain niitä dynaamisia lippuja. Ne löytää, kun menee linkin kautta muttei syötä pre sale -koodia. Koodilla niitä ei saa ostettua.

Näyttää muitakin lippuja välillä kun päivittää tuota sivua, mutta niitä ei tosiaan saa ostoskoriin. Herjaa jostain virtuaalijonosta ja lippuja ei saatavilla blaa blaa.. 😞

Vierailija
393/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttääkö Lippu.fi omat sivut teille ketkä lipun saitte että lipun tila on "käsittelyssä"?

Vierailija
394/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chris laulaa niin tunteella. Se on parasta

Vierailija
395/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä te katsotte noita lippuja? Olin lippu.fissä ja live nationin sivuilla, mut ei siellä mitään lipunmyyntiä tai katsomon varaustilannetta ole?

Vierailija
396/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TommyS kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soittivat tänä kesänä muistaakseni Göteborgissa ja Kööpenhaminassa, jolloin taas mm Suomesta lähdettiin keikoille siihen suuntaan. Tämä on ihan vakiintunut toimintatapa suurimpien bändien kohdalla nykyään, eli jos tiedossa että kiertue kestää useamman vuoden ja osion, ollaan yhtenä vuonna paikassa X ja toisena vuotena paikassa Y ja ylläpidetään näin kysyntää.

Vierailija
397/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä te katsotte noita lippuja? Olin lippu.fissä ja live nationin sivuilla, mut ei siellä mitään lipunmyyntiä tai katsomon varaustilannetta ole?

Sinne pääsee, jos on saanut sen presalesähköpostin kautta linkin. Onko sulla sellainen sähköposti?

Vierailija
398/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

80% lipuista on myyty, toivottavasti tulisi vielä neljäs konsertti.

Ennakkolippuja myytiin joka keikkapäivälle 40% kapasiteetista tänään.

Vierailija
399/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä muuten nähtiin millainen epäonnistuminen stadionin remotti oli. Helsinkiin mahtuisi aivan hyvin 90000 katsojan stadioni. Kyllä kannatti rempata vanhaa 500 miljoonalla

Vierailija
400/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttääkö Lippu.fi omat sivut teille ketkä lipun saitte että lipun tila on "käsittelyssä"?

Näyttää mutta vahvistus lipuista ja paikkatiedot jne tuli heti. Siellä lukee kyllä että liput on näkyvillä omilla sivuilla elokuun aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi