Coldplay saapuu Suomeen ensi vuonna!
28. heinäkuuta 2024 Olympiastadionilla. Oletko menossa? https://www.livenation.fi/artist-coldplay-8720
Kommentit (2541)
Vierailija kirjoitti:
Moni valittelee sitä, että osti liput väärälle päivälle. Konserttiin on kuitenkin vielä vuosi (!) aikaa. Miten niin moni tietää jo nyt, ettei joku päivä sovikaan? Onko heillä jo vuoden päähän kalenteri lyöty lukkoon? Eikö sille päivälle ehdi vielä hyvissä ajoin pyytää esim. lomapäivää töistä?
Itsellä tiedossa kotipaikkakunnalla tärkeä tapahtuma tuona viikonloppuna lauantaina niin en edes yrittänyt saada lippuja koska ei kestäisi kunto lähteä sunnuntaina ajamaan satojen kilsojen päähän. :D Nyt yritän saada lipun keskiviikolle joka sopisi mulle parhaiten.
Monet hotellit avaavat varaukset vuotta ennen, joten hotellin voi vallan hyvin vielä saada inhimilliseen hintaan.
Millä tavalla lippu.pass toimii, voiko kaverin lipun välittää hänelle jotenkin vai tarvitseeko todellakin tulla samaan aikaan lipuntarkistukseen?
Tuleekohan fansale mahdollisuutta, ainakaan ei vielä näkynyt Myy fansale- painiketta?
Take kirjoitti:
Millä tavalla lippu.pass toimii, voiko kaverin lipun välittää hänelle jotenkin vai tarvitseeko todellakin tulla samaan aikaan lipuntarkistukseen?
Tuleekohan fansale mahdollisuutta, ainakaan ei vielä näkynyt Myy fansale- painiketta?
Ihme on jos ei tule, meinaan varmasti moni haluaa myydä. Nyt on ollut niin kova paniikki päällä, että moni on saattanut ostaa mitä on vain saanut. Mutta kun kesäsuunnitelmat ja keikkasuunnitelmat alkavat selvitä, voikin tulla tarve myydä omat pois. FanSale palvelisi myös meitä Coldplaysta pitäviä, joilla ei nyt ollut onni myötä tässä rynnistyksessä. Itse voisin ainakin Coldplayta yli 20 vuotta kuunnelleena maksaa ylimääräistä saadakseni lipun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Permanto 109€. Sivujen ja kaarteiden alakatsomot 140-160€, yläosat 90-120€.
Kiitos! 🌹
Kiitit vääristä tiedoista. Myös sivujen piippuhyllypaikat aivan ylös asti oli 139.5 e
89,50 oli mun liput per kpl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostiko kukaan täällä niitä vähän hintavampia lippuja, joissa luvattiin "hyvältä paikalta" istumapaikka. Eli mistä katsomosta/rivistä saitte? Itse E11 ja 17, mutta lava on juuri toisessa päässä stadionia, joten vähän mietin tuota "hyvältä paikalta". Automaattinen valinta ja siinä vaiheessa kun sai liput ostoskoriin, oli vain paniikki saada ne maksettua
Joo mulla myös E11 rivillä 25 kubik liput.. lipussa luki että henkilö.kohtainen, tyhmä kysymys: kai nyt silti voin kaverille myydä toisen lipun jos siis yhdessä mennään konserttiin??
Toivottavasti tuolta nyt jotain näkis, sen verran suolainen hinta oli..
On kyllä outoa, kun tosiaan se 266 euron lippu, jossa luki vain, että siihen kuuluu "istumapaikka" ei mikään "hyvä istumapaikka" laittoi meidät E5 yläriveille. Tulee mieleen siis, että systeemi ajattelee, että ylärivit on automaattisesti huonommat paikat vaikka olisivat lähempänä lavaa, verrattuna alakatsomon paikkoihin hieman kauempana lavasta. Toki ehkä näin onkin. Vaikea sanoa, ennen kuin vasta paikan päällä, mitä näkyy mihinkin, esim. onko se lava kuinka pitkälle kenttää.
Tytär 19v. sanoi, että ihan sama mitkä paikat saadaan kunhan saadaan liput.
Vierailija kirjoitti:
Kukahan haluais vaihtaa lippuja päittäin? Mulla on lippu lohkoon D 4 rivi, mutta mies sai lipun lohkoon E5 muistaakseni, haluttaisi istua ensimmäisellä yhteisellä keikalla vierekkäin?
Missäköhän noita lippuja pystyis keskenään vaihtamaan? Epäilen kyllä ettei kukaan 4 rivistä halua siirtyä piippuhyllylle 😯
Minulla olisi 31.7 kaksi vierekkäistä paikkaa E11 katsomossa. Liput on Kubik Experience liput, joten minun pitäisi olla samana päivänä keikalla ja käydä lunastamassa ne, mutta luulisin, että te pääsisitte niillä kuitenkin sisälle 🤔
Vierailija kirjoitti:
Ihana asenne sun tyttärellä <3
- paikoista tässäkin keskustelussa vinkunut
Vierailija kirjoitti:
Take kirjoitti:
Ihme on jos ei tule, meinaan varmasti moni haluaa myydä. Nyt on ollut niin kova paniikki päällä, että moni on saattanut ostaa mitä on vain saanut. Mutta kun kesäsuunnitelmat ja keikkasuunnitelmat alkavat selvitä, voikin tulla tarve myydä omat pois. FanSale palvelisi myös meitä Coldplaysta pitäviä, joilla ei nyt ollut onni myötä tässä rynnistyksessä. Itse voisin ainakin Coldplayta yli 20 vuotta kuunnelleena maksaa ylimääräistä saadakseni lipun.
Miten sä myyt liput eteenpäin kun ne pitää näyttää portilla oman lippu.fi sovelluksen kautta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tytär ei ole edes mikään suuri Coldplayn fani, mutta haluaa silti nähdä livenä ja päästä ensimmäiselle stadionkeikalleen. No jää nähtäväksi, että saanko meille lippuja lainkaan.
Tietääkö joku onko mahdollista tietää tarkemmin saako ostettua kahta vierekkäistä paikkaa katsomoon? Yrityksessä siis huomenna saada ostettua mutta saas nähdä.. pitää miettiä yrittääkö sitten vaan suoraan permannolle miehen kanssa jos vaihtoehtona on että istumapaikat arvotaan minne vaan päin lohkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tytär ei ole edes mikään suuri Coldplayn fani, mutta haluaa silti nähdä livenä ja päästä ensimmäiselle stadionkeikalleen. No jää nähtäväksi, että saanko meille lippuja lainkaan.
Toivotaan, että saatte liput!
Millainen paikka on f9? Teini järjesti itselleen ja mulle liput sinne.
Itse sain yhden vajaan 90e lipun vielä myöhään illalla.
Lisää huutoa ja haloota on tulossa perjantaina, kun virallinen lipunmyynti alkaa, eikä olekaan mitään myytävää
Vierailija kirjoitti:
Lisää huutoa ja haloota on tulossa perjantaina, kun virallinen lipunmyynti alkaa, eikä olekaan mitään myytävää
No onhan tää aika pasha systeemi.
Kun virallinen myynti alkaa, on keikat jo käytännössä myyty. Paitsi jos tulee se neljäs.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku onko mahdollista tietää tarkemmin saako ostettua kahta vierekkäistä paikkaa katsomoon? Yrityksessä siis huomenna saada ostettua mutta saas nähdä.. pitää miettiä yrittääkö sitten vaan suoraan permannolle miehen kanssa jos vaihtoehtona on että istumapaikat arvotaan minne vaan päin lohkoa.
Muakin kiinnostais. Jos saan kaksi paikkaa ostettua niin nekö voi sitten olla ihan eri puolilla? Ajattelin 15-vuotiaan tyttären kanssa tuonne yrittää, niin tuo ei kyllä käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muakin kiinnostais. Jos saan kaksi paikkaa ostettua niin nekö voi sitten olla ihan eri puolilla? Ajattelin 15-vuotiaan tyttären kanssa tuonne yrittää, niin tuo ei kyllä käy.
Kyllä ne ainakin itselleni vierekkäisille paikoille tuli.
Itse katsoisin sen Live Nationin ennakkomyynnin ehkä. Mutta jos raha polttelee taskussa, niin parempi pyy pivossa kuin...