Coldplay saapuu Suomeen ensi vuonna!
28. heinäkuuta 2024 Olympiastadionilla. Oletko menossa? https://www.livenation.fi/artist-coldplay-8720
Kommentit (2541)
Olin kännykällä jonossa ja olen jo neljä kertaa ikäänkuin "päässyt ostamaan lippuja", lippuja näyttää olevan useammassakin kategoriassa, mutta kun yritän maksaa, lippuja ei olekaan enää saatavilla. Sitten on yhtäkkiä saatavilla "dynaamisia lippuja" ja kun epätoivoissani maksaisin vaikka sen 390€ ja rapiat, en pääse ostamaan sellaistakaan!! Liput ilmaantuvat ikäänkuin klikattavaksi (saatavana), mutta kun niitä yrittää ostaa, ei niitä yhtäkkiä enää olekaan. Kerran jo aloitin kokonaan alusta, olen vaihtanut keikkoja ja tulos on aina sama. Nyt kahdella laitteella (IPhone ja Mac) jonoissa taas, ostaminen ei edelleenkään onnistu.
Muistakaa sitten keikalle menijät kunnon korvatulpat! Itse sain pysyvän kuulovamman ja tinnituksen 30 minuutin melualtistuksesta baarissa, eli en edes mistään keikalta. Melkein pilasi elämäni, nyt 7 vuoden jälkeen olen vähän tottunut. Ei todellakaan sen arvoista. Monet suojaa lapsiensa kuuloa mutta omasta ei välitetä - älkää olko niin hölmöjä!
Mulle tuli muuten tämmönen meili toissapäivänä:
COLDPLAY: MY LIVE NATION -PRESALE KÄYNNISTYY KESKIVIIKKONA
Älä missaa mahdollisuutta nähdä Coldplay livenä! Ennakkomyynti My Live Nation -jäsenille on käynnissä ke 26.7.2023 klo 9 - to 27.7.2023 klo 22. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy osoitteessa: livenation.fi/register.
En tiedä yhtään miten toimii enkä ole rekisteröitynyt koska sain lipun nyt, mutta tiedoksi.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa sitten keikalle menijät kunnon korvatulpat! Itse sain pysyvän kuulovamman ja tinnituksen 30 minuutin melualtistuksesta baarissa, eli en edes mistään keikalta. Melkein pilasi elämäni, nyt 7 vuoden jälkeen olen vähän tottunut. Ei todellakaan sen arvoista. Monet suojaa lapsiensa kuuloa mutta omasta ei välitetä - älkää olko niin hölmöjä!
Mä käytän peltoreita. Mulla on kuulon alenema ja paha tinnitus, mutta käyn silti keikoilla. Käytän korvatulppia leffateattereissa ja klasarikeikoilla. Festareilla en enää käy, koska siellä ääntä on joka paikassa liikaa koko ajan.
Elämä on tylsää jos ei uskalla elää!
Voisko joku ystävällinen laittaa linkin jota kautta pääsee siihen presaleen? Voisin vielä katsoa onko lippuja. Sähköposti kaatui enkä saa linkkiä sieltä, vaikka koodi löytyy....
Vierailija kirjoitti:
Lippu.fi:ssä näkyvillä nyt kolmas keikka 31.7.
Miksi eivät julkistaneet suoraan että 3 keikkaa?
Älytöntä pelleilyä
Jonotin tietokoneella, puhelimella ja tabletilla. Tietokoneella pääsin ensimmäiseksi jonoon n. 5 min ennen ja melkein heti klo 9 pääsin jo valitsemaan lippuja. Ostin halvimmat liput 56,50€,x4 jotka ovat yläkaarteessa.
Koska yleinen käytäntö on et lisäkeikat julkistetaan vasta kun tiedetään et on kysyntää ensimmäiselle
Jäin tyhmänä voivottelemaan kun en saanut sille 28. päivälle lippuja, enkä sitten huomannut kun ehkä 15 min päästä että uusia keikkoja julkaistu... pääsin jonottamaan mutta loppuunmyytyjä olivat. Uusiin yrityksiin vähän pessimistisellä mielellä :D
Vierailija kirjoitti:
Koska yleinen käytäntö on et lisäkeikat julkistetaan vasta kun tiedetään et on kysyntää ensimmäiselle
Väittäisin jopa, että jos olisivat julkistaneet 2 keikkaa heti, niin olis ollut ihan satavarma että ne myydään loppuun. Koska Ruotsissa 4.
Minä en poistunut lippu.fi - sivuilta ollenkaan, vaan palasin tapahtumasivulle kun täältä luin uusista keikoista. Sitä sivua sitten päivitin ja näkyi parin renkkauksen jälkeen ensimmäinen lisäkeikka. Klikkasin siitä, laitoin koodin, tuli osta liput ja ensin ei ollut saatavilla mitään ja sitten parin sivupäivityksen jälkeen joku yli 500€ lippu ja sitten 260€ lippu.
Valitsin noista halvemman ja pääsin ostamaan.
Sitten tuli kolmaskin keikka. Olin edelleen lippu.fi - sivulla, ja pääsin kohtaan osta liput, mutta näkyi että ei lippuja saatavilla. En siis tiedä, olisiko samalla koodilla saanut ostettua kahdelle eri keikalle. Toisaalta miksi ei?
2 tuntia kyttäsin ja päivitin miljoona kertaa, mutta onnistuin saamaan ne reilun 100€ liput vikaan keikkaan!
Mä sain ensin yhden lipun sinne istumakatsomoon, jostain syystä toinen paikka katosi... Ostin sen yhden. Nyt sitten jostain syystä päivittelin juuri (viisi minuuttia sitten), ja sain kaksi lippua seisomapaikoille (kentälle). Outoa! Nyt pitää myydä tuo yksittäinen lippu pois :D
Ysistä asti jonossa, ekaan keikkapäivään pääsin sisälle ehkä 9:02 mutta en saanut sieltä mitään ostettua. Nyt juuri yhdentoista aikaan sain keskiviikoksi liput, 160e piti maksaa mutta samapa tuo. Ei ainakaan tarvitse enää stressata asiaa
No, nyt aukesikin tämän bisneksen idea.
Fanien esimyyntiin laitetaan tarjolle pieni määrä lippuja, joilla houkutellaan kaikkein innokkaimmat jonottamaan. Kun fanille selviää ettei saakaan lippua, eteen läväytetään "dynamic"-lippu, joita mysteerisesti onkin tarjolla kaikille halukkaille, hinta vain on äärimmäisen korkea. Eli koko bisneksen idea oli houkutella edullisilla lipuilla ja yrittää saada ihmiset ostamaan naurettavan hintaisia "dynamic"-lippuja.
Kun vielä saadaan tunne, että lippuja ei ehkä tulevaisuudessakaan saa, jotkut haksahtavat ostamaan 400 eurolla lipun, joka perjantaina olisi myynnissä satasella.
Hyvin te vedä(tät)te!
No huh huh aikamoista. Itse olen tykästynyt eniten niihin kahteen ekaan levyyn, eka biisi minkä kuulin aikoinaan Britannian saarilla asuessa oli Yellow silloinen eka hitti 2000-luvun alussa. :) Sitten joistain biiseistä yksittäin tykännyt vuosien varrella. Mutta jos ei lippua saa normihinnalla, niin olkoon. Täytyy katsoa, miten huomisen ennakkolippusysteemi menee...
Sain liput E5-katsomoon. Näkeeköhän siitä hyvin?
Lohdutukseksi niille jotka ei saaneet lippua että suurin osa lipuista vielä myymättä ja peräti 3 stadionillista mahtuu joten eiköhän pe ole hyvä mahis saada liput!
Sanokaa mitä sanotte, mutta tämä systeemi on mätä.
Ensin on joku rekisteröityneiden ennakkomyynti.
Sitten on agentuurin ennakkomyynti.
Ja lopulta kun stadion on jo pitkälti myyty, alkaa varsinainen myynti.
Jossain välissä myydään niitä dynaamisia lippuja ja viidensadan paketteja.
Laimea pumppu jo 20 v. sitten.