Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Coldplay saapuu Suomeen ensi vuonna!

Vierailija
20.07.2023 |

28. heinäkuuta 2024 Olympiastadionilla. Oletko menossa? https://www.livenation.fi/artist-coldplay-8720

Kommentit (2541)

Vierailija
221/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, tämän ansiosta huomasin lisäkeikan ja sain sille lipun!

Vierailija
222/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

30.7. Keikalle 4 lippua permannolle plakkarissa. Jei!

Ja ihan tavalliset 109,50€ liput sain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mulla oli Macbook pro ja iphone jonottamassa. iphone meni ainakin 5 minuttia nopeammin itse ostosivulle 🤯

Sain lipun, mutta en ole tyytyväinen paikkaan, F2-katsomo. Mietin, että eikö koodi anna ostaa enää toista lippua, koska mulla oli kenttälippukin jo maksettuna, mutta maksu meni pitkäksi ja osto ilmeisesti hylkääntyi. Ja siis olisin myynyt ostamaani hintaan turhan lipun kyllä. 

Vierailija
224/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klikkasin 28. päivän keikkaa uudestaan ja nyt olen uudestaan jonossa. Aikovatkohan istuttaa uudet 40 minuuttia jonossa tyhjän vuoksi...

Vierailija
225/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, siis 3 keikkaa tulee Suomeen!!! 😵

Vierailija
226/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista. Olin jonosta sisällä kummankin lisäkeikan tuloaikaan, eikä kertaakaan mitään mahista lippuihin. Ihmettelen vaan, kuka niitä sai, kun heti ilmestyttyä kaikki tyhjät, sit taas saatavilla, sit taas tyhjää. Ja jo "ei enää saatavilla" -keikatkin tulivat taas saataville mutta kun klikkaa, niin ei olekaan. Ihan hakuammuntaa. 1h 15min meni nonstop jonottaen, paikalla ollen ja päivitellen sisällä verkkokaupassakin ja silti ei onnannut.

Vierailija
227/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeekö kukaan 30.-31.7. keikoille mitään normaalihintaisia lippuja??? Mulle tulee vain jotain "dynaamisesti hinnoiteltuja" 339€:n lippuja. 

Vierailija
228/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni saanut lipun?

Kyllä: peukku ylös

Ei: Peukku alas

Vierailija
229/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen tämä Lippu.fi:n "jono".

Itse pääsin n. 8:56 sivulle, joka ilmoitti jonotuksen alkavan klo 8:59 (jonoon jonotussivu). Jonoon siirryin automaattisesti klo 8:59. 30 minuutin jonotuksen jälkeen pääsin vasta syöttämään presale koodia, nähdäkseni, että liput on jo loppu.

Täällä kommentteja lukiessa, muodostuu kuva, että "jono" ei oikeasti toiminutkaan systemaattisesti, vaan myöhemmin tulleet ovat saattaneet päästä ostosivulle nopeammin.

Siltä näyttää. Ystäväni oli jono jonossa paljon ennen minua, mutta vain minä pääsin ostamaan lippuja, kun liityin jono jonoon noin paria minuuttia ennen varsinaisen jonon aukeamista.

Ainakaan jono ei synny suoraan jonottamaan menemällä, sillä Rammsteinin keikalle pistimme kaksi tietokonetta jonottamaan ja toinen pääsi läpi muutamassa minuutissa, toinen ei ollenkaan. Noh, saatiin silti ne liput. Nähtävästi toimiva strategia on kerätä läjä kännyköitä ja pistää kaikki jonottamaan yhtä aikaa.

Vierailija
230/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes, saatiin 4 lippua!!! Koko perhe menossa🤩 Ei tuossa kyllä mitään logiikkaa tuntunut olevan, tuurilla meni ennemminkin. Pari kaveria sai myös liput, mutta useampi ei saanut. Kaikki oltiin linjoilla jo hyvissä ajoin.

Vierailija
231/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään mieltä ostaa yksi lippu ja mennä yksin sinne fanittamaan? Siis kun tarjolla olis tuollainen 260e maksava lippu mut en tiedä haluanko mennä yksin :'(

Vierailija
232/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ultimate Spheres Experience

Ultimate Spheres Experience

Ultimate Spheres Experience, Artist presale

995,00 "

Ja toisena vaihtoehtona Kaotica lounge, hinta vaatimattomat 500 euroa, johon kuuluu cocktailpala, mutta juomat joutuukin jo maksamaan itse!

Alkaa nyt jo menemään maku koko tähän touhuun.

Vierailija
233/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mitään mieltä ostaa yksi lippu ja mennä yksin sinne fanittamaan? Siis kun tarjolla olis tuollainen 260e maksava lippu mut en tiedä haluanko mennä yksin :'(

oon ollut monilla keikoilla yksin, voi olla parempikin kokemus ku seurassa!

Vierailija
234/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten käytännössä toimii, jos yrittää monella laitteella saada lippuja??? Missä vaiheessa on "varmuus" että liput saa, jolloin voisi toisilla laitteilla lopettaa yrittämisen?

Vierailija
235/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko samalla koodilla jonottaa/yrittää eri laitteilla?

Vierailija
236/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin itse haluamassa tuota lippua, niin tässä vaiheessa jättäisin kokonaan ostamatta. Ihan älytön tuo ostosysteemi ja koodit ja presalet, ja varsinkin kun lisäpäivät julkaistiin samantien.  Miksi niitä ei voi laittaa kerralla myyntiin kaikkia reilusti. Nyt monella on paniikissa ostettuja lippuna päivälle, joka ei kuitenkaan oikein käy itselle. 

Vierailija
237/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

toisaalta perjantaina tulee kai näille kaikille keikoille loput liput myyntiin joten siellä voi olla halvempia vaihtoehtoja

Vierailija
238/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin just tuollaisen ja yksin olen menossa.

Vierailija
239/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka sain lipun niin kyllä jäi jotenkin paha maku suuhun.

1. Jonon jonoon pääsi jo ennen yhdeksää.

2. Lisäkeikkoihin oli täysi valmius ja niihin liput vaan ilmestyi myyntiin yhtäkkiä. Miksi ei vaan suoraan myyty kaikkia kolmea? Ihmeellistä pelleilyä ja hypen nostamista.

3. Puhelimella jonottaessa en ikinä päässyt läpi. Läppärillä tuli ekasta jonosta time out(!),mutta kuitenkin sillä sain ekalle lisäkeikalle lipun jotenkin jota en oikein itsekään osaa selittää. Valitsin saman lipun monta kertaa ja lopulta sen sain ostettua.

4. Ostin 160e lipun joka on melkein takakaarteessa eli aika huono paikka ja kallein lipputyyppi, mutta eihän tuossa mitään voi valita, se on otettava mitä saa.

Vierailija
240/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käyn aina keikoilla yksin, kyllä sieltä juttuseuraa löytyy ennen keikkaa ja musiikin soidessa ei kuitenkaan voi jutella kenenkään kanssa. Sinne vaan! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme