Coldplay saapuu Suomeen ensi vuonna!
28. heinäkuuta 2024 Olympiastadionilla. Oletko menossa? https://www.livenation.fi/artist-coldplay-8720
Kommentit (2541)
Joo erikoinen systeemi. Koko ajan päivittelin kaikkia sivuja ja linkkejä useamman minuutin ennen. Jonotuksen päätyttyä tuli error-sivu ja yhteyden aikakatkaisu. Kiitos tästä 40minsasta. 😅
Vierailija kirjoitti:
Coldplayn ig:ssä julistettu toinen keikka Suomessa! 30.7
tuleeko se pe myyntiin???
Pitipä taas haksahtaa tähän samaan jonotushuijaukseen. Tiesin että ennakkoliput menevät muutamassa minuutissa, mutta istuin silti 40 minuuttia tuijottamassa matelevaa jonotuskuvaa. Kun viimein pääsin läpi, kaikki liput oli myyty.
Rekisteröidyn jo viime viikolla, mutta sähköpostiin ei tullut vahvistusta, enkä ole saanut koodia. Syötin sähköpostini vielä tällä viikolla uudelleen ja ainoastaan nettisivulle tuli viesti, kiitos rekisteröinnistä (tms.), mutta sähköpostiini ei vahvistusta (ei roskapostissakaan). Harmi. Mutta lipunmyynti onneksi jatkuu vielä tällä viikolla.
Ei saa lisäkeikallekaan lippuja vaikka niitä pääsin nyt ostamaan. Näyttää että saatavilla, vaan ei saakaan kun koitat ostaa.
Siellä ig:ssä lukee tosiaan että presale tickets available NOW.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Coldplayn ig:ssä julistettu toinen keikka Suomessa! 30.7
tuleeko se pe myyntiin???
Ilmeisesti, ennakkoliput ainakin myytiin ensimmäisen keikan kanssa saman aikaan.
Mä sain lisäkeikalle lipum just nyt!
Tosin ostin vain yhden eli varmasti se helpotti.
mä en edes lippu.fi:ssä näe koko tapahtumaa ku hakee coldplay
Vierailija kirjoitti:
miten??
Vierailija kirjoitti:
Ei saa lisäkeikallekaan lippuja vaikka niitä pääsin nyt ostamaan. Näyttää että saatavilla, vaan ei saakaan kun koitat ostaa.
Mä yritin monta kertaa, päivitin sitä näkymää ja sain sen lipputyypin minkä halusin vaikka se väitti ettei lippuja ollut. En ymmärrä mitään, mutta lippu on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko olla että tästä presalen kautta myydään vaan pieni osa lipuista? Toivotaan niin. Todella sekava systeemi ja huonot ohjeet. V-tuttaa, olisin ennemmin nukkunut pitkään lomalla.
Sama homma, lyhyeksi jäi yöunet ja eilisestä asti stressannu ja jännittäny. Turhaa, aivan turhaa.
Joku osuus niistä lipuista myytiin tänään vaan. Perjantaina tulee loput myyntiin, en sit tiiä miten paljon on vielä jäljellä eikä varmasti sitä kerrotakaan.
Live Nationilla on pre sale keskiviikkona. Sieltä voi yrittää ennen perjantaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole menossa. Aika väsynyt bändi.
Coldplaylle on käymässä kuten U2:lle. Olivat kauan suuria ja mahtavia ja nyt alkaa kaikki olla jo ammennettu. Vielä ainakin 15 vuotta ratsastetaan menneiden vuosien loistolla ja aina löytyy jengiä keikoille, mutta tarjolla on samaa huttua yhä vaan laimeampana.
Parasta meininki oli Rush of the blood to the head -albumin aikoihin.
Samaa mieltä. Vuonna 2001 ostin tuon CDn ja paljon tuli kuunneltua, oli kyllä hyvä. Menisin keikalle jos parilla kympillä tai ilmaiseksi pääsis. Mitä tuonne yleensä oli lippujen hinta?
Mä oon klikkaillu lisäkeikalle kaikki mahikset yhdellä tai kahdella hlöllä mutta "ei löydy", vaikka lippuja muka edelleen ostettavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miten??
Mä yritin monta kertaa ostaa lippua, väitti että loppu, mutta päivitin sitä näkymää ja kolmannella päivityksellä sain sen lipputyypin minkä halusin.
Siis missä muka on pre sale 30.7. keikalle?!
Ensin jo lisäkeikan suljetutkin kategoriat tuli taas saataville, tosin "ei löydy lippuja" ja nyt kaikki lisäkeikankin kategoriat meni kiinni.
Menkää takaisin sinne tapahtuma sivulle, sinne on ilmestynyt se tiistain lisäkeikka. Tarpeeks monta kertaa kun lisää lippuja siitä oranssista plussasta ja painaa osta, se lopulta vie sut kassalle!
Just kun olin pääsemässä jonon loppuun niin "This site can't be reached". Eli timeout lippu.fissä.
Uskomatonta.