Coldplay saapuu Suomeen ensi vuonna!
28. heinäkuuta 2024 Olympiastadionilla. Oletko menossa? https://www.livenation.fi/artist-coldplay-8720
Kommentit (2541)
Vierailija kirjoitti:
Pääsikö kukaan virtuaalijonon kautta lippuja ostamaan? Vai onko ihan turha ilmoitus kun sitten kuitenkin kehoitetaan katsomaan muita lippuja?
Ei se vie mihinkään. Minä valitsin jo alussa vain yhden keikkapäivän jolle halusin, eli 31.7. ja päivitin sivua ihan jatkuvalla syötöllä. Pitää olla vain äärimmäisen nopea liikkeissään kun lippuja vapautuu. Ostin omani kolmen aikoihin ja päivitin sivua puolisen tuntia kunnes tärppäsi. En jonottanut, vain päivitin sivua tauotta.
Vierailija kirjoitti:
Pääsikö kukaan virtuaalijonon kautta lippuja ostamaan? Vai onko ihan turha ilmoitus kun sitten kuitenkin kehoitetaan katsomaan muita lippuja?
Siis mulle aina ehdotti, että palaa takaisin tapahtumasivulle.
Menin, syötin koodin copy pastella uudestaan, taas klikkasin kaipaamaani lippua, taas jouduin virtuaalijonoon...
Tätä rumbaa noin 45 min ja lopulta lipunvalinta eteni maksuun ja sain lipun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen näyttää että lippuja on mutta ei niitä saa ostoskoriin, mistä tuo oikein johtuu. Olen päivän yrittänyt ja olen epätoivoinen. 💔
Mistä te katsotte noita lippuja? Olin lippu.fissä ja live nationin sivuilla, mut ei siellä mitään lipunmyyntiä tai katsomon varaustilannetta ole?
Rekisteröidyin ennakkoon sivulla coldplay.com ja sain linkin presaleen.
Mutta kuka osaa sanoa, miten se myynti huomenna livenationiin rekisteröityneille tapahtuu??????
Kukahan haluais vaihtaa lippuja päittäin? Mulla on lippu lohkoon D 4 rivi, mutta mies sai lipun lohkoon E5 muistaakseni, haluttaisi istua ensimmäisellä yhteisellä keikalla vierekkäin?
Missäköhän noita lippuja pystyis keskenään vaihtamaan? Epäilen kyllä ettei kukaan 4 rivistä halua siirtyä piippuhyllylle 😯
Vierailija kirjoitti:
Tässä muuten nähtiin millainen epäonnistuminen stadionin remotti oli. Helsinkiin mahtuisi aivan hyvin 90000 katsojan stadioni. Kyllä kannatti rempata vanhaa 500 miljoonalla
Riittääkö pääkaupunkiseudulla majoitustiloja 90 000 ihmiselle kertaheitolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen näyttää että lippuja on mutta ei niitä saa ostoskoriin, mistä tuo oikein johtuu. Olen päivän yrittänyt ja olen epätoivoinen. 💔
Mistä te katsotte noita lippuja? Olin lippu.fissä ja live nationin sivuilla, mut ei siellä mitään lipunmyyntiä tai katsomon varaustilannetta ole?
Rekisteröidyin ennakolta tuolla sivuilla mutta en saanut mitään koodia. Eikä ole roskapostissakaan, vaikka joku sitä tarjosi ratkaisuksi.
Ihme touhua.
Ja kyllä, olen käynyt eri puolilla Eurooppaa katsomassa mm. Bruce, U2, Bon Jovi, Paul McCartney, Elton John jne. Ja liput saanut ostettua aina ilman mitään tällaista sekoilua. Eipä se kai artistin vika ole.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kuka osaa sanoa, miten se myynti huomenna livenationiin rekisteröityneille tapahtuu??????
Hyvä kysymys, osaako joku kertoa kun kaikilla omat käytännöt 😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mulle aina ehdotti, että palaa takaisin tapahtumasivulle.
Menin, syötin koodin copy pastella uudestaan, taas klikkasin kaipaamaani lippua, taas jouduin virtuaalijonoon...
Tätä rumbaa noin 45 min ja lopulta lipunvalinta eteni maksuun ja sain lipun.
Hyvä että onnistuit saamaan lipun. 🙂 Minä en palannut mihinkään alkuun vaan päivitin jatkuvasti verkkoselainta jossa jo olin sisällä.
Tää on se bändi jota miehet kuuntelee aamulla runkatessaan itku kurkussa exäänsä miettien.
Vierailija kirjoitti:
Mene Live Nationin virallisille sivuille, rekisteröidy ja valmistaudu huomenna lipunhankintaan. Ihan suomenkieliset, selkeät sivut on.
Vierailija kirjoitti:
Kukahan haluais vaihtaa lippuja päittäin? Mulla on lippu lohkoon D 4 rivi, mutta mies sai lipun lohkoon E5 muistaakseni, haluttaisi istua ensimmäisellä yhteisellä keikalla vierekkäin?
Missäköhän noita lippuja pystyis keskenään vaihtamaan? Epäilen kyllä ettei kukaan 4 rivistä halua siirtyä piippuhyllylle 😯
Näille taitaa olla olemassa jokin virallinen paikka, jossa lippuja voi myydä tai vaihtaa. Joku provisio menee siitä kauppahinnasta järjestäjälle (onko se sitten lippu.fi en tiedä). Toki, sitten tarkoittaa, että sun miehen vieressä pitäisi istua joku yksin lipun hankkinut. Koska lähteekö kukaan vaihtamaan pois oman porukan luota, paitsi jos haluaa tosiaan sen paremman lipun.
Minä myös pienessä paniikissa ja kerrankos sitä-ajattelulla sain klousattua nämä reilu 260€ liput itselleni ja miehelleni. Aloin nyt jälkikäteen miettimään, kun ehdoissa todetaan näin:
Enhanced Experiences -paketeilla ei ole palautusoikeutta eikä niitä voi siirtää toiselle. Tapahtuman peruuntuessa normaalit peruutusehdot pätevät. Enhanced Experiences -paketit ovat nimettyjä ja henkilökohtaisia, eikä niitä voi siirtää toiselle missään tilanteessa. Pakettiin sisältyvät tavarat jaetaan ostajille tapahtumapaikalla.
Kai nyt voin omasta puhelimestani näyttää myös mieheni lipun? Kai tuo lähinnä tarkoittaa sitä, etten myy tätä lippua toiselle henkilölle? Mietin, kun paketit ovat nimettyjä.. Miksi muuten pystyisin ostamaan näitä useamman kuin yhden (?)
Jälkipohdintoja ompahan liput! Vaikka kalliiksi tulikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä muuten nähtiin millainen epäonnistuminen stadionin remotti oli. Helsinkiin mahtuisi aivan hyvin 90000 katsojan stadioni. Kyllä kannatti rempata vanhaa 500 miljoonalla
Riittääkö pääkaupunkiseudulla majoitustiloja 90 000 ihmiselle kertaheitolla?
Mulla on Kalliossa 2 Airbnb-asuntoa :P
Paljonkohan 3 keikan majoittujilla tienaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene Live Nationin virallisille sivuille, rekisteröidy ja valmistaudu huomenna lipunhankintaan. Ihan suomenkieliset, selkeät sivut on.
Mä oon jo kirjautuneena siellä, mutta ei ole mitään infoa, olenko joku, jolla on oikeus ostaa ja missä, miten?
Päivittämällä kyseistä Coldplayn lippujen myyntisivua aamullako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lippu.fi:n markkinointi- ja viestintäpäällikkö Teresa Turhanen ei voi paljastaa myytyjen lippujen määrää, mutta ennakkomyyntiin rekisteröityi noin 200000 innokasta. Tämä lienee myös syy sille, että brittiyhtyeen yksi keikka Olympiastadionilla monistui tiistain aikana kolmeksi.
Taitaa monelta jäädä lippu saamattajos 40 000 lippuja per keikkaNiin etenkin, kun moni varmasti tuo mukanaan seuralaisen tai porukan, joka ei ollut rekisteröitynyt. Jokuhan voi ostaa vaikka puolisolleen ja lapsilleen liput. Tosiasiassa voi olla siis nuo 200 tuhatta plus esim. 200 tuhatta toiveikasta avecia. (10 keikkaa?)
Presale koodin saaminen ei ole tae että lippuja onnistuu ostamaan. Ja ennakkokoodin saaneilla oli mahdollisuus ostaa max 4 lippua kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rekisteröidyin ennakolta tuolla sivuilla mutta en saanut mitään koodia. Eikä ole roskapostissakaan, vaikka joku sitä tarjosi ratkaisuksi.
Ihme touhua.
Ja kyllä, olen käynyt eri puolilla Eurooppaa katsomassa mm. Bruce, U2, Bon Jovi, Paul McCartney, Elton John jne. Ja liput saanut ostettua aina ilman mitään tällaista sekoilua. Eipä se kai artistin vika ole.
Mä olin niin onnellinen kun sain sellaisen koodin. Vaikka en ole edes mikään hc-fani, enkä käynyt aikoihin keikoilla. Coldplayta tuli kuunneltua jonkin verran 5-6 vuotta sitten. Mutta oon nyt uudelleen jotenkin live-musiikin pauloissa kiitos Käärijän & Bojanin, niin kyllähän sitä piti sitten tännekin päästä. Odotan kieli pitkällä erityisesti tätä:
Fanit kirjoitti:
Minä myös pienessä paniikissa ja kerrankos sitä-ajattelulla sain klousattua nämä reilu 260€ liput itselleni ja miehelleni. Aloin nyt jälkikäteen miettimään, kun ehdoissa todetaan näin:
Enhanced Experiences -paketeilla ei ole palautusoikeutta eikä niitä voi siirtää toiselle. Tapahtuman peruuntuessa normaalit peruutusehdot pätevät. Enhanced Experiences -paketit ovat nimettyjä ja henkilökohtaisia, eikä niitä voi siirtää toiselle missään tilanteessa. Pakettiin sisältyvät tavarat jaetaan ostajille tapahtumapaikalla.
Kai nyt voin omasta puhelimestani näyttää myös mieheni lipun? Kai tuo lähinnä tarkoittaa sitä, etten myy tätä lippua toiselle henkilölle? Mietin, kun paketit ovat nimettyjä.. Miksi muuten pystyisin ostamaan näitä useamman kuin yhden (?)
Jälkipohdintoja ompahan liput! Vaikka kalliiksi tulikin.
Ei siinä olisi mitään järkeä, että vain sinä pääsisit kun lippuja sai kuitenkin ostaa useamman. Käsitin sen niin, että lipun ostajan tulee olla mukana, jotta liput pätevät.
Itse otin tuohon lipputyyppiin sen lipputurvan, ja jäin taas miettimään sitä, että päteeköhän se turva kun lipun ehdoissa sanotaan, ettei niitä voi missään tilanteessa perua. Kuitenkin on vaikea sanoa, missä sitä vuoden päästä mennään, niin siksi otin. En kyllä löytänyt sen vakuutuksen ehdoista mainintaa, ettei se pätisi. Ja miksi ihmeessä sitä myytäisiin tuolle lipputyypille mikäli se ei olisi voimassa?
Mutta sitten aloin miettiä, että mitä tapahtuu jos en itse pääsisi, niin olisiko minun pakko perua myös miehen lippu. Kun hommasin nämä liput meille, mutta hänen synttärilahjaksi. Ja koska kyseessä on yllätys, niin toki oli pakko minun ne ostaa, jolloin ne ovat nimelläni.
Ihanaa, että on aikaa hermoilla VUOSI näitä asioita :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnistuiko kukaan saamaan 160 e hinnalla niitä parhaita alakatsomon paikkoja lähellä lavaa? Alkaa vaikuttaa siltä että ne kaikki on laitettu dynaamiseen hintaan tai säästetty VIP paketteihin. Kunnon huijausta :D
Mulla on tuon hintaluokan lippu ihan siellä kaarteen reunassa, mutta suoralla osalla. Rivillä 12.
Eli ei todellakaan se paras paikka.
Ollaankohan samassa katsomossa? A1?
Noup, vastapäätä vissiin. Taisi olla F jotain.
Samaa mieltä Hesarin kanssa
-Kaikki meni suunnilleen juuri kuten saattoi etukäteen arvioida: tarjolla oli pari tuntia holtitonta sekoilua.
Tiistaina tilannetta seuratessa tuntui siltä, ettei tätä edes haluttu välttää. Ennakkolippujen myynnistä kehkeytyneessä farssissa ei ollut kyse maksavien asiakkaiden palvelemisesta parhaalla tavalla.
https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000009741455.html