Coldplay saapuu Suomeen ensi vuonna!
28. heinäkuuta 2024 Olympiastadionilla. Oletko menossa? https://www.livenation.fi/artist-coldplay-8720
Kommentit (2541)
Siis mun piti lisätä se koodi, sit valita paikka, sanoi, ettei onnistunut, sit takas sivulle, jolla laitoin koodin, valitsin lipun, ei onnistu, taas takaisin sivulle, jolle laitetaan koodi jne.
Sain lipun 28.7. keikalle, mutta F2-katsomoon! Onko se ihan huono ja kaukana??
Vierailija kirjoitti:
Siis sinne on nyt tullut joku 30.7 tiistain konserttikin myyntiin. Mitä ihmettä?
Kiitos sinä ihana!!!
Sain lipun tiistaille 30.7.24
Maksoi hunajaa, mutta unelmat käy toteen mulla kerrankin.
Vierailija kirjoitti:
Menkää takaisin sinne tapahtuma sivulle, sinne on ilmestynyt se tiistain lisäkeikka. Tarpeeks monta kertaa kun lisää lippuja siitä oranssista plussasta ja painaa osta, se lopulta vie sut kassalle!
Ei mulla vaan. Ei ole enää Helsinkikään siinä luettelossa, kun menen pre sale linkin kautta??
Mitä tapahtumasivua tarkoitat??
Ei näy lippu.fissäkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sinne on nyt tullut joku 30.7 tiistain konserttikin myyntiin. Mitä ihmettä?
Kiitos sinä ihana!!!
Sain lipun tiistaille 30.7.24Maksoi hunajaa, mutta unelmat käy toteen mulla kerrankin.
Siis MINNE?? on tullut myyntiin!!?
Vierailija kirjoitti:
Jos jonottamaan jonoon pääsi jo ennen ysiä niin eihän se lipunmyynti silloin alkanut ysiltä vaan aiemmin.
Itse en tajunnut, että olisin voinut päästä johonkin jonoon jo ennen ysiä.
Sama, törkeetä.
Lippu.fi:ssä näkyvillä nyt kolmas keikka 31.7.
Enpä oo menossa. Tosin en juuri kuuntele kyseistä bändiä. On niillä pari hyvää biisiä, olis ehkä enemmänkin, jos viitsisin kuunnella. Mutta en viitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos sinä ihana!!!
Sain lipun tiistaille 30.7.24Maksoi hunajaa, mutta unelmat käy toteen mulla kerrankin.
Kaveri onnistui ostamaan tuonne liput. Ei oikein osannut itsekään selittää, että mitä teki. Ränkkäsi kaikkia mahdollisia linkkejä ja kaikki oli jumissa yms, ja yhtäkkiä sillä oli ostettuna liput 30.7. keikalle.
Toivottavasti tulee riittävästi keikkoja, että trokareilla jää liput käsiin. XD
Vierailija kirjoitti:
Miten niin näkyy???!! Ei mulla vain näy! Haen haulla coldplay, ei tule kuin toi 28.7.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos sinä ihana!!!
Sinne presale sähköposti linkkiin.
SAIN KOLMANNELLE KEIKALLE LIPUTTTTTTT OMGGGG
Mielenkiintoinen tämä Lippu.fi:n "jono".
Itse pääsin n. 8:56 sivulle, joka ilmoitti jonotuksen alkavan klo 8:59 (jonoon jonotussivu). Jonoon siirryin automaattisesti klo 8:59. 30 minuutin jonotuksen jälkeen pääsin vasta syöttämään presale koodia, nähdäkseni, että liput on jo loppu.
Täällä kommentteja lukiessa, muodostuu kuva, että "jono" ei oikeasti toiminutkaan systemaattisesti, vaan myöhemmin tulleet ovat saattaneet päästä ostosivulle nopeammin.
Pääsin maksamaan 31.7. lippuja, niin maksu hylätty ja liput kadonneet. Nyt koko 31.7. keikkaa ei enää löydy lippu.fistä :D mitä täällä oikein tapahtuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin näkyy???!! Ei mulla vain näy! Haen haulla coldplay, ei tule kuin toi 28.7.
Nythän on vasta presale eli jos sait presale koodin, niin sen kautta pääset näkemään kaikki keikat.
Sain 31.7. Keikalle just 4 lippua!! 😁
No nyt siellä on myynnissä "dynamic"-lippuja, "joiden hinta vaihtelee kysynnän" mukaan.
Hintaa melkein 400 euroa. Eli jättivät osan lipuista myymättä ja yrittävät nyt kaupata niitä tolkuttomaan hintaan. Ja nyt selvisi sitten sekin miksi roikottivat 40 minuuttia jonossa vaikka ennakkoliput loppuivat viidessä minuutissa...
Monopoli se on joka kannattaa!
Joo täällä pomppii kolme eri keikkaa vuorotellen saatavana ja ei saatavana ja välillä peruslippuja ja välillä dynamic-lippuja yli 300e..
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen tämä Lippu.fi:n "jono".
Itse pääsin n. 8:56 sivulle, joka ilmoitti jonotuksen alkavan klo 8:59 (jonoon jonotussivu). Jonoon siirryin automaattisesti klo 8:59. 30 minuutin jonotuksen jälkeen pääsin vasta syöttämään presale koodia, nähdäkseni, että liput on jo loppu.
Täällä kommentteja lukiessa, muodostuu kuva, että "jono" ei oikeasti toiminutkaan systemaattisesti, vaan myöhemmin tulleet ovat saattaneet päästä ostosivulle nopeammin.
Siltä näyttää. Ystäväni oli jono jonossa paljon ennen minua, mutta vain minä pääsin ostamaan lippuja, kun liityin jono jonoon noin paria minuuttia ennen varsinaisen jonon aukeamista.
Eri kategorioiden lipputilanne muuttui koko ajan. Itse sain liput vaikka aukaisin klo 9.00 presale linkin.